Strona 1 z 2

[TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 16:15
przez orlen
Witam,

nosze sie z zamiarem wymiany koncowek wtryskow na hybrydowe 216/230. Mam juz zrobiony program ze 110 na 139 patatai (sprawdzone na hamowni) i wymiana wtryskow to bedzie ostatni mod jezeli chodzi o przyrost mocy, 160-170 koni mi w zupelnosci wystarczy.

Moze ktos sie orientuje u kogo mozna dokonac takiej wymiany i regulacji cisnienia w rejonach stolicy? Moze ktos juz robil i moze polecic kogos? A moze ktos z klubowiczow swiadczy takie uslugi?:]

I mniej wiecej jakiego rzedu jest koszt i roznica pomiedzy 216 a 230?

Pozdrawiam,
M.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 16:17
przez jędrek
zgłoś się do Marcina TDI z ząbek znajdziesz kontakt na forum

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 16:19
przez Sammael
przepraszam... chcesz żeby po włożeniu samych wtrysków wyszło ~170KM?

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 16:39
przez orlen
slyszalem ze po wymianie wtryskow mozna zyskac okolo 20% przyrostu mocy, a nie jest tak?

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 17:01
przez Sammael
marioover napisał(a):mozna zyskac okolo 20% przyrostu mocy,

zmieniając przy okazji intercooler i turbo ;)

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 17:10
przez orlen
to co w takim razie daja koncowki 216/230?

bo czegos nierozumiem, w ponizszym temacie autor opisuje jednak ze jest przyrost mocy
viewtopic.php?t=20569

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 17:37
przez Sammael
Przeczytaj dokładnie co tam jest napisane... a nie po łebkach.

marioover napisał(a):to co w takim razie daja koncowki 216/230?

to że możesz nalać więcej paliwa na suw ale co z tego jak po:
1) nie spalisz go całkowicie, bo będziesz miał za małe doładowanie,
2) masz mały cooler, który nie jest w stanie wychłodzić już seryjnego "doładowania"

czyli:
- masz pod dostatkiem paliwa
- ale nie masz tlenu, bo 1) za małe doładowanie 2) wysoka temp. doładowanego powietrza = powietrze jest rzadkie = na jednostkę objętości przypada jeszcze mniej cząsteczek tlenu.
Bez tlenu nie ma spalania...

w praktyce, mówiąc po ludzku, otrzymujesz

Lokomotywę, która mocy ma tyle samo lub +-5KM a kopci tak, że Greenpeace Cię zacznie ścigać po pierwszym odpaleniu.

Tor wytyczony dla tych silników znany jest od lat:
- soft ~130-140KM
- wtryski 216, turbo ASZ/ARL, duży IC - około 160-170KM
- wtryski 230, pompa 11mm, turbo ARL, duży IC, dolot ARL - ~190KM

Zakładanie któregokolwiek elementu osobno nie ma sensu - tj. nie daje wymiernych korzyści.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 17:52
przez orlen
ma to sens i dziekuje za wyjasnienia, tylko dlaczego autor sztandarowego tematu nie umiescil wymiany wtryskow razem z Turbo i Fmickiem jak to sam opisujesz, a umiescil w rozdzielnych etapach modyfikacji.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 18:00
przez konstant
Sammael napisał(a):Przeczytaj dokładnie co tam jest napisane... a nie po łebkach.

marioover napisał(a):to co w takim razie daja koncowki 216/230?

to że możesz nalać więcej paliwa na suw ale co z tego jak po:
1) nie spalisz go całkowicie, bo będziesz miał za małe doładowanie,
2) masz mały cooler, który nie jest w stanie wychłodzić już seryjnego "doładowania"

czyli:
- masz pod dostatkiem paliwa
- ale nie masz tlenu, bo 1) za małe doładowanie 2) wysoka temp. doładowanego powietrza = powietrze jest rzadkie = na jednostkę objętości przypada jeszcze mniej cząsteczek tlenu.
Bez tlenu nie ma spalania...

w praktyce, mówiąc po ludzku, otrzymujesz

Lokomotywę, która mocy ma tyle samo lub +-5KM a kopci tak, że Greenpeace Cię zacznie ścigać po pierwszym odpaleniu.

Tor wytyczony dla tych silników znany jest od lat:
- soft ~130-140KM
- wtryski 216, turbo ASZ/ARL, duży IC - około 160-170KM
- wtryski 230, pompa 11mm, turbo ARL, duży IC, dolot ARL - ~190KM

Zakładanie któregokolwiek elementu osobno nie ma sensu - tj. nie daje wymiernych korzyści.


hmm, a czemu wiec jezdzi tak duzo aut z alh (a jest to ten sam silnik, tylko wlasnie ze slabszymi wtryskami) na setupie soft+0.216 ?
wiele ludzi ma tak zmodowane auta, a wg. twojej wypowiedzi nagle dowiaduje sie ze to jest calkowicie pozbawione sensu :zdziwko:

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 18:05
przez Sammael
Jak słusznie zauważasz są to 90tki, które od 110 różnią się jedynie wtryskami.
Większość ludzi zamiast wkładać wtryski od ASVała (które mogą być loterią) przeprowadza modyfikacje przyszłościowo - do swoich wtrysków zakłada końcówki .216tki, które są szeroko dostępne na rynku, robi softa i już ma 110 po sofcie z zapasem na dalsze modyfikacje.
Oczywiście soft w wypadku 90+.216tek jest tak skontruowany, że paliwa jest nalane tyle co ASV po sofcie = do granicy dymu i ni mg/suw więcej.


Proste jak ciupcianie...

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 18:06
przez wgi
konstant i jaką moc mają te alh soft+wtryski?

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 18:17
przez Sammael
marioover napisał(a):tylko dlaczego autor sztandarowego tematu nie umiescil wymiany wtryskow razem z Turbo i Fmickiem jak to sam opisujesz, a umiescil w rozdzielnych etapach modyfikacji.

Bo opisywał właśnie modyfikacje do ALH, czyli to co ja wyżej wyjaśniłem konstantowi.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 18:32
przez spec
Jak założysz wtryski to musisz jechać na korektę programu. Wtedy powinno wypluć 150-160 koni.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 18:38
przez Sammael
Co jeden to mądrzejszy :hahaha:

Zakładajcie se co chcecie :] jak dla mnie to nawet choinka o zapachu kokosowym do auta po korekcie może dać 400PS

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 19:19
przez konstant
wgi napisał(a):konstant i jaką moc mają te alh soft+wtryski?


485hp@540nm

:spam:

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 19:29
przez DECYBEL
mariiover zglos sie do COWBOY'A z forum vw golf. on ma wtryski 216 i 230 oraz hybrydy, gosc zaufany sam od niego kupywalem* i wsio ok.


*po polskiem mowimy kupowalem, chyba ze masz cos innego na mysli :kreci: :kreci:
belzi

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 20:34
przez orlen
DECYBEL napisał(a):mariiover zglos sie do COWBOY'A z forum vw golf. on ma wtryski 216 i 230 oraz hybrydy, gosc zaufany sam od niego kupywalem i wsio ok.


kiedys wlasnie mialem golfa MKIV i slyszalem o nim, dzieki za przypomnienie nicka

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 20:54
przez spec
Sammael nie wiem czy Twoja wypowiedź była do mnie czy do kogoś innego ale jak napisałem coś niepoprawnie to proszę wyjaśnij co a nie z jakimś kiepskim tekstem o choinkach wyjeżdżasz.

marioover, tutaj masz wykresy co prawda nie dla ASV ale dla starszego brata AFNa: (seria, z założonymi wtryskami, wtryski plus soft):

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 34840.html

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 21:15
przez Sammael
spec napisał(a):Sammael nie wiem czy Twoja wypowiedź była do mnie czy do kogoś innego ale jak napisałem coś niepoprawnie to proszę wyjaśnij co a nie z jakimś kiepskim tekstem o choinkach wyjeżdżasz.

Tak, była do Ciebie, bo po założeniu wtrysków nie ma takiej opcji, żeby wyszło 160KM o których piszesz.
Nawet 150KM jest wątpliwe...
cieszyłbym się gdy wyjdzie 143,5.

Wykres, który przedstawiłeś jest z inercji.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 9 sierpnia 2010, 21:56
przez Ohapara
Sammael napisał(a):cieszyłbym się gdy wyjdzie 143,5


u mnie po samej korekcie softu w ASVce wyszlo 141KM ;)

Sammael napisał(a):wtryski 216, turbo ASZ/ARL, duży IC - około 160-170KM
jak robić to robić porządnie , zgadzam sie z Sammaelem zeby robic to razem. w cieply dzien czuc spadek osiagow autka, IC nie wyrabia ...

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 06:28
przez Staszek20VT
W moim poprzednim aucie (Octavia ASV) wyszło 149KM, a u kolegi takie samo auto 150KM. Oba auta robione w Jetronicu i hamowane na MAHA i to jest już max dla tego silnika tylko po korekcie. Wyżej to wymiany bebechów. Jako trzecia osoba to powiem...

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 07:38
przez Marcin_TDI
nie ma sensu robić samych wtrysków. Zrób większy cooler i turbo przynajmniej z asz-ta i będzie dobrze.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 08:13
przez orlen
zgodnie z waszymi wypowiedziamy wnioskuje ze jak juz sie bawic to sie bawic ;] zaczynam odkladac PLNy.

Dziekuje wszystkim za pomocne info.

Temat uznaje za zamkniety.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 08:31
przez spec
Sammael, wejdź na forum golfa z tematem o 216 i poczytaj osiągi kilkudziesięciu osób, które zmieniały wtryski i program. Jest masa wykresów nie tylko z inercji i moce są rzędu 150 i w górę. Oczywiście, że można do tego większy cooler założyć czy turbo ale modyfikować silnik można w ten sposób w nieskończoność bo zawsze można jeszcze coś lepszego dołożyć: jeszcze większe wtryski założyć, jeszcze większe turbo, zmienić wałek itp.
Za cenę około 2k wtryski i program to najlepsze wyjście.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 08:46
przez Marcin_TDI
no tak - w zimę będzie super jeżdził a w lato będą poszukiwania zaginionych koni. nie będzie 150 bo 10 gdzieś poszło odpoczywac przy takim upale.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 10:10
przez orlen
spec napisał(a):Sammael, wejdź na forum golfa z tematem o 216 i poczytaj osiągi kilkudziesięciu osób, które zmieniały wtryski i program. Jest masa wykresów nie tylko z inercji i moce są rzędu 150 i w górę. Oczywiście, że można do tego większy cooler założyć czy turbo ale modyfikować silnik można w ten sposób w nieskończoność bo zawsze można jeszcze coś lepszego dołożyć: jeszcze większe wtryski założyć, jeszcze większe turbo, zmienić wałek itp.
Za cenę około 2k wtryski i program to najlepsze wyjście.


masz w takim razie jakies opinie tych osob jak sie auto zachowuje w zime i lato?

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 10:15
przez spec
Tu jest ciekawy temat, o którym pisałem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7ecc0ddf73
Przeglądałem go jakiś czas temu i nikt nie narzekał na temperatury z tego co pamiętam.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 10:17
przez Marcin_TDI
marioover, posłuchaj bardziej doświadczonych. Sam dobrze Ci mówi. A jak chcesz zrobić po swojemu to będzie niezła lokomotywa.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 10:22
przez tatian
marioover trochę krótko tu jesteś a więc na początek poczytaj trochę forum zobaczysz czym Sammael się zajmuje, gdzie wolny czas przesiaduje, a nie rzucasz słowa na wiatr. Poza tym nie chcesz słuchać proszę bardzo zrób jak uważasz, najlepiej przekonać się na własnej skórze co i jak.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 10:47
przez marcin_kielce
Oczywiście da się zrobić i 200 PS na seryjnym turbo z ASVa. Pytanie tylko ile km zrobisz na tym setupie, 5-10 i turbo zrobi sobie BUM :hahaha:

Tyle w temacie. I niestety muszę przyznać ale Sam ma racje :P :))

Pozdroo

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 10:59
przez orlen
tatian napisał(a):marioover trochę krótko tu jesteś a więc na początek poczytaj trochę forum zobaczysz czym Sammael się zajmuje, gdzie wolny czas przesiaduje, a nie rzucasz słowa na wiatr. Poza tym nie chcesz słuchać proszę bardzo zrób jak uważasz, najlepiej przekonać się na własnej skórze co i jak.


nie rzucam slow na wiatr, i po przeczytaniu opini bardziej doswiadczonych osob za co bardzo dziekuje, podjalem decyzje i napisalem ze jak juz sie bawic to sie bawic. Nie chce nic w swoim leonie robic na polgwizdka i niepewny przyrost mocy o max. 15 koni raczej mnie nie interesuje. Zaczynam zbierac zaskurniaki. A kolega spec opiniowal inne forum dlatego tez chcialem sie zapoznac z jego informacjami.

Ps. Troche juz poczytalem forum i ciagle dla mnie jest to kopalnia wiedzy ktora sukcesywnie wertuje :nauka:

:peace:

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 11:40
przez Marcin_TDI
podpowiem - jak masz 110tke to czasem bardziej opłaca się sprzedać te wtryski i kupić 90tke i oddać do przerobienia na .216 . sprawdź co bardziej będzie Ci się opłacało. pompe też da się dorwać jak poszukasz dobrze. 11tka była w leonach z automatem. cooler najlepszy z bpx-a albo można zrobić wydumkę. turbo pasuje tylko trzeba zrobić przejściówkę. Jak posprzedajesz stare graty to niewiele trzeba dołożyć tak naprawdę. stroisz to raz i nie masz już kosztów. Ew. trzeba zwrócić uwagę na sprzęgło jak tam bangla

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 11:55
przez rob555
No to moje 3gr.
W przypadku silnika ALH montaz hybrydek da ok 120KM bez tykania softu (seria). Dymek bedzie spory. Po remapie mozna zrobic 140-150KM
W ASV przyrost bedzie na poziomie max 10KM wiecej niz na gratach seryjnych.
Tak jak pisza koledzy ogranicza Cie cooler i turbo.
Fakt wymiana ma racje bytu jak w przyszlosci myslisz o zlamaniu 160KM.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 12:32
przez kruszyna
mi na 0.216 wydmuchalo 160, ale przy IC i turbie z ARLa i jak nie chcesz isc dalej z moca, to w zupelnosci stykna...
teraz wjechaly 0.230 stage 2 i jest przepasc :jezor:

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 12:55
przez orlen
Marcin_TDI, jak sie pojawie na swoim pierwszym spocie przy PH (tylko niech sie skonczy ta przerwa wakacyjna), to moze bysmy pogadali na w/w temat. Bo co bede ukrywac, przy waszej wiedzy i doswiadczeniu jestem zielony jak korniszon (ale szybko sie ucze).

kruszyna, wlasnie interesowaloby mnie taki swap jak u Ciebie ;)

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 13:00
przez kruszyna
marioover napisał(a):kruszyna, wlasnie interesowaloby mnie taki swap jak u Ciebie


to dopiero ma sens przy dalszym dlubaniu, bo jak chcesz wrzucic 0.230 do softu, seryjnego turba, IC i 10tki, to mija sie to z celem ;/
jak chcesz isc wysoko z moca, to zbieraj kase i potem wszystko za jednym razem ogarnij ;)

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 13:09
przez Marcin_TDI
ja nie bywam na spotach ale spokojnie koledzy Ci powiedzą o co chodzi, jak coś to ja to zainstaluje :)

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 13:15
przez orlen
kruszyna, sorka ze nie sprecyzowalem wczesniej, chodzilo mi tylko o 216, IC i turbo ARL :mruga:
Marcin_TDI, na pewno sie zglosze jak juz bede gotow

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 13:18
przez kruszyna
marioover napisał(a):kruszyna, sorka ze nie sprecyzowalem wczesniej, chodzilo mi tylko o 216, IC i turbo ARL


a no to luz, to jeszcze ma sens ;) w takim razie zbieraj kase i dzialaj :D


dodam tylko, ze ..... u mnie tez mialo tak zostac, to jest jak choroba :jezor:

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 14:12
przez orlen
kruszyna napisał(a):
marioover napisał(a):kruszyna, sorka ze nie sprecyzowalem wczesniej, chodzilo mi tylko o 216, IC i turbo ARL


a no to luz, to jeszcze ma sens ;) w takim razie zbieraj kase i dzialaj :D


dodam tylko, ze ..... u mnie tez mialo tak zostac, to jest jak choroba :jezor:


no wlasnie :D mialem golfa 90KM, pozniej byl chip na 117KM, sprzedalem, kupilem Leona 110, potem Chip, teraz myslalem o wtryskach... ale koncepcja szybko sie zmienila dzieki waszym podpowiedzia... zobaczymy na czym skoncze:]

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 14:40
przez bono
marioover,
spec napisał(a):Sammael, wejdź na forum golfa z tematem o 216 i poczytaj osiągi kilkudziesięciu osób, które zmieniały wtryski i program. Jest masa wykresów nie tylko z inercji i moce są rzędu 150 i w górę.


super, tylko mam pytanie czy te auta jadą ??

Fizyki się nie oszuka. Nie ma powietrza to niby skąd ma się wziać ta moc ? Oczywiście da się tak wystroić auto, ale auto będzie kopcić , w lato będzie puchło........ Poza tym żaden szanujący się tuner nie wypuści takiego auta od siebie.
Zresztą ile razy moza wałkować nie liczy się ilość koni a ich jakość. Ogólnie mówiąc dostępność tych koni w jak najszerszym zakresie obrotów. I to w kazdych warunkach.

marioover, jak chesz się bawić w modyfikacje to rób to zgodnie ze sztuką. Wtedy będziesz zadowolony ze swojego auta. Inaczej będziesz tylko zakłądał tematy na forcha i płakał, że coś Ci się wysrało, że aut nie jedzie itd...

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 15:11
przez spec
Ale te auta były robione pewnie we wszystkich zakładach w Polsce więc wychodzi na to, że nie ma żadnej szanującej się u nas firmy. Czemu powietrza ma nie być? Turbo dmucha więcej a wtryski dają nieco więcej paliwa ale za to lepiej rozpylonego.

Ja nie nakłaniam nikogo do niczego. Po prostu informuje, że tak też można zrobić i tyle. Jasne jest, że dobrze jest mieć duży cooler i to nawet w seryjnym samochodzie, jasne że duża turbina będzie lepsza jeśli chodzi o ciśnienie i trwałość ale to wszystko kosztuje.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 15:18
przez Staszek20VT
Dziwne, że się tu wypowiedziało parę osób co takie mody robią lub robiły, a Ty dalej swoje... Ale w końcu "spec" jesteś to się znasz... Bo widać, że znasz kogoś, kto był i powiedział Ci parę rzeczy... :hahaha:

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 15:33
przez bono
spec napisał(a):Czemu powietrza ma nie być? Turbo dmucha więcej a wtryski dają nieco więcej paliwa ale za to lepiej rozpylonego.


Ale z czego to SERYJNE turbo ma dmuchać ?? Oczywiście można dowalić do pieca ale SERYJNE trubo się zaraz wysra. Poza tym latem jak masz ponad 80 st w dolocie na seryjnym IC to wytłumacz mi jak to ma działać ? Worek z lodem na to zakładać czy jak ?
spec napisał(a):Ale te auta były robione pewnie we wszystkich zakładach w Polsce więc wychodzi na to, że nie ma żadnej szanującej się u nas firmy

Dynosoft, Compsport,Mr-Motors, Tune Up, Master's, Diagtronik, Unitronic, Jetronic, Goodhope jakoś nie słyszałem aby ktoś z nich wypuszczał auta 1,9 TDI (90, 110) KM zmieniając tylko wtryski na 150 KM i więcej. hmm a może się mylę ......

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 16:37
przez spec
rob555 napisał(a):No to moje 3gr.
W przypadku silnika ALH montaz hybrydek da ok 120KM bez tykania softu (seria). Dymek bedzie spory. Po remapie mozna zrobic 140-150KM
W ASV przyrost bedzie na poziomie max 10KM wiecej niz na gratach seryjnych.
Tak jak pisza koledzy ogranicza Cie cooler i turbo.
Fakt wymiana ma racje bytu jak w przyszlosci myslisz o zlamaniu 160KM.


Chyba autor tego posta ma więcej niż my razem wzięci.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 17:07
przez bono
spec, Ty chyba masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.

rob555 napisał(a):Dymek bedzie spory


rob555 napisał(a):Tak jak pisza koledzy ogranicza Cie cooler i turbo.


Ja o słupie ty o dupie... i tyle w temacie.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 17:11
przez bartek_wm
potwierdzam, Alh mozna zmodzić na 216tkach na 150KM przy seryjnym coolerze, ale w cieplejsze dni to się kicha z tego robi :no: FMIC, FMIC I jeszcze raz FMIC :yes:

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 17:12
przez bono
bartek_wm napisał(a):ale w cieplejsze dni to się kicha z tego robi :no: FMIC, FMIC I jeszcze raz FMIC
no ja ciągle o tym piszę ... ehhh

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 20:16
przez Yagi2
Kolego spec, poczytaj sobie może najpierw, na jakiej zasadzie działa silnik diesla, co to jest turbosprężarka i do czego służy intercooler. Bo po Twoich postach można wnioskować, że nie znasz prostych zasad. Co z tego, że dowalisz do pieca paliwem, jak nie będzie tlenu. Bez tlenu nie ma spalania:) nie ma mocy jest tylko dym. Z resztą już to koledzy pisali.

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 20:22
przez Sammael
kolejny fajny temat się robi :) lubie pogadać czasem z betonem :]