zakładam nowy temat ponieważ, nie znalazłem szczegółowych info. na temat mojego problemu , jak również dla osób które bedą miały podobne błędy, na wstępie powiem że przestudiowałem fora i temat dokładnie.
Leon łapie tryb awaryjny na początku sporadycznie a,teraz podczas testowania za każdym razem tak więc wyniki nie są miarodajnie robiłem to pierwszy raz proszę o wyrozumiałość
1.9 TDI ASV 2002, bez żadnego virusa przebieg 133 ty. oczywiście możliwy większy około 190.tys.
Oto błedy wywalone po raz kolejny:
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -VAG-COM Version: Release 311.2-N
wyniki pomiarów pod linkiem viewtopic.php?t=8959&postdays=0&postorder=asc&highlight=tryb+awaryjny&start=160
Wyczyszczony zawór ERG, był strasznie zalepiony, ponowny test dalej przeładowuje , tylko wyskakuje mi juz tylko błąd :
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 - 35-10 - - - Intermittent
Log (0 - 011)
Turbina ostro przeładowuje od samego dołu , jednak wyskauje tylko jeden błąd czy ten błąd moze być wynikiem, przekroczenia górnej granicy skali czujnika i dlatego ten bład wyskakuje , a nie wynikiem zepsucia czujnika , jednak w opisie tego błedu nie ma takiej możliwości , podawane są inne powody .
http://wiki.ross-tech.com/index.php/17563/P1155/004437
opieram sie troszkę o wiadomości z innego forum , osoba miała podobne błedy
http://www.myturbodiesel.com/forum/show ... php?p=8260
Dodam że błąd ten występuje tylko wtedy gry wpadnie się w tryb awaryjny, a wtedy turbo ostro przeładowuje czujnik jest o numerze 038 906 051
Zostały sprawdzone wszystkie węże podciśnienia , zawór N75, sztanga chodzi opornie ale gdy odłaczam przewód podciśnienia jest ruch sztangi i jak uciskam wykonuje ruch .
Czy żeby sprawdzić kierownice turbiny wystarczy rozpiąć sztange z dzwignią kierownic turbiny i jeżeli dzwignia będzie się ruszała płynnie bez oporu to kierownice nie są zapieczone