Strona 1 z 1

problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 3 stycznia 2006, 23:24
przez jedrus2031
Witam wszystkich. Mam taki problem, przy 3.5 tys obrotow wylacza mi sie turbo i moj 110 konny leonik jest tak mulowaty jak wolnossacy 68 konny diesel. Po ponownym zapaleniu auta turbo dziala ale tylko do 3,5 tys obrotow. Co moze byc tego przyczyna ? Czy konieczna jest wymiana turbo ? Pozdrawiam wszystkich .

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 4 stycznia 2006, 00:34
przez papa_smerf
bylo pisane o tym kilka razy sam mailem to samo
sproboj wyczyscic zaworek N75 a jak nei pomoze to tylko wymiana turbo zmieni to :?
P.S. pomysl nad turbo od 130 :)

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 4 stycznia 2006, 00:40
przez Barth
papa_smerf, spokojnie jeszcze diagnozy postawic nie mozna

jedrus2031, jaki przebieg ma auto ?? ; czy w aucie zalozony jest tzw box badz byla robiona corecta ECU tzn chip no i jaki styl jazdy uprawiasz badz poprzednik uprawial ?

Przyczyn moze byc kilka :

zapieczone kierownice
zaworen n75
przeplywomierz


P.s zapraszam do klubu :)

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 4 stycznia 2006, 10:03
przez przemek69
przyczyny raczej tylko mogą być dwie
1. zaworek N75 - wersja optymistyczna
2. padajace turbo (zapieczone kierownice to też część turbiny)

ps. przepływomierz raczej nie, przynajmniej z twoim opisem się nie zgadza.

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 4 stycznia 2006, 11:00
przez Barth
przemek69, napewno jak odpowie na te pytania ktore zadalem bedzie latwiej postawic diagnoze

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 4 stycznia 2006, 20:15
przez jedrus2031
autko ma 40 tys przebiegu. Nie ma boxa ani chipa i nic nie bylo robione w silniku. A co do stylu jazdy to raczej szybki ale nie zarzynajacy auto. jezeli to tan zaworek o ktorym piszecie to gdzie moge to naprawic , najlepiej okolice poznania. No i gdyby to nie byl zaworek tylko turbo to jak bysie mi poradzili gdzie moge wymienic to bede bardzo wdzieczny. POZDRAWIAM WSZYSTKICH.

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 5 stycznia 2006, 08:55
przez Tonny S
jedrus2031, na poczatek podien zaworek na sprawny i sprawdz - jesli to on szwankuje to zakup nowy

jedrus2031 napisał(a): boxa
To jest czesto przyczyna zatartych kierowniczek.


jedrus2031 napisał(a):autko ma 40 tys przebiegu.
Kupione w ASO ?? sam tyle zrobileś, bo jak sciagane przez handlarza to pierwsze co robia to przebieg skrecaja w dieslach (niemiec tyle robi rocznie diesle i nie kupuje go by stał w garazu)


jedrus2031 napisał(a): turbo to jak bysie mi poradzili gdzie moge wymienic to bede bardzo wdzieczny.
No we wrocku to juz koledzy dobrze wiedza gdzie to zrobic, nie kupuj turbiny po regeneracji bo nowa nie jest duzo drozsza a problemow mniej, jak auto na dluzej ma zostac u ciebie to turbo 130/150PD do tego mozna by lightowy sofcik zapodac i nie poznał bys auta.

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 5 stycznia 2006, 15:40
przez jedrus2031
no to czy mogl by mi ktos poradzic gdzie sie udac z moim leonem we wrocku. Dzieki. Autko ma orginalny przebieg.

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 6 stycznia 2006, 15:06
przez Barth
jedrus2031, skontaktuj sie z kolega z forum DanoTDi on ma tez 110 i napewno cos pomoze

Re: problem z wyłączająca się turdospręzarką

PostNapisane: 6 stycznia 2006, 17:18
przez Asgaard
Do jetronika na Opolską, Mariusz napewno zrobi to dobrze :wink: