Mieszkam w UK i nie mam możliwości czyszczenia mechanicznego w zakładzie.
Przeprowadziłem czyszczenie za pomocą wyżej wymienionego środka jednak w inny sposób niż instrukcja oto logi
przed czyszczeniem :
Log (0 - 011) bieg -3
Log (1 - 011) bieg -4
po czyszczeniu:
Log (0 - 011) bieg -4
Log (1 - 011) bieg -3
Log (2 - 011) bieg -3
NA 4 biegu nie widać dużych różnic ,ale na 3 są różnice według mnie .
Preparat zapodałem przez rurkę EGR demontując ja i zdejmując zawleczkę z dźwigni kierownic i ruszając nimi aplikowałem preparat 1 potem preparat 2 aż znikło wyczuwalny opór na kierownicach wykorzystałem około 35 % preparatu.
Zdjęcia:
Wyjęcie rurki EGR

Aplikacja preparatu najpierw 1 potem 2 odstęp około 45 minut

Dokładne miejsce aplikacji , ruszałem rurką aby odpowiednio wstrzyknąć preparat.

Odzielenie sztangi od dźwigni kierownic

Ruszanie kierownicami podczas aplikacji.
