Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Check Engine Club

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Check Engine Club

Postprzez erol » 10 grudnia 2009, 11:44

Udało się komuś skutecznie zniwelować problem Cylinder Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault, który pojawia się w ARL-ach

-Od siebie dodam, że jak zmieniłem świece na NGK to chceck zaczął wyskakiwać częściej...
-Przeczyściłem (wydmuchałem) tą wiązkę która wchodzi na świece i myślałem, że to to... ale niestety kontrolka pojawia się dalej..
-Błąd wyskakuje czy jest mokro czy sucho

Generalnie w niczym nie przeszkadza, ale jest ;]
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Reklama

Re: Check Engine Club

Postprzez antoś » 10 grudnia 2009, 12:17

erol, podobno po założeniu kompletu oryginalnych świec błąd pojawia się rzadziej. Chodzi o różnicę napięć na tych świecach, inna jest w wypadku NGK i inna przy ORI.

W Łodzi jedna osoba jeździ na świecach NGK i ma ciągle błędy, ja jeżdżę na ori i jest okey. Oba auta są z 2004 roku.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Check Engine Club

Postprzez erol » 10 grudnia 2009, 12:21

a ORI to jakie są ??
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: Check Engine Club

Postprzez mtz » 10 grudnia 2009, 22:23

antoś napisał(a):jedna osoba jeździ na świecach NGK
to teraz o mnie mowisz "jedna osoba"? oj nie ladnie, nie ladnie!...

erol, na NGK roznica jest taka ze one sa 15V, ori (Bosch) sa na 16V (przynajmniej tak mi sie cos pamieta, nie chce mi sie isc i szukac starych swiec). Dzisiaj wykasowalem blad, zobacze kiedy mi sie znow na desce zolta lampka zapali...
btw, kiedys gadalem z bonem na ten temat i do swojego ASVa zaladowal NGK i byl zadowolony, po wymianie z ori na eNGieKi u mnie przez dosyc dlugi czas (pi razy oko 8 miechow) byl spokoj, ale niestety znowu zaczal sie nasilac...
byl Leon TDI+ thx to: DynoSoft koks inside!
byla A3 SB 2.0T BWA SprintBlauPerle
jest firmowka i Gulf VII 1.4 CXSA MY14
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mtz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 23 lipca 2007, 09:32
Lokalizacja: Sokolniki / Łódź
Auto: Golf VII
Silnik: benzyna 1.4

Re: Check Engine Club

Postprzez antoś » 10 grudnia 2009, 23:38

to teraz o mnie mowisz "jedna osoba"? oj nie ladnie, nie ladnie!...

Chcesz, żebym wszystkim mówił, że masz check engine? ;)

Ten problem ze świecami NGK występuje tylko w roczniku 2004?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Check Engine Club

Postprzez colin23 » 12 grudnia 2009, 22:18

ja po wymianie świec na nowe miałem spokój jakieś 2 miesiące (nie pamiętam czy kupiłem w końcu NGK czy Beru). Pojawił się znów błąd. Zdjąłem kapturki, popsikałem do każdego WD-40, przedmuchałem, pomieszałem szpikulcem i od 3 miechów jest spokój. Zobaczymy na jak długo. Znając złośliwośc rzeczy martwych to pewno jutro rano będzie pomarańcza się świecić :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: Check Engine Club

Postprzez Kashi » 14 grudnia 2009, 16:44

No i du..
dzis znowu zapalila mi sie kontrolka check engine

nie wiem ale moje spostrzezenia sa takie ze u mnie tylko w niskich temp to wystepuje, gdy na dworze sa ujemne temp
gdy na dworze jest kolo 8st i wiecej to kontrolka nie wyskakuje
byl Leon jest Opel
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kashi
Sport
Sport
 
Posty: 319
Dołączył(a): 10 sierpnia 2009, 21:46
Lokalizacja: Bytom
Auto: Insignia 11
Silnik: CJXA 2.0

Re: Check Engine Club

Postprzez Kozak » 14 grudnia 2009, 23:38

Kashi, nie czytam tematu od początku , a nie masz takiego czegoś że z rana Ci dłużej kreci ??

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Check Engine Club

Postprzez Kashi » 15 grudnia 2009, 11:23

nie ma problemu z odpaleniem, pali na dotyk
byl Leon jest Opel
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kashi
Sport
Sport
 
Posty: 319
Dołączył(a): 10 sierpnia 2009, 21:46
Lokalizacja: Bytom
Auto: Insignia 11
Silnik: CJXA 2.0

Re: Check Engine Club

Postprzez Bercik » 19 grudnia 2009, 11:51

Mi pare dni emu pojawila sie rano kontrolka Diagnostyki. Podlczylem go pod VAG, okazalo sie trzecia swieca zarowa do wymiany. Wymienilem wszystkie 4 swiece na nowe Boscha i dupa, dalej to samo. Dalej sie świeci ta nędzna kontrolka.... ;[
Leon FR 1.9 TDI 2004r. -> 191KM => 390NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Bercik
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 lutego 2009, 21:33
Lokalizacja: Ostrołęka/Warszawa
Auto: Leon FR 1M ARL+

Re: Check Engine Club

Postprzez Razor » 22 grudnia 2009, 00:10

Witam, co 3 miesiące od ponar roku, wyskakuje mi check engine. Po podpięciu błąd 17058 świeca nr 4. Za każdym razem ten sam błąd. Świece były wymieniane za 1 razem na nowe. NGK a leon też 2004rok
Zobacz Profil
Razor
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 marca 2008, 14:30
Lokalizacja: Dębica
Auto: Czarne

Re: Check Engine Club

Postprzez paramedic71 » 22 grudnia 2009, 16:42

ja dzisiaj wymienilem swiece na nowe blad skasowalem i narazie sie nie zapala, zobaczymy za jakis czas czy bedzie ok
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Check Engine Club

Postprzez erol » 22 grudnia 2009, 17:28

a jakie świece założyłeś ?? Daj znac czy coś pomogło...
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: Check Engine Club

Postprzez paramedic71 » 22 grudnia 2009, 17:43

zalozylem swiece firmy ori :):):)
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Check Engine Club

Postprzez erol » 22 grudnia 2009, 19:51

Hehe... wszyscy, że ORI ;] ale jakie idą na pierwszy montaż ?? Beru ??
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: Check Engine Club

Postprzez mtz » 22 grudnia 2009, 22:21

erol, bosch, btw u mnie od czasu jak skasowalem blad, nie pojawia sie mimo tego ze nie wymienialem swiec :)
byl Leon TDI+ thx to: DynoSoft koks inside!
byla A3 SB 2.0T BWA SprintBlauPerle
jest firmowka i Gulf VII 1.4 CXSA MY14
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mtz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 23 lipca 2007, 09:32
Lokalizacja: Sokolniki / Łódź
Auto: Golf VII
Silnik: benzyna 1.4

Re: Check Engine Club

Postprzez Razor » 22 grudnia 2009, 22:39

hmmm, 1 dzień po skasowaniu znowu wyskoczył, to chyba rekord
Zobacz Profil
Razor
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 marca 2008, 14:30
Lokalizacja: Dębica
Auto: Czarne

Bezproblemowy Leon FR i mały problem :-)

Postprzez marcin@goluch.p » 27 grudnia 2009, 22:48

Witam, mam swojego FR od ponad dwóch lat rocznik 2004, nie miałem nigdy z nim żadnego problemu... do dziś :-). Wyjechałem na kilka dni innym autem i Leoś stał pod domem przez 4 dni. Po odpaleniu silnika nie zgasła pomarańczowa kontrolka z piktogramem silniczka. Czy macie może jakieś pomysły co to może być za defekt ? Dodam, że auto pracuje normalnie silnik równo jak zwykle temperaturę też łapie tak jak powinien. Pozdrawiam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin@goluch.p
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7 lutego 2008, 22:54
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR

Re: Check Engine Club

Postprzez Sammael » 27 grudnia 2009, 22:54

po zaparzeniu kawy... wypiciu i spojrzeniu w fusy, podpierając się tym co ujrzałem po przetarciu ręką szklanej kuli stwierdzam jednoznacznie...

coś się zjeb*ło :hahaha:


a jeszcze bardziej jednoznacznie... -> PODŁĄCZ VAGA <-
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Check Engine Club

Postprzez wgi » 27 grudnia 2009, 23:00

no co się stało? no obraził się :PPP
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Check Engine Club

Postprzez taktiken » 28 grudnia 2009, 11:33

marcin@goluch.p, przejrzales instrukcje w temacie "engine check"? jest w dziale download.
http://www.ecuproject.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
taktiken
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4310
Dołączył(a): 15 października 2006, 13:08
Lokalizacja: Separatisten aus DW
Auto: Najlepsze

Re: Check Engine Club

Postprzez marcin@goluch.p » 31 grudnia 2009, 07:39

wgi, :-) nie schlebiaj sobie. Jeśli chodzi o VAG-a to niestety go nie mam i musiałbym go poszukać :-/ a jeśli chodzi o dział download to nie przeglądałem go pod tym kątem, aczkolwiek zaraz to zrobię. Dzięki dam znać o progresie.

[ Dodano: Czw 31 Gru, 2009 ]
Hejka jeśli chodzi o dział download i hasło "engine check" to niestety nie za wiele uda się znaleźć. W instrukcji obsługi jest kilka słów o emisji spalin oraz więcej informacji w ASO.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin@goluch.p
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7 lutego 2008, 22:54
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR

Re: Check Engine Club

Postprzez Staszek20VT » 31 grudnia 2009, 08:22

marcin@goluch.p napisał(a):wgi, :-) nie schlebiaj sobie. Jeśli chodzi o VAG-a to niestety go nie mam i musiałbym go poszukać :-/ a jeśli chodzi o dział download to nie przeglądałem go pod tym kątem, aczkolwiek zaraz to zrobię. Dzięki dam znać o progresie.

[ Dodano: Czw 31 Gru, 2009 ]
Hejka jeśli chodzi o dział download i hasło "engine check" to niestety nie za wiele uda się znaleźć. W instrukcji obsługi jest kilka słów o emisji spalin oraz więcej informacji w ASO.


Nikt sobie, ani tym bardziej Tobie nie schlebia...

Skoro nigdzie nie wyczytałeś co to może być, a nie masz dostępu do VAG-a oraz na okoliczność, że nasza forumowa wróżka ma wolne proponuję udać się do ASO celem podpięcia auta pod VAG-a i zdiagnozowanie przyczyny. To powinno w 100% rozwiązać Twój problem.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Check Engine Club

Postprzez marcin@goluch.p » 31 grudnia 2009, 08:46

> Nikt sobie, ani tym bardziej Tobie nie schlebia...

A czy ja napisałem, że mi ? /Nie widzę związku z tematem./

> Skoro nigdzie nie wyczytałeś co to może być, a nie masz dostępu do VAG-a oraz na okoliczność, że nasza forumowa wróżka ma wolne proponuję udać się do ASO celem podpięcia auta pod VAG-a i zdiagnozowanie przyczyny. To powinno w 100% rozwiązać Twój problem.

ASO byłoby rozwiązaniem ale chyba wolę poczekać do nowego roku i kupić interfejs diagnostyczny, w sumie mam drugie auto więc Leoś może kilka dni postać.

Hmm a czy po ewentualnej wymianie świec ta kontrolka powinna sama zgasnąć czy trzeba ją skasować ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin@goluch.p
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7 lutego 2008, 22:54
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR

Re: Check Engine Club

Postprzez Staszek20VT » 31 grudnia 2009, 08:56

marcin@goluch.p napisał(a):wgi, nie schlebiaj sobie.

marcin@goluch.p napisał(a):> Nikt sobie, ani tym bardziej Tobie nie schlebia...

A czy ja napisałem, że mi ? /Nie widzę związku z tematem./


Ja tym bardziej.

marcin@goluch.p napisał(a):Hmm a czy po ewentualnej wymianie świec ta kontrolka powinna sama zgasnąć czy trzeba ją skasować ?


O ile przyczyną wywalania błędu są świece to tak, powinna zgasnąć.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Check Engine Club

Postprzez marcin@goluch.p » 31 grudnia 2009, 09:08

> O ile przyczyną wywalania błędu są świece to tak, powinna zgasnąć.

Aha, ok dziękuję bardzo :-).

Kurcze te świece które mam u siebie to jeszcze fabryczne a auto ma już 5 lat. Więc w sumie i tak chyba czas aby je wymienić. Wiesz może co jaki przebieg lub czas powinno się je wymieniać ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin@goluch.p
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7 lutego 2008, 22:54
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR

Re: Check Engine Club

Postprzez goodhope » 2 stycznia 2010, 11:35

ani przebieg ani czas nie jest istotny.

Mają być sprawne i tyle.
Zobacz Profil
goodhope
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:12
Lokalizacja: Pleszew
Auto: inne

Re: Check Engine Club

Postprzez mr » 23 stycznia 2010, 21:14

Witam,

dzisiaj po jakiś 6h stania auta na zewnątrz w tem. -15 do -18 po odpaleniu wywalił błąd EPC i Check, jaka może być tego przyczyna? Co prawa po zgaszeniu i ponownym odpaleniu EPC zgasło tak Check pozostał...
Pozdrawiam MR
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mr
Sport
Sport
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21 maja 2006, 16:48
Lokalizacja: Kujawy
Auto: Leon`ardo :)

Re: Check Engine Club

Postprzez mtz » 23 stycznia 2010, 22:15

btw, tak zeby zrobic maly update, tydzien temu pojawila mi sie znowu moja ulubiona kontrolka na blacie... znowu swiece... a najsmiesznijsze jest to, ze podczas odpalania auta w 15 stopniach w garazu podziemnym :)
idzie sie przyzywczaic :)
byl Leon TDI+ thx to: DynoSoft koks inside!
byla A3 SB 2.0T BWA SprintBlauPerle
jest firmowka i Gulf VII 1.4 CXSA MY14
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mtz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 23 lipca 2007, 09:32
Lokalizacja: Sokolniki / Łódź
Auto: Golf VII
Silnik: benzyna 1.4


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości