Witam.
Proszę o opinie,kogoś kto się będzie znał i może mi podpowiedzieć od czego zacząć kontrole i ewentualne wymiany.
Pacjent: Leon ASV,
Objawy:
-utrata mocy w czasie jazdy po przekroczeniu 3000 obr/min.
Po zgaszeniu i odpaleniu chodzi normalnie aż do magicznej wartości obrotów.
Badanie: jedyny błąd który się pojawia
- 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
w czasie jazdy z podpiętym kompem turbina pompuje do 2500 mbar , kolega który mi to sprawdzał mówił mi że turbina za duże ciśnienie daje.
Moje pytania:
1.jakie ciśnienie maksymalnie powinno dawać turbo w 1,9 tdi ASV bez programu
2.czy podane objawy mogą być spowodowane tylko padniętym N75 (czy raczej turbina do czyszczenia)
3.czy może być że ktoś se próbował turbinę podkręcać ( auto przyprowadzone z Holandii, jestem 1 właścicielem w kraju)
I jeszcze pytanie trochę z innej beczki:
Wymontowałem EGR żeby sprawdzić jak wygląda w środku, był trochę zasyfiony ale tragedii nie było, wyczyściłem i tu pojawia się moje pytanie:
- jak próbowałem sprawdzić czy EGR jest ok (miejsce w którym jest podłączony wąż podciśnienia w górniej części EGR ,spróbowałem zassać powietrze z EGR-u żeby się zatyczka w środku otworzyła, EGR zasysał jakieś lewe powietrze , czy nie powinno to być szczelne? dodam że zatyczka w środku ani drgnęła).
Dziękuję za podpowiedzi!