Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Turbina wariuje

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 9 grudnia 2011, 23:26

Witam, od paru dni wariuje mi turbo. Mianowicie pewnego dnia odpalam auto rano zimne i okazuje sie że zniknęło turbo, żadnych błędów, żadnych kontrolek po prostu brak mocy. Pojechałem do domu, auto trafiło do garażu a ja do łóżka. Następnego dnia jak gdyby nigdy nic auto śmiga jak tralala, turbo ok. Następnego dnia powtórka z rozrywki, rano brak turbo, podjechałem do sklepu, zgasiłem i po ponownym odpaleniu turbo powróciło. Dziś odpaliłem rano turbo jest, podjechałem na skrzyżowanie, ruszam ze świateł i brak turbo. Żadnych błędów, żadnych strzałów, żadnych dymień po prostu brak mocy. Co to może być? Silnik ASZ, końcówka 2003 roku, przebieg 190 tys, 2 lata temu zrobiony program na ok 174KM, ale nie nadużywam tego i nie zarzynam motoru, olej Motul Specyfic 505.01.
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Reklama

Re: Turbina wariuje

Postprzez rumianko » 9 grudnia 2011, 23:48

zrób logi z kanałów 3-8-11 przy pełnym obciążeniu jak "nie ma turbo" i ci powiemy co jest nie tak.
13,3et tdikiem by brk-tuning
Zobacz Profil
rumianko
Sport
Sport
 
Posty: 239
Dołączył(a): 18 maja 2008, 21:31
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: ibiza
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 10 grudnia 2011, 10:28

Nigdy tego nie robiłem, więc może jakaś mała instrukcja :)
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez Sammael » 10 grudnia 2011, 11:22

może było na forum 3200 milionów razy?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez LoozaQ » 10 grudnia 2011, 12:05

Nie twardnieje pedał hamulca??
Dziś odpaliłem rano turbo jest, podjechałem na skrzyżowanie, ruszam ze świateł i brak turbo.

Może pompa podciśnienia siada??
Żadnych błędów, żadnych strzałów, żadnych dymień po prostu brak mocy.

a później...
Nigdy tego nie robiłem, więc może jakaś mała instrukcja


To skąd wiesz, że nie masz błędów??
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez transit_master » 10 grudnia 2011, 13:44

LoozaQ napisał(a):a później...

Nigdy tego nie robiłem, więc może jakaś mała instrukcja



To skąd wiesz, że nie masz błędów??

Chodziło o logi o których wspomniał rumianko, Tego kolega nie potrafi zrobić.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 10 grudnia 2011, 14:14

transit_master napisał(a):
LoozaQ napisał(a):a później...

Nigdy tego nie robiłem, więc może jakaś mała instrukcja



To skąd wiesz, że nie masz błędów??


Chodziło o logi o których wspomniał rumianko, Tego kolega nie potrafi zrobić.


Dokładnie, błędy zczytałem i nic ale nigdy nie robiłem "logów" i dlatego prosiłem o pomoc, pedał hamuca bez zmian.
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez kruczek88 » 10 grudnia 2011, 15:45

Podpinam się pod temat. U mnie jest podobny objaw tylko że turbo nie działa już od poniedziałku. do 2.5 tys obrotów idzie bardzo wolno praktycznie w ogóle jak przekroczy ten próg dostaje niewielkiego powera i wtedy działa jak przy notlauf. dziś jeździłem z podłączonym kompem i wykrywał błąd coś z G70. błąd dało się usunąć i potem się nie pojawiał.
Zobacz Profil
kruczek88
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 października 2009, 08:00
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: Turbina wariuje

Postprzez transit_master » 10 grudnia 2011, 16:38

16czarny16, o logach to sobie ogólnie na necie poczytaj. Wszystko jest od podstaw ;) Następnie zrób je u siebie i zapodaj na forum.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Turbina wariuje

Postprzez marcus415 » 10 grudnia 2011, 16:52

kruczek88 napisał(a):błąd coś z G70

Jest to blad przeplywki.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez kruczek88 » 10 grudnia 2011, 18:28

16czarny16, znalazłem dwie stronki:

1. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI?highlight=logowac
2. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/10985-LOG-Pomiar-Dynamiczny-Silnika

-- 10 gru 2011, o 18:28 --

mój błąd podczas skanowania jest dokładnie taki

Control Module Part Number: 038 906 012 FK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 3357
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06402
Additional Info: VSSZZZ1MZ2R059334 SEZ7Z0A1403803
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -



jutro postaram się wrzucić logi
Zobacz Profil
kruczek88
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 października 2009, 08:00
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: Turbina wariuje

Postprzez carnivore836 » 10 grudnia 2011, 20:01

Sprawdź czy nie masz dziury w dolocie i przeczyść wtyczkę od przepływki.
Jak nie pomorze to G70 do wymiany
Zobacz Profil
carnivore836
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 28 lutego 2011, 07:36
Lokalizacja: Stare Oleszyce
Auto: Golf 6
Silnik: turbo diesel inny

Re: Turbina wariuje

Postprzez Sammael » 10 grudnia 2011, 20:24

uwalona przepływka rzadko kiedy wali błędem, musi mieć już jakąś mega zwarę. Raczej szukałbym przegryzionej instalacji itp. Najpierw zalogować auto.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez kruczek88 » 10 grudnia 2011, 20:46

Przepływomierz rok temu wymieniany. Dziś obejrzałem wszystkie kabelki i przewody i nic nie znalazłem podejrzliwego. Być może źle szukałem. Jutro zrobię logi. To mają być te co pisał wcześniej kolega ?

rumianko napisał(a):zrób logi z kanałów 3-8-11 przy pełnym obciążeniu jak "nie ma turbo" i ci powiemy co jest nie tak.
Zobacz Profil
kruczek88
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 października 2009, 08:00
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: Turbina wariuje

Postprzez motyka8 » 10 grudnia 2011, 22:10

Moze ktos szerzej rozwinac temat pedalu hamulca i jak sprawdzic pompe vacum :?:
Zobacz Profil
motyka8
Sport
Sport
 
Posty: 320
Dołączył(a): 17 lipca 2008, 20:56
Lokalizacja: RTA
Auto: leon ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez sławek » 10 grudnia 2011, 22:26

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 11 grudnia 2011, 23:56

Zauważyłem że elastyczny przewód wchodzący do dolotu z intercoolera, który jest mocowany pierścieniem ma urwany jeden zaczep, czy to może mieć wpływ na wadliwą pracę turbiny?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez transit_master » 12 grudnia 2011, 21:04

Prędzej może wystąpić nieszczelność.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Turbina wariuje

Postprzez blachy » 12 grudnia 2011, 21:25

16czarny16, przyjrzyj się na mój temat który podał kolega sławek, wygląda mi na to samo. U mnie od tamtego czasu problemów brak. Poruszaj sztangą i zobacz następnego dnia jak będzie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
blachy
Signo
Signo
 
Posty: 148
Dołączył(a): 26 maja 2010, 18:23
Lokalizacja: Zamość
Auto: Leon 1M TS

Re: Turbina wariuje

Postprzez kruczek88 » 13 grudnia 2011, 16:55

Sammael napisał(a):uwalona przepływka rzadko kiedy wali błędem, musi mieć już jakąś mega zwarę. Raczej szukałbym przegryzionej instalacji itp. Najpierw zalogować auto.



Wklejam logi. czy mógłbym prosić o analizę.

http://vaglog.rtnet.pl/d.kruk88_65624.html - 008
http://vaglog.rtnet.pl/d.kruk88_65625.html - 003
http://vaglog.rtnet.pl/d.kruk88_65626.html - 011
Zobacz Profil
kruczek88
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 października 2009, 08:00
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: Turbina wariuje

Postprzez Nastar » 13 grudnia 2011, 19:47

A jednak przepływka...
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez Sammael » 13 grudnia 2011, 20:29

Polecam nadal szukać zwarcia - sprawdzić na wtyczce miernikiem czy nie ma przejścia, sprawdzić napięcie na odpowiednich pinach (opis) - na forum też powinien być opis, na których pinach przepływki zmierzyć opór.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez sławek » 13 grudnia 2011, 21:19

Nastar napisał(a):A jednak przepływka...

To nie wygląda na uszkodzony przepływomierz- właściwie to wg loga nie ma go wcale. :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez transit_master » 13 grudnia 2011, 21:21

Spróbować z kimś zamienić. Zobaczyć czy się nie poprawi.
P.S. Może umarła śmiercią naturalną.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Turbina wariuje

Postprzez kruczek88 » 13 grudnia 2011, 21:43

Przepływomierz wymieniany rok temu. ale co zauważyłem ciekawego, że czujnik od przepływki był przykręcony na jedną śrubkę i z jednej strony przylegał dobrze zaś z drugiej troszkę odstawał, dodatkowo przed robieniem logów wykrył błąd o którym wcześniej pisałem:

kruczek88 napisał(a):[b]
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -


i nie dało tego błedu usunąć. Jutro już jestem umówiony do mechanika. Gdy z nim rozmawiałem telefonicznie i podałem objawy powiedział że pierwsze co przychodzi mu do głowy to "zawór sterowania ciśnieniem turbiny" czy jakoś tak. Gdy Leon już wróci od lekarza napisze co było przyczyną.
Zobacz Profil
kruczek88
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 października 2009, 08:00
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: Turbina wariuje

Postprzez sławek » 13 grudnia 2011, 22:04

kruczek88 napisał(a):Przepływomierz wymieniany rok temu. ale co zauważyłem ciekawego, że czujnik od przepływki był przykręcony na jedną śrubkę i z jednej strony przylegał dobrze zaś z drugiej troszkę odstawał, dodatkowo przed robieniem logów wykrył błąd o którym wcześniej pisałem:

kruczek88 napisał(a):[b]
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -


i nie dało tego błedu usunąć. Jutro już jestem umówiony do mechanika. Gdy z nim rozmawiałem telefonicznie i podałem objawy powiedział że pierwsze co przychodzi mu do głowy to "zawór sterowania ciśnieniem turbiny" czy jakoś tak. Gdy Leon już wróci od lekarza napisze co było przyczyną.

Tak, zawór, na pewno. :mrgreen: :brawo: po wymianie błąd przepływki zniknie? :-D Potem co jeszcze wymienisz?
To jest odpowiedź na Twój problem:

Sammael napisał(a):Polecam nadal szukać zwarcia - sprawdzić na wtyczce miernikiem czy nie ma przejścia, sprawdzić napięcie na odpowiednich pinach (opis) - na forum też powinien być opis, na których pinach przepływki zmierzyć opór.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez kruczek88 » 15 grudnia 2011, 18:58

Nastar napisał(a):A jednak przepływka...




A jednak miałeś racje. Już wymieniona i Leon śmiga jak ta lala
Zobacz Profil
kruczek88
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 października 2009, 08:00
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 19 grudnia 2011, 19:47

Czy układ wydechowy może miec coś wspólnego z wariującym turbo? Słyszę że zaczyna bardziej sportowo :) pracowac, a najbardziej słychac na postoju, i na moje ucho to kończy się coś w wydechu albo skończyło z przodu auta, ale na zewnątrz nic nie wida, żadnej dziury, zgnicia wydechu albo czegoś takiego. I drugie pytanie to od czasu kiedy Leoś został troszkę przegoniony 3,4 tyś obrotów przez 10, 15 minut, problem z wariującym turbo na razie znikł, czy to zbieg okoliczności czy to mu pomogło? ;)
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez blachy » 19 grudnia 2011, 19:54

Przegoniłeś furę, trochę wypaliłeś syfu z kierownic i się turbo odblokowało.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
blachy
Signo
Signo
 
Posty: 148
Dołączył(a): 26 maja 2010, 18:23
Lokalizacja: Zamość
Auto: Leon 1M TS

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 19 grudnia 2011, 20:01

A jeśli to prawda to czy jest sens się do tego dobierac i czyści? Dużo z tym roboty?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez blachy » 19 grudnia 2011, 20:10

Ściągnij w kanale osłonę od silnika, wtedy będziesz miał dostęp do turbo i za pomocą szczypiec czy obcęg rozruszaj sztangę góra dół. U mnie po takim zabiegu i dosyć dynamicznie wyjeżdżonym baku ropy problem na razie nie występuje i turbo pompuje jak trzeba po samym odpaleniu zimnego silnika.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
blachy
Signo
Signo
 
Posty: 148
Dołączył(a): 26 maja 2010, 18:23
Lokalizacja: Zamość
Auto: Leon 1M TS

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 9 stycznia 2012, 15:45

Chodzi Ci o osłonę seryjną czy tą plastikową montowaną pod silnikiem?

-- 9 sty 2012, o 15:45 --

od dwóch dni znów mam wariacje z turbo, teraz znów zaczyna załączać się nie jak normalnie w granicach 1800 obrotów, tylko jakieś 2600 - 28-- :( ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez blachy » 10 stycznia 2012, 07:59

16czarny16, i mnie znów dopadł ten problem i na pewno nie jest to wina turbo.Szczegóły tutaj viewtopic.php?f=43&t=28606&hilit=twardy+peda%C5%82
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
blachy
Signo
Signo
 
Posty: 148
Dołączył(a): 26 maja 2010, 18:23
Lokalizacja: Zamość
Auto: Leon 1M TS

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 10 stycznia 2012, 14:57

Oj chyba w moim przypadku to raczej grubsza sprawa. Otóż ostatnie dwa dni to już horror z moim leonkiem. Bez względu czy jest zimny czy ciepły sytuacja wygląda tak:
- raz jest wszystko ok i wkręca się na obroty ładnie a turbo startuje przy ok 1800 obroów
- za chwilę turbo reaguje dopiero od ok 2800 obrotów
- za chwile brak turbo i przy wciśniętym pedale gazu w podłogę max 3000 obrotów
- za chwilę wszystko wraca do normy
- za chwile wszystko ok ale wywaliło checka, który nie gaśnie nawet po ponownym odpaleniu
- dziś check rano po krótkim odcinku zgasł ale moc wariuje jw.
Do tego chodzi jak sportowe auto bo coś w wydechu padło

Idę szczytać błędy i dam znać, ale powoli się załamuje :(

-- 10 sty 2012, o 14:57 --

błąd 17964

i co ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez marcus415 » 10 stycznia 2012, 14:58

16czarny16 napisał(a):Do tego chodzi jak sportowe auto

N75, grucha i wezyki podcisnienia do sprawdzenia.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez Nastar » 10 stycznia 2012, 16:55

Grucha może być - zasyfiła się, zardzewiała albo inne gówno. Miałem podobnie w ASV.
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 10 stycznia 2012, 17:33

To N75 to gdzie się znajduje? Rozumię że to jakiś zawór :)
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez raptor » 10 stycznia 2012, 18:54

N75 znajduje się prawie na wprost jak otworzysz maskę, a dokładnie przy scianie. Tu masz linka. To jest nr 1
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... Ag&dur=404
Let's Rock!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raptor
Sport
Sport
 
Posty: 443
Dołączył(a): 8 stycznia 2010, 14:36
Lokalizacja: Racibórz/Głubczyce
Auto: seat

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 10 stycznia 2012, 19:04

Ok, już zlokalizowany, a co jest w tym zaworze do sprawdzenia? W jaki sposób on ulega uszkodzeniu? Czyści się go itp? Może to prymitywne pytania ale nigdy jeszcze nie grzebałem przy tym więc chciałbym wiedzieć :)
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez marcus415 » 10 stycznia 2012, 22:36

Najpierw sprawdz bledy w sterowniku silnika.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 10 stycznia 2012, 23:10

Napisałem, że był tylko jeden 17964
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez marcus415 » 10 stycznia 2012, 23:24

Nie zauważyłem :wink:
Tak na szybko, to podmien N75 z N18(ten zawor po lewej) i jak bedzie ok, to do ASO po nowy N75.
Tylko nie pomieszaj wezykow :idea:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 11 stycznia 2012, 00:05

A od czego jest jeden i od czego drugi?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez Sammael » 11 stycznia 2012, 00:11

od EGR
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 11 stycznia 2012, 00:24

Odnośnie komentarza na dole przyjmuje że to żarcik a nie złośliwość :)

Ale który jest od egr?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez Sammael » 11 stycznia 2012, 00:30

16czarny16 napisał(a):Odnośnie komentarza na dole przyjmuje że to żarcik a nie złośliwość

??? 15 letni ford w gazie też zły?

16czarny16 napisał(a):Ale który jest od egr?

Ten co nie jest od sztangi... jak się patrzysz na ścianę grodziową to masz dwa kapucynki. ten po prawej jest od sztangi ten po lewej od EGR.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez marcus415 » 11 stycznia 2012, 00:34

Sammael napisał(a): jak się patrzysz na ścianę grodziową to masz dwa kapucynki. ten po prawej jest od sztangi ten po lewej od EGR.

Dokladnie.Jak przepniesz wezyki, to nie zapomnij przepiac tez wtyczek.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 11 stycznia 2012, 07:01

Ok, zrobię to jak zacznie się coś dziać, bo dziś rano auto jak nowo narodzone, moc od samego początku, żadnych błędów. A czy te zawory można stosować zamiennie? Czy jest jakaś znacząca różnica pomiędzy N18 a N75?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Turbina wariuje

Postprzez marcus415 » 11 stycznia 2012, 14:07

16czarny16 napisał(a):A czy te zawory można stosować zamiennie? Czy jest jakaś znacząca różnica pomiędzy N18 a N75?

Maja troche inna charakterystyke dzialania.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Turbina wariuje

Postprzez 16czarny16 » 11 stycznia 2012, 23:13

Dziś cały dzień był spokój, turbo chodziło jak należy, żadnych błędów do teraz, jak wracałem znów stracił moc, wywaliło błąd 17964 a na dodatek jak chciałem przyspieszyć i wkręcić go na obroty to kopci na czarno :(
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Następna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości