Strona 1 z 1

Problem z rozruchem, jak wpiąc zawór zawrotny?

PostNapisane: 14 grudnia 2011, 17:12
przez pioottr
Witam, szukałem ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi, w który przewód mam wpiąć zaworek kierunkowy, jak ma być ustawiony i dać go przed czy za filtrem.
Często mam problem z rozruchem po nocy, ciepły pali idealnie, kąt wtrysku 53, świece dobre prąd dochodzi, filtr paliwa nowy, bez bąbelków w wężyku,oringi na zaworku podgrzewacza nowe, akumulator nowy 74ah, bipy dobre co trochę świadczy chyba o kompresji że też jest dobra. Nie jest jakoś tragicznie ale nie odpala tak jak powinien, myślę że paliwo może mi się cofać. Jeśli to nie pomoże zregeneruje rozrusznik a później mi braknie pomysłów.
1M AHF 2000r. 210tyś. km.

Dam na 2 lub 4 bo znalazłem że to powrót dobrze myślę? Lepiej przed czy za filtrem?

Re: Problem z rozruchem, jak wpiąc zawór zawrotny?

PostNapisane: 14 grudnia 2011, 20:42
przez sławek
2i 4 to powrót paliwa- czyli wracający nadmiar, trójką idzie paliwo, i tu może się cofać.
pioottr napisał(a): bipy dobre co trochę świadczy chyba o kompresji że też jest dobra.

Bipy sprawdzałeś we wtryskiwaczach? :mrgreen: Jak, Gdzie? Poza tym one niewiele maja wspólnego z kompresją, jak już to bardziej korekcje.

Re: Problem z rozruchem, jak wpiąc zawór zawrotny?

PostNapisane: 17 grudnia 2011, 19:59
przez leoTDI
pioottr napisał(a):Witam, szukałem ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi, w który przewód mam wpiąć zaworek kierunkowy, jak ma być ustawiony i dać go przed czy za filtrem...Dam na 2 lub 4 bo znalazłem że to powrót dobrze myślę? Lepiej przed czy za filtrem?


@pioottr,

przecież tam właśnie (na filtrze) jest zaworek zwrotny (kierunkowy) ... ?

Jednak 2 a 4 to powrót z pompy a my tu "rozmawiamy" o zasilaniu...

Na filtrze paliwa u góry masz strzałki. I tak :

1 - kierunek od zbiornika (przewód doprowadzajacy paliwo od zbiornika)
3 - kierunek do pompy (przewód doprowadzający do pompy wtryskowej)

Więc należałoby wpiąć pomiędzy 1 a 3, z tym że raczej na wyjściu z filtra (w samej pompie jest już taki zaworek, więc kieruję się logiką, tj. "wpina się" jak najbliżej pompy / wtryskiwaczy).

Ale chyba warto sprawdzić najpierw ten zaworek na pompie. Nie uważasz ?

-- 17 gru 2011, o 19:55 --
tu link do lokalizacji zaworka ;:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... light=vp37

ważna wskazówka : proponowałbym sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ... czy rurka odpowietrzająca nie jest czasem niedrożna. Jeśli odpowietrzenie jest niedrożne ("zabite") to paliwo bedzie się cofało i może nas to wyprowadzić w pole