Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
po pierwsze N75 nie jest czujnikiem tylko zaworem elektromagnetycznym sterujacym przeplywem podcisnienia. Jego uszkodzenie nie spowoduje zgasniecia auta i zapalenia sie kontrolki TCS, jego uszkodzenie moze byc powodem lapania przez auto notlaufow czyli wpadania sterownika silnika w tryb awaryjny. Blad przeladowania moze wystepowac na skutek braku odpowiedniego podcisnienia w ukladzie, uszkodzonych przewodow podcisnienia, uszkodzonego zaworu N75, uszkodzonej gruszki przy turbinie, zatartych kierowniczek wewnatrz turbiny. Przy czym to ostatnie jest najczestszym powodem. Po drugie blad 18062 -Odczytać kody błędów zestawu wskaźników (licznika) P1654 - 35-10 - - - Sporadycznybyrek napisał(a):czy ten czujnik N75 jest sprawny?
beneke napisał(a):kontrolka TC, abs
byrek napisał(a):wywalił 2 błędy 17965 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia
byrek napisał(a):17965 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia
nie za bardzo porownywac powyzsze bledy, gdyz spowodowane sa one przez zupelnie inne przyczyny ...Tworek napisał(a):17964 Przekroczona w dół granica regulacji układu regulacji ciśnienia
beneke napisał(a):Co do tej kontrolki i tego ze nie mozna zapalic auta to mam podobny problem
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość