Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Tego nie wiem - wiem jedno, ze najlepiej to podpiac VAG-a i sprawdzic bledy no i obowiazkowo wymienic filtryThePablo napisał(a):Czy mozna jakoś sprawdzić czujnik temp powiedzmy omomierzem w domowy sposób nie podpinając VAGA do silnika?
uki napisał(a):PO pierwsze primo TDI nie ma przyspieszacza ani nic podobnego.
Po drugie jak masz problem z gaszeniem to moze byc cos nie tak ze sterrowaniem przepustnicą
uki napisał(a):A przepraszam, czym gasisz silnik diesla![]()
Odłaczasz zapłon![]()
Michał_TDi napisał(a):Proponuje wszystkim "znawcą" silnika diesla, aby w przyszłości weryfikowali swoją wiedze i nie pisali kompromitujacych postów.
Rogal napisał(a):uki napisał(a):A przepraszam, czym gasisz silnik diesla![]()
Odłaczasz zapłon![]()
"Silnik dieselowski jest silnikiem "samoczynnym" tzn.raz uruchomiony pracuje do momentu wyczerpania-odcięcia paliwa.Z tego też względu zatrzymanie tego silnika w samochodach i nie tylko następuje poprzez odcięcie dopływu paliwa przez zawór elektromagnetyczny zabudowany zazwyczaj na pompie wtryskowej..." [ cytat z forum www.elektroda.pl ]
PS. diesel nie ma przepustnicy...
uki napisał(a):TM: Zawór recylkulacji spalin służy do ograniczenia emisji spalin na biegu jałowym. Masz racje pisząc o zasadzie działania tego zaworu. Ale on nie słuzy do gaszenia silnika!!
uki napisał(a):Przpeustnica w dieslu...
uki napisał(a):Nie słuzy do regulacji przepływu powietrza podczas pracy tak jak w benzynie.
uki napisał(a):Załóżmy że wysrala sie sprężarka i auto zassysa olej i który zapala sie w cylindrach to - według tej teorii z odcieciem paliwa - nie jestes w stanie zgasić silnika.
A jednak mozna (po warunkiem ze nie osiągnie on obrotów krytycznych) go zgasić "kluczykiem".
uki napisał(a):Załóżmy że wysrala sie sprężarka i auto zassysa olej i który zapala sie w cylindrach to - według tej teorii z odcieciem paliwa - nie jestes w stanie zgasić silnika.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości