Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 9 sierpnia 2010, 16:15

Witam,

nosze sie z zamiarem wymiany koncowek wtryskow na hybrydowe 216/230. Mam juz zrobiony program ze 110 na 139 patatai (sprawdzone na hamowni) i wymiana wtryskow to bedzie ostatni mod jezeli chodzi o przyrost mocy, 160-170 koni mi w zupelnosci wystarczy.

Moze ktos sie orientuje u kogo mozna dokonac takiej wymiany i regulacji cisnienia w rejonach stolicy? Moze ktos juz robil i moze polecic kogos? A moze ktos z klubowiczow swiadczy takie uslugi?:]

I mniej wiecej jakiego rzedu jest koszt i roznica pomiedzy 216 a 230?

Pozdrawiam,
M.
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Reklama

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez jędrek » 9 sierpnia 2010, 16:17

zgłoś się do Marcina TDI z ząbek znajdziesz kontakt na forum
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 9 sierpnia 2010, 16:19

przepraszam... chcesz żeby po włożeniu samych wtrysków wyszło ~170KM?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 9 sierpnia 2010, 16:39

slyszalem ze po wymianie wtryskow mozna zyskac okolo 20% przyrostu mocy, a nie jest tak?
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 9 sierpnia 2010, 17:01

marioover napisał(a):mozna zyskac okolo 20% przyrostu mocy,

zmieniając przy okazji intercooler i turbo ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 9 sierpnia 2010, 17:10

to co w takim razie daja koncowki 216/230?

bo czegos nierozumiem, w ponizszym temacie autor opisuje jednak ze jest przyrost mocy
viewtopic.php?t=20569
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 9 sierpnia 2010, 17:37

Przeczytaj dokładnie co tam jest napisane... a nie po łebkach.

marioover napisał(a):to co w takim razie daja koncowki 216/230?

to że możesz nalać więcej paliwa na suw ale co z tego jak po:
1) nie spalisz go całkowicie, bo będziesz miał za małe doładowanie,
2) masz mały cooler, który nie jest w stanie wychłodzić już seryjnego "doładowania"

czyli:
- masz pod dostatkiem paliwa
- ale nie masz tlenu, bo 1) za małe doładowanie 2) wysoka temp. doładowanego powietrza = powietrze jest rzadkie = na jednostkę objętości przypada jeszcze mniej cząsteczek tlenu.
Bez tlenu nie ma spalania...

w praktyce, mówiąc po ludzku, otrzymujesz

Lokomotywę, która mocy ma tyle samo lub +-5KM a kopci tak, że Greenpeace Cię zacznie ścigać po pierwszym odpaleniu.

Tor wytyczony dla tych silników znany jest od lat:
- soft ~130-140KM
- wtryski 216, turbo ASZ/ARL, duży IC - około 160-170KM
- wtryski 230, pompa 11mm, turbo ARL, duży IC, dolot ARL - ~190KM

Zakładanie któregokolwiek elementu osobno nie ma sensu - tj. nie daje wymiernych korzyści.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 9 sierpnia 2010, 17:52

ma to sens i dziekuje za wyjasnienia, tylko dlaczego autor sztandarowego tematu nie umiescil wymiany wtryskow razem z Turbo i Fmickiem jak to sam opisujesz, a umiescil w rozdzielnych etapach modyfikacji.
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez konstant » 9 sierpnia 2010, 18:00

Sammael napisał(a):Przeczytaj dokładnie co tam jest napisane... a nie po łebkach.

marioover napisał(a):to co w takim razie daja koncowki 216/230?

to że możesz nalać więcej paliwa na suw ale co z tego jak po:
1) nie spalisz go całkowicie, bo będziesz miał za małe doładowanie,
2) masz mały cooler, który nie jest w stanie wychłodzić już seryjnego "doładowania"

czyli:
- masz pod dostatkiem paliwa
- ale nie masz tlenu, bo 1) za małe doładowanie 2) wysoka temp. doładowanego powietrza = powietrze jest rzadkie = na jednostkę objętości przypada jeszcze mniej cząsteczek tlenu.
Bez tlenu nie ma spalania...

w praktyce, mówiąc po ludzku, otrzymujesz

Lokomotywę, która mocy ma tyle samo lub +-5KM a kopci tak, że Greenpeace Cię zacznie ścigać po pierwszym odpaleniu.

Tor wytyczony dla tych silników znany jest od lat:
- soft ~130-140KM
- wtryski 216, turbo ASZ/ARL, duży IC - około 160-170KM
- wtryski 230, pompa 11mm, turbo ARL, duży IC, dolot ARL - ~190KM

Zakładanie któregokolwiek elementu osobno nie ma sensu - tj. nie daje wymiernych korzyści.


hmm, a czemu wiec jezdzi tak duzo aut z alh (a jest to ten sam silnik, tylko wlasnie ze slabszymi wtryskami) na setupie soft+0.216 ?
wiele ludzi ma tak zmodowane auta, a wg. twojej wypowiedzi nagle dowiaduje sie ze to jest calkowicie pozbawione sensu :zdziwko:
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 9 sierpnia 2010, 18:05

Jak słusznie zauważasz są to 90tki, które od 110 różnią się jedynie wtryskami.
Większość ludzi zamiast wkładać wtryski od ASVała (które mogą być loterią) przeprowadza modyfikacje przyszłościowo - do swoich wtrysków zakłada końcówki .216tki, które są szeroko dostępne na rynku, robi softa i już ma 110 po sofcie z zapasem na dalsze modyfikacje.
Oczywiście soft w wypadku 90+.216tek jest tak skontruowany, że paliwa jest nalane tyle co ASV po sofcie = do granicy dymu i ni mg/suw więcej.


Proste jak ciupcianie...
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez wgi » 9 sierpnia 2010, 18:06

konstant i jaką moc mają te alh soft+wtryski?
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 9 sierpnia 2010, 18:17

marioover napisał(a):tylko dlaczego autor sztandarowego tematu nie umiescil wymiany wtryskow razem z Turbo i Fmickiem jak to sam opisujesz, a umiescil w rozdzielnych etapach modyfikacji.

Bo opisywał właśnie modyfikacje do ALH, czyli to co ja wyżej wyjaśniłem konstantowi.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez spec » 9 sierpnia 2010, 18:32

Jak założysz wtryski to musisz jechać na korektę programu. Wtedy powinno wypluć 150-160 koni.
Zobacz Profil
spec
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, 08:53
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: LEON 5F ST
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 9 sierpnia 2010, 18:38

Co jeden to mądrzejszy :hahaha:

Zakładajcie se co chcecie :] jak dla mnie to nawet choinka o zapachu kokosowym do auta po korekcie może dać 400PS
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez konstant » 9 sierpnia 2010, 19:19

wgi napisał(a):konstant i jaką moc mają te alh soft+wtryski?


485hp@540nm

:spam:
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez DECYBEL » 9 sierpnia 2010, 19:29

mariiover zglos sie do COWBOY'A z forum vw golf. on ma wtryski 216 i 230 oraz hybrydy, gosc zaufany sam od niego kupywalem* i wsio ok.


*po polskiem mowimy kupowalem, chyba ze masz cos innego na mysli :kreci: :kreci:
belzi
Zobacz Profil
DECYBEL
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 14 listopada 2009, 20:24
Lokalizacja: KIELCE
Auto: SEAT LEON

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 9 sierpnia 2010, 20:34

DECYBEL napisał(a):mariiover zglos sie do COWBOY'A z forum vw golf. on ma wtryski 216 i 230 oraz hybrydy, gosc zaufany sam od niego kupywalem i wsio ok.


kiedys wlasnie mialem golfa MKIV i slyszalem o nim, dzieki za przypomnienie nicka
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez spec » 9 sierpnia 2010, 20:54

Sammael nie wiem czy Twoja wypowiedź była do mnie czy do kogoś innego ale jak napisałem coś niepoprawnie to proszę wyjaśnij co a nie z jakimś kiepskim tekstem o choinkach wyjeżdżasz.

marioover, tutaj masz wykresy co prawda nie dla ASV ale dla starszego brata AFNa: (seria, z założonymi wtryskami, wtryski plus soft):

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 34840.html
Zobacz Profil
spec
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, 08:53
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: LEON 5F ST
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 9 sierpnia 2010, 21:15

spec napisał(a):Sammael nie wiem czy Twoja wypowiedź była do mnie czy do kogoś innego ale jak napisałem coś niepoprawnie to proszę wyjaśnij co a nie z jakimś kiepskim tekstem o choinkach wyjeżdżasz.

Tak, była do Ciebie, bo po założeniu wtrysków nie ma takiej opcji, żeby wyszło 160KM o których piszesz.
Nawet 150KM jest wątpliwe...
cieszyłbym się gdy wyjdzie 143,5.

Wykres, który przedstawiłeś jest z inercji.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Ohapara » 9 sierpnia 2010, 21:56

Sammael napisał(a):cieszyłbym się gdy wyjdzie 143,5


u mnie po samej korekcie softu w ASVce wyszlo 141KM ;)

Sammael napisał(a):wtryski 216, turbo ASZ/ARL, duży IC - około 160-170KM
jak robić to robić porządnie , zgadzam sie z Sammaelem zeby robic to razem. w cieply dzien czuc spadek osiagow autka, IC nie wyrabia ...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Staszek20VT » 10 sierpnia 2010, 06:28

W moim poprzednim aucie (Octavia ASV) wyszło 149KM, a u kolegi takie samo auto 150KM. Oba auta robione w Jetronicu i hamowane na MAHA i to jest już max dla tego silnika tylko po korekcie. Wyżej to wymiany bebechów. Jako trzecia osoba to powiem...
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Marcin_TDI » 10 sierpnia 2010, 07:38

nie ma sensu robić samych wtrysków. Zrób większy cooler i turbo przynajmniej z asz-ta i będzie dobrze.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 10 sierpnia 2010, 08:13

zgodnie z waszymi wypowiedziamy wnioskuje ze jak juz sie bawic to sie bawic ;] zaczynam odkladac PLNy.

Dziekuje wszystkim za pomocne info.

Temat uznaje za zamkniety.
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez spec » 10 sierpnia 2010, 08:31

Sammael, wejdź na forum golfa z tematem o 216 i poczytaj osiągi kilkudziesięciu osób, które zmieniały wtryski i program. Jest masa wykresów nie tylko z inercji i moce są rzędu 150 i w górę. Oczywiście, że można do tego większy cooler założyć czy turbo ale modyfikować silnik można w ten sposób w nieskończoność bo zawsze można jeszcze coś lepszego dołożyć: jeszcze większe wtryski założyć, jeszcze większe turbo, zmienić wałek itp.
Za cenę około 2k wtryski i program to najlepsze wyjście.
Zobacz Profil
spec
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, 08:53
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: LEON 5F ST
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Marcin_TDI » 10 sierpnia 2010, 08:46

no tak - w zimę będzie super jeżdził a w lato będą poszukiwania zaginionych koni. nie będzie 150 bo 10 gdzieś poszło odpoczywac przy takim upale.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 10 sierpnia 2010, 10:10

spec napisał(a):Sammael, wejdź na forum golfa z tematem o 216 i poczytaj osiągi kilkudziesięciu osób, które zmieniały wtryski i program. Jest masa wykresów nie tylko z inercji i moce są rzędu 150 i w górę. Oczywiście, że można do tego większy cooler założyć czy turbo ale modyfikować silnik można w ten sposób w nieskończoność bo zawsze można jeszcze coś lepszego dołożyć: jeszcze większe wtryski założyć, jeszcze większe turbo, zmienić wałek itp.
Za cenę około 2k wtryski i program to najlepsze wyjście.


masz w takim razie jakies opinie tych osob jak sie auto zachowuje w zime i lato?
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez spec » 10 sierpnia 2010, 10:15

