Strona 1 z 1
[TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
11 sierpnia 2011, 21:01
przez erni11
Witam.
Mam problem z ARL po wymianie turbo (auto karambol) wstaje ok 2500obr. na starej turbinie wstawał ok 1800obr. Bylem u mechanika i stwierdził że jest problem z turbiną a karambol że trzeba wyregulować tego bączka przy turbinie. Tak sobie dzwonie i worze od jednego do drugiego. Może ktoś miał podobny przypadek?
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
11 sierpnia 2011, 22:10
przez Nogaj
erni11 napisał(a):trzeba wyregulować tego bączka przy turbinie
Ten bączek to grucha i ja bym tutaj właśnie szukał przyczyny.
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
12 sierpnia 2011, 14:29
przez IroN_87
erni11, Podjedz do jakiegoś tunera niech Ci to ogarnie.
Jak jesteś z okolic Krakowa to podjedz np do Compsportu ul. Katowicka 9 + 48 662 313 737
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
12 sierpnia 2011, 17:31
przez erni11
zmieniłem ta gruszkę i dalej lipa jest. wiem ze tuner może to wymusić ale będzie kupa dymu i długo to nie pojeździ rozmawiałem z Danielem z TTC on robił mi wcześniej program stwierdzili że to wina turbo że późno wstaje najlepiej żeby przełożyć turbo od kogoś
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
12 sierpnia 2011, 17:44
przez szymek_1989
Miałem ten sam problem. Ustaw dobrze sztangę od gruchy. Ja podjechałem do tunera i mi to ogarnął.
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
12 sierpnia 2011, 20:29
przez erni11
tylko ze daniel z ttc mial taki przypadek i to była wina turbo sam już się zamotałem.
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
12 sierpnia 2011, 21:52
przez chlorek
kolego a turbina ma te same numery co oryginał oraz czy to jest oryginał - może ta turbina nie jest od tego modelu - bo rozumiem że wstawiłeś nową.
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
12 sierpnia 2011, 23:44
przez IroN_87
erni11, NIe rób diagnozy przez telefon tylko jedz spróbować wyregulować gruche.
Na pewno będzie to łatwiejsze i tańsze niż podmiana turbiny w celu sprawdzenia...
Re: [TDI PD] Problem z turbo ARL

Napisane:
13 sierpnia 2011, 09:56
przez erni11
co do numerów to wygląda że są te same jest się ciężko odczytać bo ta część aluminiowa jest wypiaskowana i lipnie widać. Na wtorek mam termin do compsportu i wszystko będzie jasne czy sztanga jest źle wyregulowana czy z turbo jest nie halo.
[ Dodano: 16 Sierpień 2011, 11:35 ]
Witam. Byłem w compsporcie to totalna olewka twierdzą że się nie umawiali ze mną chociaż rozmawiałem z gościem z nr. 662........ Macie kogoś kto z okolic Krakowa albo bliskich miejscowości sprawdził by czy to sztanga czy turbo i ewentualnie ustawił to ok.