Strona 1 z 1

Tryb awaryjny, po odpaleniu

PostNapisane: 21 października 2010, 10:25
przez mierzejino
Toledziak zachorował niestety. Po odpaleniu albo po dłuższym zatrzymaniu na odpalonym silniku przechodzi w tryb awaryjny zazwyczaj w korku. Vag wyrzucił następujące błędy:

17946 Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17849 zawór N18 recyrkulacji spalin. Przerwa lub zwarcie z masa.
18080 Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1: przerwa/zwarcie z masą
18027 świeca żarowa/ przekaźnik lub obwód podgrzewania otwarty/zwarty do masy

Przypuszczam że błąd 17946 spowodowany jest trybem awaryjnym. Tylko co dalej, od czego zacząć ?

Re: Tryb awaryjny, po odpaleniu

PostNapisane: 21 października 2010, 12:23
przez rumianko
mierzejino napisał(a):17946 Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


sprawdź na pompie sam zawór i stycznik 109. ale tylko ze przy tym błędzie przeważnie nie idzie uruchomić silnika itp. a nie tryb awaryjny.

Re: Tryb awaryjny, po odpaleniu

PostNapisane: 22 października 2010, 13:15
przez mierzejino
Przekaźnik 109 wymieniony na inny. I Ciągle te same błędy, teraz auto jest praktycznie cały czas w awaryjnym i zapala lampkę od trakcji :/

[ Dodano: 24 Październik 2010, 18:27 ]
W między czasie wyskoczył błąd 17957 zawór regulacji ciśnie doładowania n75. Nie mogłem go wykasować, po dokręceniu bezpieczników na akumulatorze (może to przypadek) udało mi się go wykasować.

Dzisiaj wywaliłem akumulator(wyczyściłem klemy, bieguny, punkty masowe pod akumulatorem).

Dzisiaj dodatkowo po zabiegu wyskoczył 17660 Zawór regulacji początku wtrysku N108.

Do zaworu N109 dochodzi napięcie 0,5V mniej niż na akumulatorze.

Re: Tryb awaryjny, po odpaleniu

PostNapisane: 28 października 2010, 07:48
przez Damianjg
Musisz pomierzyć i posprawdzać wiązkę od czujników do kompa.