Jaki to w końcu silnik 90, 110 czy 130KM

Witam Panów,
Zacznę od tego że kupiłem leosia za dość małą kasę od handlarza jako pośrednika(umył rączki) leoś do poprawek ale nie o tym temat.
Chodzi o to że w papierach jest 96KW a leoś ma niby 90KM, handlarz kupił go z uszkodzonym silnikiem (niby 90KM) i wlożył słupek od 110 ale osprzęt od 90. Z oznaczenia na obudowie rozrządu wynika że to ALH, obudowę mógł przełożyć od starego 90.
Podejrzewam że włożył tylko goły słupek od 110 czyli wtryski też będą od 90KM.
Tu Vin jakby ktoś mógł go sprawdzić byłbym bardzo wdzięczny:
VSSZZZ1MZ1R000662
Niby 1.9 TDI bez żadnych czerwonych liter. Czyli chyba się zgadza że seryjnie było 90KM ALH bo i wlepka w bagażniku też z ALH tylko czemu w papierach jest 96KW?
Do zmiany będę miał turbo gdyż to jest na wykończeniu i pytanie jakich numerów turbo kupić, zaznaczam że chcę zrobić go chociaż pod 110/120KM, nie wiem czy wymiana wtrysków czy chip?
Tylko gdzieś mi się przewinęło że ALH ma słabe sprzęgło i nie wiem czy wytrzyma?
Wyczytałem że 90 ALH i 110 AHF mają ten sam osprzęt tylko inne wtryskiwacze i tu pytanie czy wystarczy tylko przełożyć wtryski i będzie 110 z 90-siątki? Czy jeszcze strojenie?
Zacznę od tego że kupiłem leosia za dość małą kasę od handlarza jako pośrednika(umył rączki) leoś do poprawek ale nie o tym temat.
Chodzi o to że w papierach jest 96KW a leoś ma niby 90KM, handlarz kupił go z uszkodzonym silnikiem (niby 90KM) i wlożył słupek od 110 ale osprzęt od 90. Z oznaczenia na obudowie rozrządu wynika że to ALH, obudowę mógł przełożyć od starego 90.
Podejrzewam że włożył tylko goły słupek od 110 czyli wtryski też będą od 90KM.
Tu Vin jakby ktoś mógł go sprawdzić byłbym bardzo wdzięczny:
VSSZZZ1MZ1R000662
Niby 1.9 TDI bez żadnych czerwonych liter. Czyli chyba się zgadza że seryjnie było 90KM ALH bo i wlepka w bagażniku też z ALH tylko czemu w papierach jest 96KW?
Do zmiany będę miał turbo gdyż to jest na wykończeniu i pytanie jakich numerów turbo kupić, zaznaczam że chcę zrobić go chociaż pod 110/120KM, nie wiem czy wymiana wtrysków czy chip?
Tylko gdzieś mi się przewinęło że ALH ma słabe sprzęgło i nie wiem czy wytrzyma?
Wyczytałem że 90 ALH i 110 AHF mają ten sam osprzęt tylko inne wtryskiwacze i tu pytanie czy wystarczy tylko przełożyć wtryski i będzie 110 z 90-siątki? Czy jeszcze strojenie?