Strona 1 z 1

[TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 24 czerwca 2010, 20:00
przez sławek
Witam.
Po remoncie głowicy (i wymianie turbo) mam problem z porannym odpalaniem ARL'a.
Odpala dopiero za trzecim-czwartym przekręceniem kluczyka, po czym przez chwilę trzęsie silnikiem, do tego jeszcze przez ok. minutę strasznie dymi na biało.
W dzień jak stoi nieodpalany przez kilka godzin, to jest dobrze, dzieje się to tylko po nocy.
Wcześniej palił od razu bez zająknięcia i dymu.
Gdzie szukać przyczyny? Vag coś podpowie?

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 24 czerwca 2010, 21:38
przez wojciechu
Sprawdziłbym kąt synchronizacji wałka rozrządu - zrób logi grupy 4 : Zakres tolerancji dla wszystkich PD'kow od 3 do -3 , poprawkę można wykonać regulując kołem przy głowicy.

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 25 czerwca 2010, 01:17
przez quli
oringi na pompkach...

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 25 czerwca 2010, 06:34
przez sławek
Dzisiaj sprawdzę kąt wałka.
Przy oringach by tak kopcił?

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 25 czerwca 2010, 09:18
przez Marcin_TDI
tak, jak oringi słabe to źle pali na zimnym - jak ciepły to ok.

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 25 czerwca 2010, 10:33
przez sławek
Kąt wałka w normie. Zamówiłem już uszczelniacze Boscha.

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 27 czerwca 2010, 11:56
przez quli
mozna by zrobić test, postaw auto tak zeb tył był wyzej niż przód i jeśli auto pali od strzała to wszystko jasne i wymiana oringów jest konieczna...

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 23 lutego 2015, 08:01
przez wojciechu
I jak sprawa wygląda po zmianie oringów? U mnie problemy powstały po wymianie wałka i regulacji pompek (180 stopni) . Dostaje za dużo paliwa i sie zalewa. Niebawem będzie regulacja na większy kąt i zobaczymy

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 23 lutego 2015, 08:33
przez [gypsymh]
Niezły kotlet kolega odgrzebal
Diesla można zalać? Przy zapłonie samoczynnym? Czy po wymianie sprawdzene były bloki pomiarowe? Jakie występują problemy? Regulacja luzu na 180* jest poprawna. Chyba, że ktoś coś spaprał.

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 1 marca 2015, 21:38
przez wojciechu
Też mi się to wydaje niemożliwe jednak objawy na to wskazują. Auto puszcza przy odpaleniu wielkiego śmierdzącego bąka z nieprzepalonej ropy. Dzisiaj auto zaczęło przerywać a po podpięciu kompa pokazał się błąd przerwy w obwodzie 1-szego pompowtrysku. Po ponownym uruchomieniu problem zniknął . Pompki się psują pewnie albo coś nie tak z połączeniem.

Re: [TDI PD] Ciężko odpala po remoncie

PostNapisane: 1 marca 2015, 22:03
przez [gypsymh]
Przypuszczam iż posiadasz 1.9 tdi arl? Zrób logi grupy 004, 013, 018, 023. 023 i 013 od przekręcenia kluczyka przy pierwszym odpalaniu. Sprawdź wtyczkę przy głowicy z lewej strony od wiązki pompowtrysków. Czy przy robocie wałka były wyjmowane pompki? Nie przybywa oleju? Zostały poprawnie ustawione względem głowicy? Może trzeba ściągnąć pokrywę i poprawic styki w listwie. Wałek nie był od 1.9tdi z dpf?