Strona 1 z 1
leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
2 lutego 2013, 15:56
przez DECYBEL
witam jesli bylo na forum to z gory przepraszam ze zakladam nowy temat ale nie moglem nic znaielesc...
Pytanie do mądrzejszych odemnie...
leon asv 110 KM wtryski 216, padlo turbo oryginalne ... kupilem regenerowana garetta od ASZ zrobiony soft wlasciwie kilka softow od lajtowych do hardcoru....i pojawia sie pewna usterka, defekt nie wiem jak to nazwać, a mianowicie niewiem czy to normalne jest ale turbo to bardzo pozno sie budzi tzn od 2000 obr/min, chlopak ktory mi robi softy stwierdzil ze powodem poznego wstawania turba to zla regeneracja. nie wywala zadnych bledow ladnie ciagnie od 2tys, brak przeladowania i innych podobnych rzeczy. logi tez robione wszystko ok . co moze byc przyczyną takiego zachowania ..zly program zle turbo moze grucha zle wyregulowana ... pomocy blagam
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
2 lutego 2013, 16:52
przez mariushjj
Możesz napisać jaki wynik wyszedł po tych modyfikacjach? Wykres masz?
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
2 lutego 2013, 17:03
przez DECYBEL
wlasnie tu mnie zagioles bo wszystko robione jest nie na hamowni ,,,,tylko w warunkach rzeczywsitych czyli droga auto i logi
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
2 lutego 2013, 17:17
przez LoozaQ
DECYBEL napisał(a):chlopak ktory mi robi softy stwierdzil ze powodem poznego wstawania turba to zla regeneracja
Zmień tunera

Od zarania dziejów wiadomo, że większe turbo później wstaje i gościu powinien to wiedzieć, a jak ma wątpliwości co do regulacji sztangi to również i to powinien umieć ogarnąć.
DECYBEL napisał(a):wlasnie tu mnie zagioles bo wszystko robione jest nie na hamowni ,,,,tylko w warunkach rzeczywsitych czyli droga auto i logi
Powtórzę jeszcze raz.... zmień tunera i zainwestuj w chipsona z prawdziwego zdarzenia z dokładnie zmierzonym wynikiem na hamowni i wglądem w wykres.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
2 lutego 2013, 17:29
przez DECYBEL
ok ... troche mnie pocieszyliscie ...Kingsoft ..moze byc

nie daleko od kielc moge podjechac ...pytalem wujka google i powiedzial ze maja pochlebne opinie .. i jeszcze jedno pytanie z innej beczki ,glownie chodzi mi wywazenie turbawki czy na wirniku tylko nie pamietam ktora strona to byla czy zimna lub goraca powinno sie nawiercac lopatki w celu wywazenia??? zaobserwowalem to u siebie

?
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
2 lutego 2013, 18:39
przez LoozaQ
DECYBEL napisał(a):powinno sie nawiercac lopatki w celu wywazenia???

Raczej nie robi się dziur w wirniku w celu wyważenia, ale może ja się nie znam...
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
2 lutego 2013, 19:04
przez DECYBEL
tzn nie jest to przewiercone na przestrzał lopatki wirnika tylko lekko nawiercone .. i pytam czy tak byc powinno ..
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 11:59
przez mariushjj
DECYBEL napisał(a):wlasnie tu mnie zagioles bo wszystko robione jest nie na hamowni ,,,,tylko w warunkach rzeczywsitych czyli droga auto i logi
Podejdz do tematu profesionalnie i wykonaj chiptunning w dobrej firmie z hamownią a nie u druciarza. Ciekawy jestem wyniku jaki wyjdzie w Twoim aucie? Jak bedziesz miał wykres to zapodaj na forum

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 14:20
przez DECYBEL
dzwonilem do Kingsoftu i powiedziano mi ze te graty ktore obecnie posiadam czyli 216 i suszara od asz powinno byc okolo 160km pod warunkiem ze zdrowy silnik, powiedzial jeszcze cos takiego ze jezeli wymienie map sensor na ARL i przeplywke to moze wypluc 180KM ale jakos pesymistycznie na to patrze ....ale pojade zobacze co bedzie..
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 14:32
przez mariushjj
Czekam na wynik chipa!

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 18:09
przez PiterEL
Ja mam dokładnie taką konfigurację jak Ty opisujesz czyli turbo ASZ, wtryski 216 i soft w Compsporcie i zrobili mi lajtowy soft 160KM oraz 317Nm ze wzgłedy ze wiecej to sprzegło czasem już się ślizgało...
Ja turbo nowe GARRET kupiłem na allegro od firmy co sprzedaje turba. Jednak cos z nia sie dzieje , zaczela gwizdac w obrotach ok 1200-2000 oraz jak doslownie muskam pedal gazu na wolnych obrotach to jakby szorowanie w okolicy katalizatora słychac. Powiedzcie mi czy np jak sprezanie silnika byloby złe to moze uszkadzac turbinę... ? Nie sprawdzałem spręzania ale teraz w zime jak odpalam rano auto to odpala za pierwszym razem ale zabuja na moment obrotami i wlasciwie za kazdym razem puszcza "Bąka" z tyłu po odpaleniu... Nie wiem czemu turbo znow mi pada... Błedów zero. Jak byłem na strojeniu na hamowini w Bielsku to zestroili ale pozostało delikatne przeładowanie ok 100mBar i mowili ze juz lepiej zestroic sie nie da i tak mam jezdzic. Nie sadze aby 100Mbar uszkadzalo turbo... Czyli jak ma ladowac na VAGu np 2000mBar to u mnie bylo w najgorszych wypadkach 2100mBar.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 18:48
przez DECYBEL
to mysle ze u mnie tez tyle peknac ,,a jesli chodzi o gwizdanie to u mnie tez to slychac ale bardzo delikatnie i trzeba sie wsluchac w prace silnika... wiec moze tak ma byc , a co do baka to na oryginalnym turbie tez przy odpalaniu puszcza baczki ale tylko jak zimny ...
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 19:30
przez IroN_87
DECYBEL napisał(a):dzwonilem do Kingsoftu i powiedziano mi ze te graty ktore obecnie posiadam czyli 216 i suszara od asz powinno byc okolo 160km pod warunkiem ze zdrowy silnik, powiedzial jeszcze cos takiego ze jezeli wymienie map sensor na ARL i przeplywke to moze wypluc 180KM ale jakos pesymistycznie na to patrze ....ale pojade zobacze co bedzie..
lol Nie wiem po jakiego masz zmieniać przepływke i map sensor.. Prędzej fmic zrobić i sprzęgło.. w 170+ uwierzę z wymianą tego co napisałem.
Re: Odp: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 19:34
przez jędrek
Piter a masz katalizator?Sprawdź sobie tą złączkę elastyczną czy nie masz dziury
Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 19:40
przez PiterEL
Kata nie mam. Mam puszke sama i w srodku rure przelotowa...
Zlaczke elastyczna tez wymienialem jak zakladalem turbo w listopadzie i spawalem rure w kata.
Re: Odp: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 19:42
przez jędrek
No to przecież normalne ze bedziesz słyszał turbo jak schodzi z obrotów
Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Re: Odp: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 19:55
przez PiterEL
Ale to jest takie gwizdanie i jego nie bylo po montazu ale bylo takie szuranie jak doslownie musne pedal gazu ze na wolnych obrotach moze 950 zlapie... to jedt dzwine. A gwizdanie pojawilo sie niedawno i takie dziwne troche trzeba by uslyszec to...
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 21:39
przez DECYBEL
ok to powiedzmy ze 160 KM to najrozsądniejszy program ....bezpieczny dla gratów . mam nadzieje za Kingsoft nie spartoli roboty ...

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
3 lutego 2013, 22:25
przez MrItaliano
No wiecej jak 160 nie bedziesz mial. Jeszcze kwestia w jakim stanie jest pompa bo to od tego tez duzo zalezy... Bartek jak najbardziej ogarnie temat bez problemu ja wroze 155 koni i 350 Nm cos kolo tego moge sie mylic

Bo roznie z tymi silnikami jest. Brat w leonie wlasnie taka moc (na takich gratach jak Ty masz) mial jak napisalem bez Fmic tylko seryjny Smic. A z pozatym jezeli chodzi o wstawanie turbo to twoj poprzedni tuner moze miec racje albo tez moze sie mylic. Regerenowane turbiny to juz nie to samo co na orginalnych czesciach, juz dmucha mniej niestety

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
4 lutego 2013, 00:44
przez DECYBEL
mysle ze w tym tygodniu bedzie juz wiadomo co bedzie ...nie omieszkam sie pochwalic

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
4 lutego 2013, 09:17
przez Andrut
A co ze sprzęgłem? zostawiasz serię czy pakujesz coś mocniejszego? G60? VR6?
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
4 lutego 2013, 09:31
przez MrItaliano
No to sie musisz koniecznie pochwalic

No sprzegło z takimi modami rozsadnie rozlozonym momentem to bedzie jeszcze troche chulac, w pozniejszych modyfikacjach mozna myslec o czyms twardszym. O ile obecne jeszcze trzyma i sie nie tlucze dwumas.

A polecał bym zestaw G60 + vr6 tarcza docisk. Sam mam taki u siebie i elegancko sie sprawuje zero drgan na budzie i trzepania silnikiem.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
4 lutego 2013, 09:41
przez DECYBEL
sprzeglo bedzie ale nie ukrywam ze troche pozniej z powodu finansow, na softa kase mam odlozona wiec z tym problemu byc nie powinno.
2 lata temu wymienialem sprzeglo i dwumas....ale nie myslalem ze bedzie cos modzone w aucie i kupilem oryginal....
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
4 lutego 2013, 22:04
przez MrItaliano
To jak kupiles orginal i nie ma nalatane to wytrzyma te mody ktore planujesz wykonac

Powodzonka

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
5 lutego 2013, 19:10
przez tony065
MrItaliano napisał(a):To jak kupiles orginal i nie ma nalatane to wytrzyma te mody ktore planujesz wykonac

Powodzonka

Nie wiem jak z KM, ale dlaczego większość tunerów robiąc program dla auta z 2-masą nie daje więcej jak ok. 325Nm

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
5 lutego 2013, 20:34
przez DECYBEL
no na to pytanie nie odpowiem bo nie wiem, ale moze mnie ktos odpowie na to pytanie... wag wywalil błąd sterownik silnika ...czy moze to miec zwiazek z softem ktory byl zmieniany kilka razy??
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
5 lutego 2013, 20:39
przez LoozaQ
DECYBEL napisał(a):wag wywalil błąd sterownik silnika
Numer błędu odnajdź tu
Wiki Ross-Tech i czytaj/tłumacz...
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
5 lutego 2013, 22:40
przez MrItaliano
tony065 napisał(a):Nie wiem jak z KM, ale dlaczego większość tunerów robiąc program dla auta z 2-masą nie daje więcej jak ok. 325Nm
Na to pytanie odpowiem ja moze nie dokladnie ale co nieco: poprostu dla bezpieczeństwa.
Sam osobiscie testowałem dwumasa (silnik ASV - ktory caly czas mial zmieniane graty ) i wiem ze wytrzymuje o wiele wiecej niz te 325 nm o ktorych wspomniales. Mój dwumas który mial nalatane nie wiadomo ile, wytrzymal kilka programów, i momenty o wiele wieksze niz tutaj wymieniony. Siadł dopiero po przejechaniu 60 tys km po programie ale ktorym to juz nie pamietam bo bylo ich duzo. Wykresy na a3-club.net dodam tylko ze nie byly to lajtowe programy a wrecz przeciwnie strasznie dowalone z dolu gdzie max momenty byly przy 1800 tys obr. - 2000 tys obr.
Oczywiscie kazdy decydujac sie na modyfikacje musi sie liczyc z kosztami i faktem ze cos sie moze zepsuc. Nie ma ryzyka nie ma zabawy.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
6 lutego 2013, 19:37
przez DECYBEL
witam dzwonilem do Kingsoftu i opowiedzialem cala historie z moim zajebiscie zregenerowanym turbem od asz... Pan Bartek stwoerdzil iz najprawdopodobnie turbo to ma zle zamienniki czyli wirnik i inne graty wew turba, ale okaze sie po doglebnym badaniu w przyszlym tygodniu.
I teraz powiedzcie mi jak mam reklamowac to turbo ... bo gosc jest cwany i broni sie jak moze, poprosilem o zwrot gotowki za regenaracje, ale oczywiscie sie nie zgodzil i ze nie ma takiej opcji. nie wiem co w takim przypadku, zadnej plomby na turbie nie ma, i tu sie boje ze moze chlopek stwierdzic (firma regenerujaca) ze w niej grzebalem i zerwalem plomby. czy jest jakas madra glowa na forum i pomoze odzyskac kase od firmy...z Kielc..jak sie wkurze to zrobie reklame dla potomnych "rzetelnej firmy od regenarcji turbin"pozdrawiam.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
6 lutego 2013, 22:30
przez MrItaliano
U kogo w Ck robiles ta turbine

Ciezko z taka reklamacja bo ten kto Ci to robił bedzie sie bronił na wszelkie mozliwe sposoby tym bardziej ze sprawdzał ja po regenracji do cisnienia 1.35 bara takie jak w ASZ orginalnie. No chyba masz jakas gwarancje to oddac na nie trzymanie cisnienia. I mozna zakladac sprawdzac oddawac i tak do bolu.... Cięzki temat do udowodnienia bo jak rozbierzesz turbo to tez bedzie marudził ze mogles cos zamienic. Plomb raczej nie ma bynajmniej ja nie widzialem nigdy. Btw z tego co sie orientuje to te turba typu ASZ i ARL do regeneracji sa uzywane wirniki od renaulta i podroby koreańskie wiec ma prawo szfankowac. Podjedz do Bartka i daj znac co tam stwierdził.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
6 lutego 2013, 23:15
przez DECYBEL
mam dzwonic we wtorek do Bartka.a jesli chodzi o gwarancje bede dazyc do tego zeby firma ktora to regenerowala zrobila to jak nalzey ewntualny zwrot kosztow ponownej regeneracji. a czy da sie sprawdzic po rozbiorce turba jakie zostaly zamontowane czesci. bo mowiono mi ze to na melecie robione.....
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
6 lutego 2013, 23:54
przez MrItaliano
Jezeli chodzi o sprawdzenie czesci po rozbiórce to nie mam pojecia szczerze powiem. Spytaj Bartka jak u niego bedziesz on napewno bedzie sie orientował w tym temacie.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
10 lutego 2013, 23:28
przez DECYBEL
Panowie mam jeszcze kilka pytań odnośnie turba asz, jakie są różnice w częściach np chińskie które są zamontowane jako zamieniki w takim turbie a zamienniki renomowanych firm np melett?? przerabiał ktoś ten temat ...
jestem bardzo ciekawy jak sie to przekłada do pracy takiego turba zamontowanego w silniku , a urządzeniami pomiarowymi w warsztatach które zajmują się regeneracją...
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 lutego 2013, 09:24
przez MrItaliano
No napewno czesci zamienne chińskie itp nie wszystkie sa tak wytrzymalem jak orginał. Nieraz lepiej kupic orginalna uzywke niz pozniej sie meczyc. Turbina ASZ orginalnie pompuje 1.35 bara podejrzewam za na twoim sofcie bo pisales do hardcoru dmucha z 1.55 bara. Ktos kto regeneruje turbiny pewnie sprawdza je do wartosci która podałem jako pierwsza 1.35 bara. Bo takie cisnienie panuje orginalnie w ASZ. Podczas tunigu zwieksza sie EGT temp. oleju, szybkosc wstawania turba itp. Wszystkie te czynniki zle wplywaja na temperature pracy turbiny. Nie oszukujmy sie ale niektóre zamienniki nie wytrzymuja temperatur i niestety siadaja, nie trzymaja cisnienia, urywaja sie walki (sam przerabialem taka akcje). Regenerowane turbiny typu ASZ ARL w wiekszosci nie nadaja sie do tuningu. Bo tak jak napisales laduja nie orginalne czescie z prostej przyczyny ze sa one nie osiagalne... Z tego co sie dowiedzialem.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 lutego 2013, 09:28
przez PiterEL
A tak z ciekawosci zapytam ile seryjnie pompuje turbina ARL ?
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 lutego 2013, 09:59
przez DECYBEL
MR
MrItaliano napisał(a): podejrzewam za na twoim sofcie bo pisales do hardcoru dmucha z 1.55 bara
dokladnie 1.45bara tyle dmucha,,, tak jak pisalem to najmocniejszy jaki wgralem, i turbo wstaje od 2000obr/min czasami pozniej.... moze faktycznie tuner lipny.
a czy po takim zabiegu w oryginalnym silniku asz i regenerowanej turbinie czuc roznice w pracy turbiny.. bo koles zapewnia mnie ze turbo na melecie robione??? wg mnie nie mam szans na reklamacje ....cos mi sie zdaje
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 lutego 2013, 13:06
przez MrItaliano
Seryjnie w ARL dmucha 1.5 bara +/- 0.5 bara. Napewno w silniku ASZ jest lepsza rekacja na gaz wstawanie turbo itp no w koncu pompowtrysk. Mam porównanie bo mialem ASV a teraz mam ARL wiec o wiele lepsza praca silnika i kultura. Podam Ci przykład znajomy mial orginal w silniku BKD padło turbo po programie, i wstawił regenerowane z tym ze juz wstaje pozniej i nie trzyma tak cisnienia. Wiec wniosek nasuwa sie sam. Najlepiej to sprzedaj to kup uzywke asz badz arl ze sprawdzonego zrodla i problem zniknie.

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 lutego 2013, 16:16
przez DECYBEL
MrItaliano napisał(a): sprzedaj to kup uzywke asz badz arl ze sprawdzonego zrodla i problem zniknie.
łatwo powiedziec gorzej zrobic bez auta to jak bez reki ..auto musze miec poki co bo zona w ciazy jest wiec lipa... drugie kupic tez nie problem tylko czy odzyskam kase za tamto .. i tak kolo sie zamyka
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 lutego 2013, 18:43
przez MrItaliano
Rozumiem Cie doskonale. Znajomy bedzie mial turbo ARL (orginał nigdy nie regenerowane) do sprzednaia naprawde w bdb stanie. Sprawdzone trzyma cisnienie moge nawet logi podrzucic. Jak jestes zainteresowany to pisz prive. A tamto wystaw na allegro ktos kupi.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
21 lutego 2013, 00:08
przez DECYBEL
spoko dzieki, ale powiem ze najpierw pojade do Bartka z Kingsoftu jestem umowiony na srode rano ,, i zobaczymy co stwierdzi z tym zakichanym turbem ...
-- 13 lut 2013, o 17:31 --
dzis po odwiedzinach Bartka w Kingsofcie w Ostrowcu wiem wszystko co boli leonka....autko zlogowane w warunkach rzeczywistych na drodze.. turbo przeladowuje. autko wpadlo na hamownie i wyszlo 159 KM (czekam na maila z wykresem od Bartka) turbo ciagnie od 2200obr/min no i oczywiscie cierpi dwumas.
wracajac do suszary to prawdopodobnie mam obudowe od asz a srodek asv 110km wiec sie nie ma co dziwic ze takie jajca z tym hujstwem wychodza. Krotko mowiac sprzedajacy/regenerujacy turbo zrobil mnie w kulki. i wez tu kup dobre turbo ..... ide ... nerwosol wziasc ..

