Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Dziś odpaliłem rano turbo jest, podjechałem na skrzyżowanie, ruszam ze świateł i brak turbo.
Żadnych błędów, żadnych strzałów, żadnych dymień po prostu brak mocy.
Nigdy tego nie robiłem, więc może jakaś mała instrukcja
LoozaQ napisał(a):a później...
Nigdy tego nie robiłem, więc może jakaś mała instrukcja
To skąd wiesz, że nie masz błędów??
transit_master napisał(a):LoozaQ napisał(a):a później...
Nigdy tego nie robiłem, więc może jakaś mała instrukcja
To skąd wiesz, że nie masz błędów??
Chodziło o logi o których wspomniał rumianko, Tego kolega nie potrafi zrobić.
kruczek88 napisał(a):błąd coś z G70
rumianko napisał(a):zrób logi z kanałów 3-8-11 przy pełnym obciążeniu jak "nie ma turbo" i ci powiemy co jest nie tak.
Sammael napisał(a):uwalona przepływka rzadko kiedy wali błędem, musi mieć już jakąś mega zwarę. Raczej szukałbym przegryzionej instalacji itp. Najpierw zalogować auto.
Nastar napisał(a):A jednak przepływka...
kruczek88 napisał(a):[b]
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
kruczek88 napisał(a):Przepływomierz wymieniany rok temu. ale co zauważyłem ciekawego, że czujnik od przepływki był przykręcony na jedną śrubkę i z jednej strony przylegał dobrze zaś z drugiej troszkę odstawał, dodatkowo przed robieniem logów wykrył błąd o którym wcześniej pisałem:kruczek88 napisał(a):[b]
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
i nie dało tego błedu usunąć. Jutro już jestem umówiony do mechanika. Gdy z nim rozmawiałem telefonicznie i podałem objawy powiedział że pierwsze co przychodzi mu do głowy to "zawór sterowania ciśnieniem turbiny" czy jakoś tak. Gdy Leon już wróci od lekarza napisze co było przyczyną.
Sammael napisał(a):Polecam nadal szukać zwarcia - sprawdzić na wtyczce miernikiem czy nie ma przejścia, sprawdzić napięcie na odpowiednich pinach (opis) - na forum też powinien być opis, na których pinach przepływki zmierzyć opór.
Nastar napisał(a):A jednak przepływka...
16czarny16 napisał(a):Do tego chodzi jak sportowe auto
16czarny16 napisał(a):Odnośnie komentarza na dole przyjmuje że to żarcik a nie złośliwość
16czarny16 napisał(a):Ale który jest od egr?
Sammael napisał(a): jak się patrzysz na ścianę grodziową to masz dwa kapucynki. ten po prawej jest od sztangi ten po lewej od EGR.
16czarny16 napisał(a):A czy te zawory można stosować zamiennie? Czy jest jakaś znacząca różnica pomiędzy N18 a N75?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości