DO tej pory wszystko bylo wpozadku od kad go zakupilem stosunkowo w sumie nie dawno bo 13 pazdziernika, wymienilem rozrzad olej filtry i termostat jezdzil i palil jak powinien. Jedno co tylko dawalo do myslenia to to ze wskaznik temperatury raz pokazywal 90 raz mniej raz wiecej, zastanawiam sie teraz czy to moglo wplynac na problem z zapaleniem. Czy przez felerny czujnik temperatury moglby nie moc zapalic? Za jakas godz jade sprobowac go zapalic moze wilgoc od wczoraj po jego umyciu jesli sie gdzies dostala odparowala i moze akurat zapali. Co jesli nic sie nie zmienilo? Co byscie radzili w takiej sytuacji zrobic?
-- 4 listopada 2012, 17:47 --
Silnik zapalil bledow nie ma!!!
Szczescie w nieszczesciu udalo sie mi go odpalic a co sie okazalo komputer byl zalazny.
Rozebralem podszybie wyciaglem komputer z ktorego wylala sie woda nie bylo jej nie wiadomo ile lecz sie tam dostala.
Ktos kto sie do niego dobral zlozyl go lecz nie tak jak to powinno byc zrobione.
Wysuszylem, przeczyscilem wszystkie styki i podlaczylem go po czym zapalil jak wczesniej tylko z tym ze silni nie pracuje tak rowno i cicho jak pracowal przed tym zajsciem.
Podlaczylem pod komputer po czym skasowalem wszyskie bledy i przyjechalem do domu.
Znajomy powiedzial ze teraz silnik pracuje w trybie awaryjnym!? Co to oznacza?
Skutki ktore odczulem i zobaczylem:
- spadek mocy
- glosniejsza praca silnika
- silnik nie pracuje rowno jak pracowal
- wzroslo spalanie ktore pokazuje komputer.
Co musze teraz z tym zrobic by wszystko wrocilo do normy?