Remont silnika ARL i nie tylko, a mocy mniej...

Hejka, jestem po serwisie olejowym i nie tylko swojego Leona (ARL 2003r, 235 tys.) i chciałem się umówić na zmianę programu w CS, mam jednak mały problem. Otóż po serwisie auto wyraźnie straciło na mocy, gorzej przyspiesza i osiąga o 30 Km/h mniejszą prędkość maksymalną niż przed serwisem.
Poniżej lista co zostało wykonane, a trochę tego jest:
1. Olej Motul 0w30 2. Filtry Knecht: powietrze, paliwo, olej 3. Wyczyszczony kolektor z nagaru 4. Rozrząd komplet i pompa wody 5. Wąż układu doładowania 6. Spinki Intercoolera 7. Oring Intercoolera 8. Uszczelka pompy wielofunkcyjnej 9. Uszczelka kolektora ssącego 10. Wałek rozrządu Ruville 11. Popychacze zaworów 12. Panewki wałka rozrządu 13. Pokrywa zaworów 14. Uszczelniacz wałka rozrządu 15. Uszczelniacz wału korbowego przód 16. Sprawdzona kompresja na zimnym - wszystkie cylindry mają po 30 17. Płyn hamulcowy Motul DOT 5.1 z przepłukaniem układu 18. Sprzęgło Sachs 19. Wysprzęglik 20. Płyn w układzie wspomagania 21. Olej w skrzyni biegów 22. Usunięty katalizator
Wydałem na to wszystko sporo kasy, żeby silnik był zdrowy przed programem, a tu taka niespodzianka. Na vagu błędów brak, a synchronizacja rozrządu wynosi 0, czasem wskoczy na ułamek sekundy na -0.6
Macie jakieś pomysły co to może być? Co sprawdzić, podpowiedzieć mechanikom, bo oni twierdzą, ze wszystko zrobili dobrze...
Pozdrawiam serdecznie
Poniżej lista co zostało wykonane, a trochę tego jest:
1. Olej Motul 0w30 2. Filtry Knecht: powietrze, paliwo, olej 3. Wyczyszczony kolektor z nagaru 4. Rozrząd komplet i pompa wody 5. Wąż układu doładowania 6. Spinki Intercoolera 7. Oring Intercoolera 8. Uszczelka pompy wielofunkcyjnej 9. Uszczelka kolektora ssącego 10. Wałek rozrządu Ruville 11. Popychacze zaworów 12. Panewki wałka rozrządu 13. Pokrywa zaworów 14. Uszczelniacz wałka rozrządu 15. Uszczelniacz wału korbowego przód 16. Sprawdzona kompresja na zimnym - wszystkie cylindry mają po 30 17. Płyn hamulcowy Motul DOT 5.1 z przepłukaniem układu 18. Sprzęgło Sachs 19. Wysprzęglik 20. Płyn w układzie wspomagania 21. Olej w skrzyni biegów 22. Usunięty katalizator
Wydałem na to wszystko sporo kasy, żeby silnik był zdrowy przed programem, a tu taka niespodzianka. Na vagu błędów brak, a synchronizacja rozrządu wynosi 0, czasem wskoczy na ułamek sekundy na -0.6
Macie jakieś pomysły co to może być? Co sprawdzić, podpowiedzieć mechanikom, bo oni twierdzą, ze wszystko zrobili dobrze...
Pozdrawiam serdecznie