Strona 1 z 1

Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

PostNapisane: 4 września 2005, 16:44
przez Jazwes
No właśnie, jak w temacie, czy sa jakies przeciwskazania ?

Pytam się, ponieważ niedługo rozpocznie się u mnie pierwszy etap modyfikacji, czyli zmiana turbiny i intercooler'a na nieco większe, będzie też nowy wydech.

Kolejny etap modyfikacji, wraz z softem, pojawi się po ok 2 - 3 tygodniach po zakończeniu etapu pierwszego.

Pomiędzy etapami będę miał troszkę jeżdżenia, i mam małe wątpliwości, czy jazda z większą turbiną, i IC na nietykanym sofcie jest bezpieczna, i czy sa jakies przeciwskazania do jazdy w "takim stanie"

Z góry dziękuję za odp, i pozdrawiam serdecznie.

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

PostNapisane: 4 września 2005, 17:32
przez Asgaard
Większe IC raczej nic nie zepsuje o ile nie zwiększa pojemności układu jakoś bardzo znacznie. Co do większego turbo to różnie może być, samochód może przechodzić w tryb awaryjny przez przeładowania lub niedoładowania.

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

PostNapisane: 5 września 2005, 14:40
przez DWitek
Wprawdzie IC nie zmieniałem, ale przez ok. 1 tydz. jeździłem z ciut większym turbo i u mnie nie było żadnym negatywów i pozytywów, tzn. nic się złego nie działo ani również silnik nie był mocniejszy, nie przechodził w tryb awaryjny (soft był wtedy seryjny). Także wydaje mi się, że raczej nic się z samochodem u Ciebie nie stanie jak tak pojeździsz, u Ciebie będzie może jeden plus - IC, czyli będziesz mógł częściej "butować" bez utraty mocy wskutek podwyższonej temp.
Jeśli będziesz miał IC założone z przodu to zapewne zwiększy Ci się pojemność układu, co zaowocuje większą inercją - czyli trochę wolniej się autko może zbierać.

Poza tym zawsze jest w takiej sytuacji 100% rozwiązanie - jeździć spokojnie :wink:

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

PostNapisane: 5 września 2005, 15:03
przez AdamTower
Też będę zminiał turbo na większe tzn od 130pd więc większe to ono nie jest, jedynie mocniejsze. Zasięgałem opini różnych osób i nic się nie powinno dziać. Tak czy inaczej ja będę robił od razu nowy soft.

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

PostNapisane: 5 września 2005, 15:59
przez Jazwes
adamtower, też zakładam od 130PD, dokładnie KKK KP39P, na oko to faktycznie wcale ono duże nie jest :-D

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

PostNapisane: 5 września 2005, 20:47
przez AdamTower
Jazwes napisał(a):adamtower, też zakładam od 130PD, dokładnie KKK KP39P, na oko to faktycznie wcale ono duże nie jest :-D



KKK ?? :shock: ja mam Garretta GT 1749VA.

Ciekawe czym się różnią?