Witam,
Wiem ze temat sztangi byl poruszany na tym forum ale moj problem jest troche inny...
Czy mozna ruszac sztangą podczas gdy wezyk od N75 do pompki (actuator) jest podlaczony?. Bo wlasnie mam dziwny problem i szukam co moze byc przyczyna..., otoz przy zmianie oleju postanowilem sprawdzić stan kierownic (czy sie ruszaja). Chodzila lekko wiec zadowolony skrecilem pokrywe, wymienilem filre, zalalem olej. Na drugi dzien zapalia mi sie rezerwa wiec pojechalem na statoila zalalem paliwo na fulla.
Dnia trzeciego (rano zimmny silnik) zauwazylem cos dziwnego, a mianowicie po przejechaniu 5 kilosow jak jade 5 biegiem i okolo 1900-2200 czuc szarpanie silnika. To mysle nawrot do domu po lapka i kabel. Jak nakrecilem i w drodze powrotnej problemu juz nie bylo. Mimo wszystko., zrobilem logi, ale wyglada wszystko ok. W dynamicznych Turbo cisnienie trzyma tak jak komputer zadaje zaworek trzyma regulacje na poziomie 50-68% przepływomierz powyzej na wartosciach 1000 w praktycznie w calym zakresie obrotów (http://vw-passat.pl/vaglog/4164 - 4 bieg, tu jest 3,4,5 biegu http://vw-passat.pl/vaglog/4165). Zrobilem logi w sekcji 003BS i 011BS (http://vw-passat.pl/vaglog/4156, http://vw-passat.pl/vaglog/4167). Tak samo egr i sztanga sie zlacza. Jedynie zauwazylem ze gdy egra byl na a ON i pozniej OFF to slychac bylo wlaczanie i wylacznie turba nie wiem czy tak ma byc nie? . Dnia czwartego jade zlapem, to samo znowu szarpanie w okolicach 1.9 do 2.2 tys ... a w logach chyba nic nie widac (log od 77 sekundy, uwaga na 96sekundzie zdjolem noge by zwolnic do tego zakresu 1,9-2.2 http://vw-passat.pl/vaglog/4167 ) I teraz juz sam nie wiem paliwo czy cos jednak sie skiepścioło przy ruszaniu ta sztanga?