Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Andrus86 napisał(a):Jak na moje katalizator do tego nic nie ma.
Staszek20VT napisał(a):Marcin_TDI, albo "Wykrywacz Świstów i Gwizdów"...
Marcin_TDI napisał(a):jaco, a wyregulowana została po czyszczeniu ?
kornat napisał(a):U Was też tak gwiżdże ? http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... rISeod80M4
kornat napisał(a):U Was też tak gwiżdże ? http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... rISeod80M4
można tu jeszcze dodać napalenia wirnika od strony gorącej, problemy z wyważeniem wałka. Generalnie turbinki jak w np ARLu to juz spore loszki ciężar wałka, kół robi swoje stąd tendencja do takich gwizdów.Marcin_TDI napisał(a):swisty występują zazwyczaj przez uszkodzone lub wykruszone drobinkami piachu koło kompresji - normalna sprawa w używanym turbo po sporym przelocie
lusterko dentystyczne i większość uszkodzeń można dostrzec.kornat napisał(a):a to widać gołym okiem? Może się coś stać czy można być spokojnym?
Marcin_TDI napisał(a):kobzyr, masz sporo racji tylko wszystko fajnie jak jest turbo na stole...
jeśli jeździ, nie puszcza oleju do dolotu i dobrze ładuje a świszczy to jeździć i się nie martwić podsumowując.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość