przez Wasill » 8 kwietnia 2010, 12:41
niedawno jeden z kolegow napisal takie cos tylko ze nie moge tematu znalezc wiec go zacytuje recznie:
po kolei.....
pierdolki typu oslona , przewody od filtru powietrza do turbo(dwie srubki 10 mm) i od coolera do kolektora(zatrzaski), podcisnienia do klapy gaszacej , pewnie potem nadjedzie
pora na kolektor ssacy (6 srub na imbus 6) , potem od razu mozna odkrecic oslone termiczna kolektora wydechowego dwie nakretki 12mm oraz nakretka od mocowania przewodu zasilajacego turbo w olej (rowniez 12 mm) , potem mozesz odkrecic przewod zasilajacy w olej klucz 17 mm (mala rada : jesli przewod sie odkreca razem ze sruba z turba to zaopatrz sie w kolejna plaska 17 tylko ze zeszlifowana aby przytrzymac ten gwint)
potem juz kolektor wydechowy czyli turbo ....
po drodze oslona przeguby dwie sruby 16mm , 3 sruby od wydechu 12mm, potem juz przewod wychodzacy z turbo do coolera, przewod odplywowy oleju klucz 22 , potem juz mysle turbo sruba :
podstwa turbo na klucz 13mm , i sruby mocujace kolektor (8 srub naklucz 12 mm ) , uwaga na tulejki pomiedzy nakretkami a kolektorem