-- 21 lut 2013, o 01:07 --
wymontowane turbo i fotki wie ktos po co te nawiercone otworki

PPP niech wypowiedzą się ci którzy regenerują turbinki tylko szczerze ...



Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
21 lutego 2013, 00:52
przez rumianko
wyważa się obojętnie co...... od osi a nie na zewnątrz masy wirującej. poza tym widać ori wyważenie które jest na śrubie dokręcającej wirnik,
setki turbosprężarek rozebrałem ale czegoś takiego nie widziałem......
DECYBEL napisał(a):wracajac do suszary to prawdopodobnie mam obudowe od asz a srodek asv 110km
niestety ale nie

w ogóle niby jak by miało być coś takiego zrobione?
jeśli by była taka możliwość to bym zakładał klientowi turbo AWX z muszla ASV a niestety nie pasuje....
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
21 lutego 2013, 01:00
przez DECYBEL
czyli rozumiem ze to co ja mam to zlom krotko upraszczajac..
jesli chodzi o obudowe i srodek turba to mowie tak jak mi Bartek z Bartpolu powiedzial ... wiec gdzie tkwi przyczyna tak poznego wstawania turbinki... Prosilbym o wypowiedz Bartka z Bartpolu z Ostrowca jesli to mozliwe ...
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
21 lutego 2013, 09:45
przez twisniowski86
podepnę się bo nie chce zakładać nowego tematu
mam taki pytanie czy turbina w seacie ibiza 110 KM jest taka sama jak w leonie 110km?
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
8 czerwca 2014, 15:20
przez GruchaARL
rumianko napisał(a):jeśli by była taka możliwość to bym zakładał klientowi turbo AWX z muszla ASV a niestety nie pasuje....
Rumianko jest taka możliwość jeżeli do robienia turbosprężarek masz odpowiednie narzędzia do przetaczania muszli. Przykład turbo od 110KM jak wymieniamy na 130KM, to zawsze oryginalną muszlę zimną przetaczamy na wirnik od 130KM i pasuje wtedy turbo plug and play.
Turbo DECYBELA ma zły wałek wydechowy. Z tego co wiem turbo ode mnie ARL na nowej korze wstaje bez problemu. W przyszłym tygodniu będę miał dwa kolejne ARL do sprzedania, także jak ktoś ma problem ze swoją turbiną to zapraszam

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
10 czerwca 2014, 08:25
przez Pawlaczyk
twisniowski86 napisał(a):podepnę się bo nie chce zakładać nowego tematu
mam taki pytanie czy turbina w seacie ibiza 110 KM jest taka sama jak w leonie 110km?
Jeśli chodzi o takie same silnik to jak najbardziej mogą pasować. Ważne jest oznaczenie silnika. Chcesz sobie to wymienić czy o co chodzi ? Bo jeśli tak to polecam iść do jakiegoś mechanika jeśli się na tym nie znasz to możesz uszkodzić auto.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 czerwca 2014, 18:12
przez Maras2003
Może być odwrotnie zamontowana gruszka w ibizie.
Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 czerwca 2014, 18:14
przez GruchaARL
Maras2003 napisał(a):Może być odwrotnie zamontowana gruszka w ibizie.
Zależy jakie jest turbo

Re: leon ASV z turbem ASZ GARETT..

Napisane:
11 czerwca 2014, 19:11
przez Maras2003
Maras2003 napisał(a):Może być
nie musi

Widać to po zdjęciach / na żywo bez problemów.