notlauf?

Witam
mam następujący problem. Przy przyspieszaniu powyżej 130km/h na IV lub Vbiegu da sie czasem odczuć jakby się wyłączyła turbina. Auto dostaje po prostu muła. Przyspieszenie jest w granicach ok 30sek do 100km/h. Czem dzieje się to też przy mniejszej prędkości ale podczas przyspieszania.
Pomaga reset silnika czyły przekręcenie kluczyka w stacyjce. Ostatnio niezle sie przestraszyłem jak podczas wyprzedzania tira auto dostało muła a z naprzeciwka jechał drugi tir....
Na przeglądzie w ASO miesiąc temu nie było błędów. Był wymieniany rozrząd bo to był przegląd po 90000.
Auto to Seat Leon AHF 2001
Poradzono mi ze problem moze tkwić w:
- zwalony zaworek N75
- uszkodzone weze podcisnieniowe miedzy zaworkiem a turbina
- zapieczone kierownice spalin w turbince
A co Wy myślicie? Gdzie najlepiej się udać do servisy w okolicach Katowic?
Dodam jeszcze że auto ma problemy z odpaleniem jak jest zimno ale to raczej nie wiąże się z powyzszym problemem. Tzn odpali ale rzeba ok 3sek kręcić. Wyczytałem ze to moze byc wina powietrza w przewodach z paliwem ale u mnie jest go ok 3cm wiec to chyba nie to. Troche wkurzające jest ze moj 15letni malacz odpala lepiej niz leos....
Pozdrawiam
mam następujący problem. Przy przyspieszaniu powyżej 130km/h na IV lub Vbiegu da sie czasem odczuć jakby się wyłączyła turbina. Auto dostaje po prostu muła. Przyspieszenie jest w granicach ok 30sek do 100km/h. Czem dzieje się to też przy mniejszej prędkości ale podczas przyspieszania.
Pomaga reset silnika czyły przekręcenie kluczyka w stacyjce. Ostatnio niezle sie przestraszyłem jak podczas wyprzedzania tira auto dostało muła a z naprzeciwka jechał drugi tir....
Na przeglądzie w ASO miesiąc temu nie było błędów. Był wymieniany rozrząd bo to był przegląd po 90000.
Auto to Seat Leon AHF 2001
Poradzono mi ze problem moze tkwić w:
- zwalony zaworek N75
- uszkodzone weze podcisnieniowe miedzy zaworkiem a turbina
- zapieczone kierownice spalin w turbince
A co Wy myślicie? Gdzie najlepiej się udać do servisy w okolicach Katowic?
Dodam jeszcze że auto ma problemy z odpaleniem jak jest zimno ale to raczej nie wiąże się z powyzszym problemem. Tzn odpali ale rzeba ok 3sek kręcić. Wyczytałem ze to moze byc wina powietrza w przewodach z paliwem ale u mnie jest go ok 3cm wiec to chyba nie to. Troche wkurzające jest ze moj 15letni malacz odpala lepiej niz leos....
Pozdrawiam