Tu jest ciekawy temat, o którym pisałem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7ecc0ddf73
Przeglądałem go jakiś czas temu i nikt nie narzekał na temperatury z tego co pamiętam.
Zobacz Profil
spec
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, 08:53
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: LEON 5F ST
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Marcin_TDI » 10 sierpnia 2010, 10:17

marioover, posłuchaj bardziej doświadczonych. Sam dobrze Ci mówi. A jak chcesz zrobić po swojemu to będzie niezła lokomotywa.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez tatian » 10 sierpnia 2010, 10:22

marioover trochę krótko tu jesteś a więc na początek poczytaj trochę forum zobaczysz czym Sammael się zajmuje, gdzie wolny czas przesiaduje, a nie rzucasz słowa na wiatr. Poza tym nie chcesz słuchać proszę bardzo zrób jak uważasz, najlepiej przekonać się na własnej skórze co i jak.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez marcin_kielce » 10 sierpnia 2010, 10:47

Oczywiście da się zrobić i 200 PS na seryjnym turbo z ASVa. Pytanie tylko ile km zrobisz na tym setupie, 5-10 i turbo zrobi sobie BUM :hahaha:

Tyle w temacie. I niestety muszę przyznać ale Sam ma racje :P :))

Pozdroo
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 10 sierpnia 2010, 10:59

tatian napisał(a):marioover trochę krótko tu jesteś a więc na początek poczytaj trochę forum zobaczysz czym Sammael się zajmuje, gdzie wolny czas przesiaduje, a nie rzucasz słowa na wiatr. Poza tym nie chcesz słuchać proszę bardzo zrób jak uważasz, najlepiej przekonać się na własnej skórze co i jak.


nie rzucam slow na wiatr, i po przeczytaniu opini bardziej doswiadczonych osob za co bardzo dziekuje, podjalem decyzje i napisalem ze jak juz sie bawic to sie bawic. Nie chce nic w swoim leonie robic na polgwizdka i niepewny przyrost mocy o max. 15 koni raczej mnie nie interesuje. Zaczynam zbierac zaskurniaki. A kolega spec opiniowal inne forum dlatego tez chcialem sie zapoznac z jego informacjami.

Ps. Troche juz poczytalem forum i ciagle dla mnie jest to kopalnia wiedzy ktora sukcesywnie wertuje :nauka:

:peace:
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Marcin_TDI » 10 sierpnia 2010, 11:40

podpowiem - jak masz 110tke to czasem bardziej opłaca się sprzedać te wtryski i kupić 90tke i oddać do przerobienia na .216 . sprawdź co bardziej będzie Ci się opłacało. pompe też da się dorwać jak poszukasz dobrze. 11tka była w leonach z automatem. cooler najlepszy z bpx-a albo można zrobić wydumkę. turbo pasuje tylko trzeba zrobić przejściówkę. Jak posprzedajesz stare graty to niewiele trzeba dołożyć tak naprawdę. stroisz to raz i nie masz już kosztów. Ew. trzeba zwrócić uwagę na sprzęgło jak tam bangla
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez rob555 » 10 sierpnia 2010, 11:55

No to moje 3gr.
W przypadku silnika ALH montaz hybrydek da ok 120KM bez tykania softu (seria). Dymek bedzie spory. Po remapie mozna zrobic 140-150KM
W ASV przyrost bedzie na poziomie max 10KM wiecej niz na gratach seryjnych.
Tak jak pisza koledzy ogranicza Cie cooler i turbo.
Fakt wymiana ma racje bytu jak w przyszlosci myslisz o zlamaniu 160KM.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kruszyna » 10 sierpnia 2010, 12:32

mi na 0.216 wydmuchalo 160, ale przy IC i turbie z ARLa i jak nie chcesz isc dalej z moca, to w zupelnosci stykna...
teraz wjechaly 0.230 stage 2 i jest przepasc :jezor:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 10 sierpnia 2010, 12:55

Marcin_TDI, jak sie pojawie na swoim pierwszym spocie przy PH (tylko niech sie skonczy ta przerwa wakacyjna), to moze bysmy pogadali na w/w temat. Bo co bede ukrywac, przy waszej wiedzy i doswiadczeniu jestem zielony jak korniszon (ale szybko sie ucze).

kruszyna, wlasnie interesowaloby mnie taki swap jak u Ciebie ;)
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kruszyna » 10 sierpnia 2010, 13:00

marioover napisał(a):kruszyna, wlasnie interesowaloby mnie taki swap jak u Ciebie


to dopiero ma sens przy dalszym dlubaniu, bo jak chcesz wrzucic 0.230 do softu, seryjnego turba, IC i 10tki, to mija sie to z celem ;/
jak chcesz isc wysoko z moca, to zbieraj kase i potem wszystko za jednym razem ogarnij ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Marcin_TDI » 10 sierpnia 2010, 13:09

ja nie bywam na spotach ale spokojnie koledzy Ci powiedzą o co chodzi, jak coś to ja to zainstaluje :)
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 10 sierpnia 2010, 13:15

kruszyna, sorka ze nie sprecyzowalem wczesniej, chodzilo mi tylko o 216, IC i turbo ARL :mruga:
Marcin_TDI, na pewno sie zglosze jak juz bede gotow
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kruszyna » 10 sierpnia 2010, 13:18

marioover napisał(a):kruszyna, sorka ze nie sprecyzowalem wczesniej, chodzilo mi tylko o 216, IC i turbo ARL


a no to luz, to jeszcze ma sens ;) w takim razie zbieraj kase i dzialaj :D


dodam tylko, ze ..... u mnie tez mialo tak zostac, to jest jak choroba :jezor:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 10 sierpnia 2010, 14:12

kruszyna napisał(a):
marioover napisał(a):kruszyna, sorka ze nie sprecyzowalem wczesniej, chodzilo mi tylko o 216, IC i turbo ARL


a no to luz, to jeszcze ma sens ;) w takim razie zbieraj kase i dzialaj :D


dodam tylko, ze ..... u mnie tez mialo tak zostac, to jest jak choroba :jezor:


no wlasnie :D mialem golfa 90KM, pozniej byl chip na 117KM, sprzedalem, kupilem Leona 110, potem Chip, teraz myslalem o wtryskach... ale koncepcja szybko sie zmienila dzieki waszym podpowiedzia... zobaczymy na czym skoncze:]
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez bono » 10 sierpnia 2010, 14:40

marioover,
spec napisał(a):Sammael, wejdź na forum golfa z tematem o 216 i poczytaj osiągi kilkudziesięciu osób, które zmieniały wtryski i program. Jest masa wykresów nie tylko z inercji i moce są rzędu 150 i w górę.


super, tylko mam pytanie czy te auta jadą ??

Fizyki się nie oszuka. Nie ma powietrza to niby skąd ma się wziać ta moc ? Oczywiście da się tak wystroić auto, ale auto będzie kopcić , w lato będzie puchło........ Poza tym żaden szanujący się tuner nie wypuści takiego auta od siebie.
Zresztą ile razy moza wałkować nie liczy się ilość koni a ich jakość. Ogólnie mówiąc dostępność tych koni w jak najszerszym zakresie obrotów. I to w kazdych warunkach.

marioover, jak chesz się bawić w modyfikacje to rób to zgodnie ze sztuką. Wtedy będziesz zadowolony ze swojego auta. Inaczej będziesz tylko zakłądał tematy na forcha i płakał, że coś Ci się wysrało, że aut nie jedzie itd...
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez spec » 10 sierpnia 2010, 15:11

Ale te auta były robione pewnie we wszystkich zakładach w Polsce więc wychodzi na to, że nie ma żadnej szanującej się u nas firmy. Czemu powietrza ma nie być? Turbo dmucha więcej a wtryski dają nieco więcej paliwa ale za to lepiej rozpylonego.

Ja nie nakłaniam nikogo do niczego. Po prostu informuje, że tak też można zrobić i tyle. Jasne jest, że dobrze jest mieć duży cooler i to nawet w seryjnym samochodzie, jasne że duża turbina będzie lepsza jeśli chodzi o ciśnienie i trwałość ale to wszystko kosztuje.
Zobacz Profil
spec
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, 08:53
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: LEON 5F ST
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Staszek20VT » 10 sierpnia 2010, 15:18

Dziwne, że się tu wypowiedziało parę osób co takie mody robią lub robiły, a Ty dalej swoje... Ale w końcu "spec" jesteś to się znasz... Bo widać, że znasz kogoś, kto był i powiedział Ci parę rzeczy... :hahaha:
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez bono » 10 sierpnia 2010, 15:33

spec napisał(a):Czemu powietrza ma nie być? Turbo dmucha więcej a wtryski dają nieco więcej paliwa ale za to lepiej rozpylonego.


Ale z czego to SERYJNE turbo ma dmuchać ?? Oczywiście można dowalić do pieca ale SERYJNE trubo się zaraz wysra. Poza tym latem jak masz ponad 80 st w dolocie na seryjnym IC to wytłumacz mi jak to ma działać ? Worek z lodem na to zakładać czy jak ?
spec napisał(a):Ale te auta były robione pewnie we wszystkich zakładach w Polsce więc wychodzi na to, że nie ma żadnej szanującej się u nas firmy

Dynosoft, Compsport,Mr-Motors, Tune Up, Master's, Diagtronik, Unitronic, Jetronic, Goodhope jakoś nie słyszałem aby ktoś z nich wypuszczał auta 1,9 TDI (90, 110) KM zmieniając tylko wtryski na 150 KM i więcej. hmm a może się mylę ......
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez spec » 10 sierpnia 2010, 16:37

rob555 napisał(a):No to moje 3gr.
W przypadku silnika ALH montaz hybrydek da ok 120KM bez tykania softu (seria). Dymek bedzie spory. Po remapie mozna zrobic 140-150KM
W ASV przyrost bedzie na poziomie max 10KM wiecej niz na gratach seryjnych.
Tak jak pisza koledzy ogranicza Cie cooler i turbo.
Fakt wymiana ma racje bytu jak w przyszlosci myslisz o zlamaniu 160KM.


Chyba autor tego posta ma więcej niż my razem wzięci.
Zobacz Profil
spec
Signo
Signo
 
Posty: 175
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, 08:53
Lokalizacja: Rzeszów
Region: podkarpackie
Auto: LEON 5F ST
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez bono » 10 sierpnia 2010, 17:07

spec, Ty chyba masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.

rob555 napisał(a):Dymek bedzie spory


rob555 napisał(a):Tak jak pisza koledzy ogranicza Cie cooler i turbo.


Ja o słupie ty o dupie... i tyle w temacie.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez bartek_wm » 10 sierpnia 2010, 17:11

potwierdzam, Alh mozna zmodzić na 216tkach na 150KM przy seryjnym coolerze, ale w cieplejsze dni to się kicha z tego robi :no: FMIC, FMIC I jeszcze raz FMIC :yes:
183KM/380Nm
RB Auto Olsztyn
Zobacz Profil
bartek_wm
Sport
Sport
 
Posty: 224
Dołączył(a): 30 października 2008, 12:28
Lokalizacja: wm
Auto: toledo1M ALH++

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez bono » 10 sierpnia 2010, 17:12

bartek_wm napisał(a):ale w cieplejsze dni to się kicha z tego robi :no: FMIC, FMIC I jeszcze raz FMIC
no ja ciągle o tym piszę ... ehhh
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Yagi2 » 10 sierpnia 2010, 20:16

Kolego spec, poczytaj sobie może najpierw, na jakiej zasadzie działa silnik diesla, co to jest turbosprężarka i do czego służy intercooler. Bo po Twoich postach można wnioskować, że nie znasz prostych zasad. Co z tego, że dowalisz do pieca paliwem, jak nie będzie tlenu. Bez tlenu nie ma spalania:) nie ma mocy jest tylko dym. Z resztą już to koledzy pisali.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Yagi2
Sport
Sport
 
Posty: 281
Dołączył(a): 2 października 2005, 13:28
Lokalizacja: Wrocek/Lubin
Auto: Leonik 110+

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 10 sierpnia 2010, 20:22

kolejny fajny temat się robi :) lubie pogadać czasem z betonem :]
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Następna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości