Strona 1 z 1

Ruch sztangi a N75?

PostNapisane: 19 grudnia 2011, 17:55
przez kobzyr
Witam,

Wiem ze temat sztangi byl poruszany na tym forum ale moj problem jest troche inny...
Czy mozna ruszac sztangą podczas gdy wezyk od N75 do pompki (actuator) jest podlaczony?. Bo wlasnie mam dziwny problem i szukam co moze byc przyczyna..., otoz przy zmianie oleju postanowilem sprawdzić stan kierownic (czy sie ruszaja). Chodzila lekko wiec zadowolony skrecilem pokrywe, wymienilem filre, zalalem olej. Na drugi dzien zapalia mi sie rezerwa wiec pojechalem na statoila zalalem paliwo na fulla.
Dnia trzeciego (rano zimmny silnik) zauwazylem cos dziwnego, a mianowicie po przejechaniu 5 kilosow jak jade 5 biegiem i okolo 1900-2200 czuc szarpanie silnika. To mysle nawrot do domu po lapka i kabel. Jak nakrecilem i w drodze powrotnej problemu juz nie bylo. Mimo wszystko., zrobilem logi, ale wyglada wszystko ok. W dynamicznych Turbo cisnienie trzyma tak jak komputer zadaje zaworek trzyma regulacje na poziomie 50-68% przepływomierz powyzej na wartosciach 1000 w praktycznie w calym zakresie obrotów (http://vw-passat.pl/vaglog/4164 - 4 bieg, tu jest 3,4,5 biegu http://vw-passat.pl/vaglog/4165). Zrobilem logi w sekcji 003BS i 011BS (http://vw-passat.pl/vaglog/4156, http://vw-passat.pl/vaglog/4167). Tak samo egr i sztanga sie zlacza. Jedynie zauwazylem ze gdy egra byl na a ON i pozniej OFF to slychac bylo wlaczanie i wylacznie turba nie wiem czy tak ma byc nie? . Dnia czwartego jade zlapem, to samo znowu szarpanie w okolicach 1.9 do 2.2 tys ... a w logach chyba nic nie widac (log od 77 sekundy, uwaga na 96sekundzie zdjolem noge by zwolnic do tego zakresu 1,9-2.2 http://vw-passat.pl/vaglog/4167 ) I teraz juz sam nie wiem paliwo czy cos jednak sie skiepścioło przy ruszaniu ta sztanga?

Re: Ruch sztangi a N75?

PostNapisane: 19 grudnia 2011, 19:13
przez lukaszlsw
Weź lapka pojedź na równy kawałek drogi i zrób porządne logi, na 3 biegu od 1200 obr do końca. Wrzuć tu: http://vaglog.rtnet.pl/ I będziemy patrzeć, bo to co wrzuciłeś nic nie widać niepokojącego ale takie logi to o d... potłuc. JA bym stawiał na coś z układem paliwowym. Wrzuć: grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.
grupy BS: 03 011
Dynamiczne 001, 003, 004, 008, 010, 011.

Re: Ruch sztangi a N75?

PostNapisane: 26 lutego 2012, 17:22
przez kobzyr
Dzieki za odpowiedzlukaszlsw Sprubuje jeszcze dzis jak wyjde z roboty zrobic grupe 018 i 008 i zlapac gdy bedzie szarpac moze wtedy cos zobaczymy. Obecne logi byly robione na prostej drodze
4 bieg popatrz od 65 do 85 sekundy http://vw-passat.pl/vaglog/4164,
3,4,5 bieg widac od 62 do 92 sekundy http://vw-passat.pl/vaglog/4165 lecialem juz tam ponad 180km/h
A powiedz mi czy przy logowaniu 003BS powinienem slyszec tez wlaczanie i wylaczanie turba? Przeciez to jest grupa dotyczaca EGR'a :/

-- 26 lut 2012, o 17:16 --

Ha!
Szarpanie zalogowało wreszcie błędy (zapaliła się kontrolka ABS i ECU):
Moduł Silnika
18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction
P1666 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
Moduł ABS
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent


silnik pracował na 3 gary :/. W grupie 18 była maskra...wyskakiwały wartości 14 na prawie wszystkich pompkach naraz :(.
Diagnoza prosta... wymiana wiązki i sprawa rozwiązana :)

-- 26 lut 2012, o 17:21 --

Czy jest tu jakiś moderator?
proszę o zmianę tematu na "Przerywanie szarpanie" lub coś w tym stylu :)