Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
kornat napisał(a):Ja kupiłem wahlera i było jeszcze gorzej niż na Vernecie.
kornat napisał(a):Berh
kornat napisał(a):Może i tak ale już takich rzeczy jak termostat czy czujnik temp. nie kupie zamienników. Bo straciłem przez to straciłem 30złgodzinę czasu a teraz na dodatek dłużej marznę i to jest najgorsze w tym wszystkim
kornat napisał(a):http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=703
http://allegro.pl/oryg-termostat-audi-v ... 69338.html
Do nich oczywiście jeszcze oring
http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1854
RaDeK86 napisał(a):Ja ostatnio miałem wymieniać, ale sprawdziłem Vagiem temp. w czasie jazdy i po okołu 7-8 km temp. oscylowała między 91-92 więc chyba jest git. Też myślałem że wolno się nagrzewa, ale chyba tak ma być.... silnik to ASV
kornat napisał(a):A jaką temp. miałeś na VAGu?
kornat napisał(a):To za niska temp. otwarcia. Jak widać lekko przepuszcza więc niestety ale jest wadliwy. Jakby był źle zamontowany to by ciekło.
kornat napisał(a):A ile masz płynu w zbiorniczku? Ja uważam, że to na 99% wina termostatu i dlatego pisałem aby brać ori bo szkoda czasu i nerwów za parę złotych.
kornat napisał(a):No to być może akurat się trafił jakiś wadliwy albo podróbka.
Tracer2 napisał(a):Tak, ASV wolno sie nagrzewa i dlatego warto załozyc port/ przepływowy dogrzewacz/ z 3 swiecami żarowymi w układzie chłodzenia.
siemi1 napisał(a):Warto cos takiego zakładać? Nie garazuje auta i raczej krotkue odcinki robie.
Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
Barton napisał(a):Mój silnik ASV potrzebuje około 3-4km aby wskazówka zaczęła się podnosić, a przy 5km jest już 90*C (na wyświetlaczu, nie wiem jak VAG). Dotyczy to sytuacji, gdy odpalam auto po conajmniej 5h postoju na mrozie przy temperaturze około -15*C
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości