Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[TDI PD] - turbo nie pompuje od dołu

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[TDI PD] - turbo nie pompuje od dołu

Postprzez sławek » 18 czerwca 2010, 20:20

Witam.
Po założeniu regenerowanej turbiny, auto na pierwszym (i czasami na drugim) biegu nie chce ciągnąć od dołu, tzn. turbina nie pompuje.
Na dwójce (na wyższych obrotach) i pozostałych biegach przyspiesza aż za dobrze (tak jakby turbo za dużo pompowało)- błędów nie ma.
Gdzieś czytałem aby wyregulować sztangę? Możliwe że to przez nią?
Dodatkowo jak wężyk od EGR jest podpięty, to silnik dostaje czkawki, tak jak by dusił się spalinami- po odpięciu wężyka silnik chodzi prawidłowo.
Co może być przyczyną?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Reklama

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez wgi » 18 czerwca 2010, 21:20

przyczyn może być wiele - pojedź do swojego tunera bo diagnoza na żywo jest o wiele lepsza niż wirtualna...
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez robertpik » 18 czerwca 2010, 21:35

i kosztowna ... bedziesz lzejszy o ok 100 PLN :mruga:
Zobacz Profil
robertpik
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, 21:56
Lokalizacja: Łódź
Auto: Seat Leon

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez wgi » 18 czerwca 2010, 21:51

Lepiej poczekać aż turbo się wysra... :brawo:

Dodatkowo nie jest to jedyny problem z leonem kolegi.
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 18 czerwca 2010, 22:04

Nie chodzi o kasę, ale mam kawałek drogi (ponad 200km), a autem z "nowym" turbo i świeżo złożonym silnikiem trochę się obawiam. ;/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez the_rahzel » 18 czerwca 2010, 22:26

sławek napisał(a):Nie chodzi o kasę, ale mam kawałek drogi (ponad 200km), a autem z "nowym" turbo i świeżo złożonym silnikiem trochę się obawiam. ;/


W przypadku turbo,niema czegoś takiego jak docieranie się czy coś takiego... Ma to działać już od razu... Inaczej przy pierwszej awaryjnej sytuacji jak byś potrzebował depnąć żeby gdzieś z skądś uciec,by ci się wysrało... To było pierwsze co mi powiedział mój mechanik jak odebrałem auto po wymianie turba(regenerowanego)..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
the_rahzel
TopSport
TopSport
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 26 lipca 2007, 17:09
Lokalizacja: miasto SMOKA
Auto: Cupra R+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Marcin_TDI » 21 czerwca 2010, 07:36

masz softa - więc jak turbo założyłeś inne to jedź to przestroić.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 21 czerwca 2010, 16:51

Turbo zostało te same- tylko po regeneracji.
Problem z EGR już załatwiony- winna była przepływka.
Dzisiaj kupiłem przepływkę Pierburga, i z auta zrobiło się SDI- moc pojawia się tylko na bardzo wysokich obrotach.
Tak wyglądają logi na Pierburgu: Log (13 - n/d)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Marcin_TDI » 22 czerwca 2010, 08:04

zamontuj bosha
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 22 czerwca 2010, 20:14

Bosch już siedzi, ale coś z turbo się wali:
Log (0 - 011)
Jak to ogarnąć?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Marcin_TDI » 23 czerwca 2010, 11:35

moim zdaniem do ponownego wystrojenia bo coś jest ze sztangą.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 23 czerwca 2010, 17:00

A przyczyną może być czujnik ciśnienia doładowania lub N75?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Marcin_TDI » 24 czerwca 2010, 07:56

podłącz pod VAG-a i sprawdź
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 28 czerwca 2010, 21:24

Zamieniłem zawór N75 z EGR, i jest bez zmian.
Jak sprawdzić vagiem sprawność czujnika doładowania?
Jeśli okaże się dobry, to jutro odsyłam turbinę do sprawdzenia.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez kamilwsp » 29 czerwca 2010, 22:57

Te czujniki sie nie psuja. mozesz tylko VAGiem sprawadzic czy dziala czy tez nie. Cos z zaworkiem N75 jakos na moje oko nie pasuje. za pozno odpuszcza podcisnienie. Albo zle wyregulowana sztanga, albo za duza odleglosc miedzy wirnikiem (smiglem) a obudową turbiny i za slabo spreza powietrze, ale tego nie sprawdzisz. Najlepiej na podstawke wlozyc dobra turbine od ARL-a.
Zobacz Profil
kamilwsp
Stella +
Stella +
 
Posty: 74
Dołączył(a): 8 marca 2008, 23:49
Lokalizacja: bialystok
Auto: Toledo 1,9 TDI 2000

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 11 lipca 2010, 17:38

Na założonej innej turbinie wygląda tak:Log (15 - n/d)
Jest lepiej, ale nadal do 2000 niedoładowuje, a wyżej lekko przeładowuje.
Chyba wymienię N75.
Czy uszkodzony zaworek od EGR (N18) może mieć wpływ na pracę turbo?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Marcin_TDI » 12 lipca 2010, 08:01

sztanga chodzi ? masz wężyki drożne i nie popękane ?
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez quli » 12 lipca 2010, 14:13

sprawdz wszystkie wężyki od podcieśnienia... mnie sie wydaje ze w podcisnieniach jest problem, ewentualnie sztanga do regulacji...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
quli
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 139
Dołączył(a): 31 marca 2009, 13:13
Lokalizacja: N.S.
Auto: kilku drzwiowe

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 19 lipca 2010, 22:42

Witam!
Podpinam sie do tematu bo notlauf-y sie znów pojawiły.
Wczesniej była przyczyna w zardzewiałej gruszce, teraz znów łapie sterownik bład przeładowania.
Zrobiłam pojedynczego loga 011 na postoju bo laptop wiekowy i na bateri nie chce pracować.Jutro jak podjade do kolegi to zrobie dynamicznego.
Jakie jeszcze powinnam zrobić? (003,008)?
Zastanawia mnie w kolumnie cisnienia jakie powinno być pułap niecałe 1300, czy mogło sie coś w sterowniku przestawić?
log 011 statyczny
Jesli cos sie przekodowało to jak to wszystko odkręcić?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Sammael » 19 lipca 2010, 23:11

woooooooooow 0.8 bara na postoju!
Chciałbym tak! prawie jak podtrzymanie ;)


Przede wszystkim kanał 011.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 19 lipca 2010, 23:23

woooooooooow 0.8 bara na postoju!

To dobrze czy źle- czy tez kolega sobie jajka ze mnie robi?
Jutro zrobie 011 podczas jazdy od 1500 obr do 4500 bedzie dobrze?-przyspieszając jednostajnie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Sammael » 19 lipca 2010, 23:29

Violetta W-ch napisał(a):Cytat:
woooooooooow 0.8 bara na postoju!

To dobrze czy źle- czy tez kolega sobie jajka ze mnie robi?

Generalnie zależy jak na to spojrzeć.
Dobrze - każdy chciałby mieć takie doładowanie na starcie - duże doładowanie, duża moc. Niestety prawidłowo działająca turbosprężarka nie jest w stanie wygenerować takiego doładowania bez obciążenia. Obciążenie, tj. podczas jazdy - warunki podczas postoju i naciskanie gazu to jest nic dla silnika.

Podsumowując, każdy by tak chciał - ale to nie jest prawidłowe w seryjnym samochodzie. Świadczy to o złym działaniu turbosprężarki, najprawdopodobniej zapieczonych żaluzjach.

Violetta W-ch napisał(a):Jutro zrobie 011 podczas jazdy od 1500 obr do 4500 bedzie dobrze?-przyspieszając jednostajnie.

Nie jednostajnie a na 3 biegu, z pełnym butem w podłodze (bez odrywania) i będzie dobrze. Nie zdziw się, jeżeli auto wpadnie w tryb awaryjny.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 19 lipca 2010, 23:39

Dziękuję za wskazówki jutro tzn juz dzisiaj zrobie tak jak kolega napisał.
Rozumiem to tak, iż nie wyszło ciśnienie zalecane powyżej 1320 jak stało auto bez obciązenia bo tak sterownik jest zaprogramowany i że to normalne , a nie ze sie coś w programie przestawiło?
Jutro podczas jazdy wskazanie to dla poszczególnych obrotów się rozszerzy i obie kolumny powinny być bardziej do siebie zbliżone-tak jak na prezentacji w postach ze strony Audi Club.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Sammael » 19 lipca 2010, 23:46

Violetta W-ch napisał(a):Rozumiem to tak, iż nie wyszło ciśnienie zalecane powyżej 1320 jak stało auto bez obciązenia bo tak sterownik jest zaprogramowany i że to normalne , a nie ze sie coś w programie przestawiło?

Tak, siłą rzeczy więcej na postoju nie będzie niż 0,3 bara.

Violetta W-ch napisał(a):Jutro podczas jazdy wskazanie to dla poszczególnych obrotów się rozszerzy i obie kolumny powinny być bardziej do siebie zbliżone
\
Ciśnienie zadane wg. sterownika powinno być bardzo zbliżone do tego panującego aktualnie w kolektorze ssącym. Jeśli masz auto seryjne to zadane powinno być ~2500mbar.

Oczywiście jeśli chcesz sprawdzić również przepływomierz i/lub układ paliwowy to loguj także kanały 003 i 008, ale nie na raz wszystko! Osobno każdy.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 20 lipca 2010, 19:46

Witam!
Załączam logi liczac na odpowiedz któregoś z fachowców.
Najpierw statyczne dla wartosci mierzonych 003,008,011
003 statyczny
008 statyczny
011 statyczny
A teraz dynamiczne (niestety próby robiłam sama-nie było to łatwe i bezpieczne)
003 dyna
008 dyna
011 próba
011
Nadmienie że gruche miałam zakładana od passata i zmieniane było ciegno bo leonidasy maja krótsze, turbo nie było strojone-tylko ustawiane na oko (chodzi o długosc ciegna).
Jesli to zła regulacja to co nalezy zrobic? Skrócić ciegno czy wydłużyc?
Zdziwiłam sie że nie złapał notlaufa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Sammael » 20 lipca 2010, 21:00

Może zapytam tak, zanim cokolwiek zacznę komentować - gdzie robiłaś soft?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 20 lipca 2010, 21:20

Auto takie kupiłam. Nie było chyba dłubane.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Sammael » 20 lipca 2010, 22:05

Violetta W-ch napisał(a):Auto takie kupiłam. Nie było chyba dłubane.

Było i soft jest marnej jakości. W sam raz na zabicie pompowtrysków.
Sprężarka robi co chce i niebawem wybuchnie jak nadal będziesz tak jeździć.

Właściwie to nie pozostaje nic innego jak tylko zaprosić: viewtopic.php?p=308936#308936 Wszystko odpowiednio zostanie wyregulowane a i soft jakiś normalny...
Ewentualnie jeśli nie potrzebujesz programu to radziłbym powrót do seryjnego programu a nie jazda na tym.
Sprawa turbo, może być jak najbardziej związana z niewyregulowaniem sztangi i zapewne tak jest.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 20 lipca 2010, 22:15

Przed zapieczeniem sie gruchy (jakies 1,5 roku od kupna) bylo o.k, potem jak zardzewiała i nie pracowała pojawiły sie problemy(not laufy)
Po wymianie gruszki i N75 czasem auto łapie błąd, nie zawsze ale trafia sie.Dzwignia była nie regulowana tak jak napisałam-została wkrecona w miejsce passatowej na zasadzie policzenia gwintów.Myslałam ze tu jest cos zle wysterowane.
Z ta cena rozumiem ze jestem w pułapie 1000pln?
Chciałam wyjechac z poczatkiem sierpnia na urlop czy da sie cos zrbic przed tym terminem?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Sammael » 20 lipca 2010, 22:23

Violetta W-ch napisał(a):czasem auto łapie błąd

Nie zawsze złapie błąd, natomiast przeładowuje zawsze. Auto wpada w tryb awaryjny jeśli przekracza zakres MAPsensora(w Twoim wypadku jest to ponad 2 bary) przez dłużej niż 5 sekund.
Violetta W-ch napisał(a):-została wkrecona w miejsce passatowej na zasadzie policzenia gwintów.Myslałam ze tu jest cos zle wysterowane.

Z pewnością. Generalnie w sofcie doładowanie nie jest zadane "zabójcze" (czy turbo jest wysterowane odpowiednio - tego nie wiem, bo jak sama zauważyłaś sztanga jest przełożona z passka, więc dmucha co mu się podoba), jedynie widać, że ktoś kto go robił nie ogarniał zbytnio co się dzieje z paliwem.
Violetta W-ch napisał(a):Chciałam wyjechac z poczatkiem sierpnia na urlop czy da sie cos zrbic przed tym terminem?

Termin się znajdzie ale ceny podane w tamtym temacie dotyczą chiptuningu grupowego i obowiązują dopiero po zebraniu się przynajmniej 10 osób.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 20 lipca 2010, 22:38

zapytanie o cene bez uzbieranych 10 chetnych poszło na pw
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Marcin_TDI » 21 lipca 2010, 08:32

dawno nie widziałem seryjnej suszarki co 2 bary ładuje. Zrób coś z tym bo będzie bolało po kieszeni
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 25 lipca 2010, 21:33

A ja dalej walczę z brakiem mocy na niskich obrotach.
Czy na podstawie tych logów, da się wywnioskować co go boli?
Wg mnie przepływka tnie na wolnych obrotach, z ciśnieniem w grupie 010 też jakieś cuda się dzieją?
Log (0 - 003)
Log (1 - 011)
Log (2 - 008)
Log (3 - 010)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Nogaj » 26 lipca 2010, 02:10

Sławek daleko masz do Poznania lub Wągrowca? Mogę ci udostępnić na podmiankę dwie przepływki i n75.
TDI+ by Goodhope
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nogaj
Sport
Sport
 
Posty: 662
Dołączył(a): 16 maja 2009, 09:25
Lokalizacja: PO w CNA z PWA
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez sławek » 26 lipca 2010, 06:12

Dzięki, ale N75 podmieniałem, i bez zmian.
A przepływka jest nowa z ASO ( na zamienniku było podobnie).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Violetta W-ch » 27 lipca 2010, 15:45

Dziekuje bardzo Sammuelowi za zaangazowanie w rozwiazanie mojego problemu oraz firmie Dynosoft z Wrocławia za bardzo szybkie rozwiazanie bolaczek mojego samochodu.
Diagnoza forumowa sie potwierdziła -ktoś grzebał nieumiejetnie w sofcie, nie tylko w ładowaniu ale auto dostawało paliwa w baryłkach a nie w litrach.
Regulacja turbo (stanga zle ustawiona) + przywrucenie softu o parametrach seryjnych puki co i auto lata jak dzikie.
Nie chipsowałam bo turbina juz świszcze (zły program troche ja nadwereżył), jak cos to po wymianie turbinki sie zdecyduje.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Violetta W-ch
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 października 2008, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon Top Sport

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez robertpik » 27 lipca 2010, 16:19

a tak z ciekawości koleżanko sympatyczna :zawstydzony: ile ci palił?
Zobacz Profil
robertpik
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, 21:56
Lokalizacja: Łódź
Auto: Seat Leon

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez Kameran » 5 czerwca 2017, 12:48

A gdzie regenerowałeś to turbo? Co warsztat to inne przygody, więc trzeba szukać najlepiej jakiegoś miejsca z dobrą renomą. Ja regenerowałem swoją turbinę. Dodam tylko, że wcześniej również samochód nie chciał jechać na niższych obrotach - dopiero w okolicy 2300-2400 zaczynało się coś dziać. Teraz jest już ok.
Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2017, 09:38 przez Leon_TS_ARL, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Reklama
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kameran
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 czerwca 2017, 12:44
Auto: Leon 1.9
Silnik: turbo diesel inny

Re: [TDI PD] ARL -problem z turbo

Postprzez chlorek » 5 czerwca 2017, 12:49

To żeś kotleta odgrzebał :P
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] - turbo nie pompuje od dołu

Postprzez wesol » 5 czerwca 2017, 21:33

Dwa posty na koncie. Ciekawe czy to nie reklama.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości