Strona 1 z 1

[ALL] Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy tu

PostNapisane: 14 marca 2009, 15:32
przez jaro4444
Dziś otrzymałem turbinę GT1749VA nr VW 03G 145 702 K w bardzo ładnym stanie. Chcę ją zamontowac do ojca Passata B4 AFN. I oto ciekawostka - wraz z turbiną otrzymałem oryginalną część 038 131 111 J - czyli oryginalną przejściówkę z szybkozłączki na wąż z opaską. Ma ona dodatkowo wbudowany wewnątrz najprawdopodobnie tłumik szmerów przepływu.
Nie wiem ile kosztuje ta część, ale przy SWAP-ie turbiny na mocniejszą odpada problem poszukiwania przejściówki. Na zdjęciach brakuje jeszcze uszczelki dwuwargowej bo była uszkodzona - muszę ją dokupić.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: [ALL] Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy tu

PostNapisane: 14 marca 2009, 16:00
przez olus
ale czemu to jest w dziale Leon2 - Techniczne Diesel?

Re: [ALL] Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy tu

PostNapisane: 14 marca 2009, 16:47
przez jaro4444
Bo miało być w forum Leon I diesel ale jakoś tu wylądowało i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu :hahaha:

Kolega rozumiem moderator tak? ;)

Re: [ALL] Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy tu

PostNapisane: 14 marca 2009, 19:36
przez tomek163
tłumik szmerów? pierwsze słyszę, ja mam zamontowaną jakąś aluminiową przejściówkę i są rzeczywiście jakieś szmery szumy, może dzięki tej części by to ustąpiło, ciekawe czy jest to dostępne i ile kosztuje.

Re: [ALL] Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy tu

PostNapisane: 14 marca 2009, 21:41
przez jaro4444
W turbinie BRD umieszczony jest na weżu pomiedzy turbiną a IC, a z tego co widzę w najnowszych CR 2.0 TDI bezpośrednio do turbiny przykręcony. Wewnątrz idzie rura 28-29 mm na zewnątrz ma ok 50 mm i w tej rurze środkowej ponacinane specjalne szpary polączone z komorami pomiedzy rurami. Na moją wiedze może być to tłumik szmerów przepływu lub przerywacz przepływu laminarnego.
Widać wyrażnie to ustrojstwo na tym zdjęciu:

Obrazek