Strona 1 z 1

Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 14 maja 2010, 14:45
przez martinb33
Witam!
Panowie jade sobie autostradą 120km/h 3tys obrotów i wskazówka obrotomierza ani niedrgnie więcej.
Mechanik mówi że może to być przepływomierz, i poradził odpiąć przepływomierz i spróbować z odpiętym czy nadal będzie ta sama sytuacja.
Jaka jest wasza opinia??
Pozdrawiam

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 14 maja 2010, 15:17
przez AdamekMMz
martinb33, ale to dochodzi do takiej prędkości i coś się przy tym dzieje?? No możesz spróbować pojechać z odpiętą.

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 14 maja 2010, 15:21
przez martinb33
o predkość tu mysle niechodzi bo to byl 4 bieg wiec na 5 napewno by jeszcze szybciej pocianal ale obroty 3tys i ani troche wiecej, a chyba powinny obroty isc duzo wyzej!

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 14 maja 2010, 21:27
przez robertpik
prawdopodobnie notlauf, zapieczone kierownice w turbo, najlepiej podpiac pod VA i zrobic logi dynamiczne, koledzy bardziej kumaci powiedza cii wtedy co i jak

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 14 maja 2010, 21:46
przez belzi
robertpik napisał(a):prawdopodobnie notlauf, zapieczone kierownice w turbo, najlepiej podpiac pod VA i zrobic logi dynamiczne, koledzy bardziej kumaci powiedza cii wtedy co i jak

Ja bym obstawial jednak przeplywke, przy notlaufie auto wpada w trub awaryjny
Moze byc jeszcze nastawnik pompy wtryskowej
Bez logow i fachowej diagnostyki to wrozenie z fusow

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 15 maja 2010, 22:43
przez martinb33
no a załóżmy że jest to przepływomierz, czy może byc taka sytuacja że wiecej pali wtedy??
Bo mi sie wydaje ma troche duży apetyt.

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 16 maja 2010, 07:38
przez slawo80
przy padniętej przepływce może więcej palić

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 16 maja 2010, 08:49
przez Marcin44
Ja osobiście nie obstawiałbym notlaufa, jeżeli od samego początku nie da się rozpędzić to raczej albo turbo w ogóle nie chodzi, posprawdzać trzeba wszystkie przewody, węże. a Jakbyś miał samostart do diesli do to możesz zdjąć rurę,(ewentualnie od strony filtra), i psiknij sobie trochę. Mój kumpel miał padniętą przepływkę i tak było, że jak psiknął tam, to jakąś chwilę auto dobrze szło i tak zdiagnozował, wymienił i jest ok. Czy kopci trochę?

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 16 maja 2010, 13:32
przez martinb33
niekopci, ale przy 3 tys nieidzie dalej i pali troche za dużo, mechanik twierdzi że przepływomierz.
A kolega marcin44 może podpowiedziec co to trzeba psyknąć??

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 16 maja 2010, 16:55
przez robertpik
a ile ci pali ?

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 16 maja 2010, 22:15
przez martinb33
robertpik napisał(a):a ile ci pali ?

ok 7litrów
a ile powinien? tak kręcąc się po mieście

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 16 maja 2010, 22:52
przez robertpik
ja podobno mam przeplywke ok a pali ok 8 l po Łodzi ,ale jak rozgrzeje silnik to raczej daje w pizde żeby znowu sie kierownice w turbo nie zapiekły

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 17 maja 2010, 07:13
przez Marcin44
To jest coś takiego: http://www.allegro.pl/item1015231660_sa ... 01399.html

Tylko jeśli nie idzie ci od początku autko to może nic nie zdziałać, w każdym razie wygląda to tak, że trzeba zdjąć ten wąż od filtra powietrza i popsikać w przepływomierz od środka.

W sumie to tylko logi mogą naświetlić problem jak należy. Bo może być że to turbina jednak.

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 20 maja 2010, 23:15
przez martinb33
Witam, zawziałem sie i udało mi sie przeprowadzi test z przeplywomierzem,
no i z odpietym jest dalej tak samo, nic sie niezmieniło a nawet był jeszcze bardziej "mułowaty"
niestraszcie mnie że to jednak turbina??!!

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 21 maja 2010, 00:13
przez rumianko
póki nie dasz logów z vcds przynajmniej z grupy 003 i 011 to nic dalej nie będzie wiadomo.

Re: Problem z obrotami w silniku! Przepływomierz??

PostNapisane: 21 maja 2010, 11:05
przez martinb33
rumianko napisał(a):póki nie dasz logów z vcds przynajmniej z grupy 003 i 011 to nic dalej nie będzie wiadomo.

:o wybcz nawet niewiem co to jest;p wiec chyba utoneiśmy
niestety nieznam sie na logach itp chyba ze mi pomożecie co to jest i z czym to sie je;)