Strona 1 z 1
[TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
7 stycznia 2010, 16:40
przez hubcio
No i odpaliśmy ASVa mojego brata. Teraz sprawa mocy, muli się i nie można przekroczyć 100km/h. Zvagowaliśmy go i wyszło że walnięty jest G71. Tylko który to jest ten zawór? Bo widzę że są dwa egry.
Pzdr
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
7 stycznia 2010, 17:14
przez robertpik
a moze to nie zawór a zle ustawiony rozrzad.?
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
7 stycznia 2010, 18:36
przez hubcio
serio rozrząd może być przyczyną? czasami ma moc a czasami jej nie ma... a na kompie wyszło g71
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
7 stycznia 2010, 18:46
przez dezeus
G71 to nie jest zawór tylko czujnik umiejscowiony w IC koło pojemnika z płynem do spryskiwaczy napisz jaki ci błąd wyskoczył może taki
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 - 35-10 - - - Intermittent
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
13 stycznia 2010, 15:49
przez biro
auto muli bo turbina nie działa, może to być spowodowane nieszczelnością przy IC lub uszkodzonym map sensorze, a czasem nie pojawia się jakaś kontrolka na liczniku?? jak mi się map sensor uszkodził to wyskakiwał błąd i objawy miałem takie jak ty
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
22 lutego 2010, 15:54
przez hubcio
17563 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to pierwsze jest przepływomierz ? co to może być?
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
22 lutego 2010, 18:29
przez Nogaj
To nie przepływomierz tylko map sensor czyli czujnik w IC. Sprawdź wtyczke do czujnika i kabelek czy gdzieś nie przetarty.
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
22 lutego 2010, 21:27
przez hubcio
a gdzie ten dokładnie jest? sory że taki upierdliwy jestem, ale wiekie dzięki za odp
Pzdr
Re: [TDI VP] Czujnik G71

Napisane:
22 lutego 2010, 21:31
przez dezeus
Zajrzyj do mojego tematu na forum miałem takie same błędy i wszytko tam napisałem ten błąd MAP sensora może być dlatego żę ciśnienie wzrasta i wychodzi poza skale pomiarową i dlatego wyskakuje błąd ,a czujnik jest dobry!!!!, a drugi błąd za duże ciśnienie ładuje turbina jak kolega wyrzej napisał , to wynika z błędów ale bez logów trudno ocenić.
viewtopic.php?t=20013