Strona 1 z 1

Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 10 marca 2011, 22:19
przez Zvierzaq
Witam,
Ostatnio byłem na hamowni i niestety nie jestem zadowolony z wykresu. Mocy niby troszkę jest ale bardzo wysoko ale za to bardzo momentu brakuje. Jak na ARL'a to straszna bieda :olaboga: . Poniżej podaje link do wykresu:
http://img856.imageshack.us/f/seatleon19tdi.jpg/

Dzisiaj zrobiłem też logi dynamiczne żeby można było podejrzeć co i jak:
Kanał 003:
http://vaglog.rtnet.pl/b_dominik_38211.html
Kanał 008:
http://vaglog.rtnet.pl/b_dominik_38212.html
Kanała 011:
http://vaglog.rtnet.pl/b_dominik_38213.html

Komputer zgłasza mi dwa błędy

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent

17068 - Glow Plug Control Module (J271): Implausible Signal
P0684 - 35-00 - -

Obawiam się że EGR umarł albo zaworek sterujący nim bo sam EGR był czyszczony z pół roku temu. Czy padnięty EGR może powodować takie braki w momencie? Cz może jest jakaś inna przyczyna że samochód nie jedzie tak jak powinien? :hmmm:

Re: Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 10 marca 2011, 22:51
przez rumianko
przepływomierz jest do wymiany.

Re: Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 13 marca 2011, 22:32
przez Zvierzaq
A po czym to widać w logach?? Z tego co wiem to przepływka raczej błędów nie zgłasza więc do tego dochodzi EGR z którym do ładu nie mogę dojść. No i najważniejsze czy przepływka mogła by wpływać na taki spadek momentu?

Re: Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 13 marca 2011, 22:46
przez sławek
Po tym, że ucina dawkę.

Re: Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 13 marca 2011, 23:03
przez LoozaQ
MAF (actual) w pierwszym logu ma być takiej jak MAF (specified) lub jak kto woli MAF rządane. to jest idealny przykład walniętego przepływomierza. Turbo chodzi dobrze.

Re: Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 14 marca 2011, 09:54
przez Marcin_TDI
to Ci cały czas na trybie awaryjnym jeździ z powodu przepływomierza właśnie. wymień sobie tylko na bosch-a

Re: Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 14 marca 2011, 21:13
przez Nastar
Turbo też nie idealnie ale to chyba od przepływki może ?

Re: Dziwny wykres z hamowni

PostNapisane: 14 marca 2011, 22:34
przez Zvierzaq
Jak wymienię przepływke to zloguje jeszcze raz i zobaczymy efekty. Dzięki bardzo za pomoc.