Płyn z układu chłodzenia wyrzuca przez zbiornik wyrównawczy

Witam, jestem tu nowy i mam mały problem z odnalezieniem wątku związanego z moim problemem (pisze ze nie mam uprawnień) więc postanowiłem utworzyć nowy wątek. Prosiłbym o diagnozę mojego problemu fachowców.
A więc problem jest taki: wyrzuca mi płyn chłodniczy przez zbiorniczek wyrównawczy, po czym ścieka po podłużnicy i zlewa się na wysokości siedzenia pasażera z przodu, ogólnie cała podłużnica (po prawej stronie siedząc w samochodzie) jest zlana i pojawił się nalot rdzawki z poprzedniego płynu chłodniczego. Samochód zachowuje się najnormalniej w świecie, nie kopci, dobrze pali, olej trzyma dobry poziom, w zbiorniczku nie ma rosołu, a jedynie pojawia się piana( po zakupie samochodu w zbiorniczku była woda z rdzą, przeraziło mnie to i wypłukałem kilka razy układ w tym raz z płynem odkamieniającym chłodnice, po nim mogło zostać trochę piany lecz płukałem jeszcze kilka razy po tym i dalej się pojawia) temperatura jest ok 90 stopni łapie po przejechaniu 8-10 km i trzyma cały czas na tym poziomie. Jedyna sprawa niepokojąca dla mnie to ze wytwarza się chyba podciśnienie w układzie: dziś przejechałem trasę 40km postawiłem samochód odczekałem chwilkę i górny wąż od głowicy do chłodnicy jest wrzący i twardy natomiast dolny od termostatu do chłodnicy jest chłodny i twardy, gdy odkręce powoli zbiorniczek wyrównawczy węże nagle robią się miękkie i słychać tak jakby powietrze wchodziło do układu. Samochód po kompletnej wymianie rozrządu z pompą wody(SKF) wymieniłem termostat i czujnik temperatury płynu, nie cieknie ani spod czujnika ani z pod pompy czy termostatu.
Co powiecie na taki przypadek
-- 1 listopada 2012, 17:39 --
Zapomniałem oczywiście o najważniejszym:
Seat Leon I 2002r. 1.9 TDi 110KM
A więc problem jest taki: wyrzuca mi płyn chłodniczy przez zbiorniczek wyrównawczy, po czym ścieka po podłużnicy i zlewa się na wysokości siedzenia pasażera z przodu, ogólnie cała podłużnica (po prawej stronie siedząc w samochodzie) jest zlana i pojawił się nalot rdzawki z poprzedniego płynu chłodniczego. Samochód zachowuje się najnormalniej w świecie, nie kopci, dobrze pali, olej trzyma dobry poziom, w zbiorniczku nie ma rosołu, a jedynie pojawia się piana( po zakupie samochodu w zbiorniczku była woda z rdzą, przeraziło mnie to i wypłukałem kilka razy układ w tym raz z płynem odkamieniającym chłodnice, po nim mogło zostać trochę piany lecz płukałem jeszcze kilka razy po tym i dalej się pojawia) temperatura jest ok 90 stopni łapie po przejechaniu 8-10 km i trzyma cały czas na tym poziomie. Jedyna sprawa niepokojąca dla mnie to ze wytwarza się chyba podciśnienie w układzie: dziś przejechałem trasę 40km postawiłem samochód odczekałem chwilkę i górny wąż od głowicy do chłodnicy jest wrzący i twardy natomiast dolny od termostatu do chłodnicy jest chłodny i twardy, gdy odkręce powoli zbiorniczek wyrównawczy węże nagle robią się miękkie i słychać tak jakby powietrze wchodziło do układu. Samochód po kompletnej wymianie rozrządu z pompą wody(SKF) wymieniłem termostat i czujnik temperatury płynu, nie cieknie ani spod czujnika ani z pod pompy czy termostatu.
Co powiecie na taki przypadek

-- 1 listopada 2012, 17:39 --
Zapomniałem oczywiście o najważniejszym:
Seat Leon I 2002r. 1.9 TDi 110KM