Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
snowbll napisał(a):ale za bardzo nie wiem gdzie jej szukac.
Tonny S napisał(a):snowbll napisał(a):ale za bardzo nie wiem gdzie jej szukac.
Jak to gdzie na forum - sa 2 albo 3 tematy.viewtopic.php?t=2559&highlight=oslona
viewtopic.php?t=1099&highlight=oslona
viewtopic.php?p=52096&highlight=oslona#52096
To to chyba mozna zrobic w kazdym warsztacie z podnosnikiem.Czy ktoś z was zakładał metalową w stolicy i jeśli tak to gdzie?
luki-tdi napisał(a):Dołącze sie do topicu ponieważ mam zamontowaną org płyte metalowa z ASO i w moim MKIV żeby ją zamontować musiałem ją przerabiać. W ASO twierdzili,że będzie pasować na 100%. Po pierwszej próbie zamontowania (przed przeróbkami) zgłosiłem sie do ASO i przekazałem smutne wieści że nie pasują mocowania na co pan sprzedawca odpowiedział trudno nic innego nie ma - to jest org. Problem jaki powstał to prawy wspornik płyty,tam gdzie powinien przechodzić jest rura do IC. Natomiast z prawej strony po zamontowaniu płyty jej przednie ramie jest 0,5cm oddalone od spinki IC. Przy ułożeniu się płyty po paru uderzeniach wywalało mi rure z IC do kolektora ssącego poprzez uderzenie ww spinkę. Poza tym auto ociera praktycznie o wszystko co wystaje na ulicy jest zajebiscie nisko.Jeśli ktoś zainteresowany mogę wysłać fotki
(IC jest org ARL+org węże)
Pozdro
Tonny S napisał(a):Poza tym auto ociera praktycznie o wszystko co wystaje na ulicy jest zajebiscie nisko
dom napisał(a):Tonny S napisał(a):Poza tym auto ociera praktycznie o wszystko co wystaje na ulicy jest zajebiscie nisko
No to prawda noi wydaje niezłe dżwięki, śmiesznie jak sie ludzie oglądają i myśla o k....! co to za dźwięk?? Wazne jednak zeby ktos to dobrze zrobił bo przez to ze jest tak nisko ja tez mozna urwac albo wygiąć a jest do podłuznic przymocowana... Zwróc uwage na prawy wspornik bo musisz go przerobic w coś na kształt kolanka (żeby ominąć wąż od ic ) albo kupic inny wąż i inaczej go wygiąć żeby ominąć wspornik. Noi na końcu boczne osłony silnika tez musisz przerobic zeby wszystko spasowac. jednym słowem cały dzień roboty, w moim przypadku tyle to zajeło.
luki-tdi napisał(a):Płyta była założona niżej niż org ponieważ po prawej stronie patrząc od przodu ramie płyty uderzało o spinke rury IC i podczas uderzenia płyty wywalało rure z IC więc musiałem przedłużyć przedni wspornik.Podsumowując płyta org nie bardzo nadaje się na Polskie drogi, napewno uratuje miskę w ekstremalnych sytuacjach ale na twardym amorku autko nie ugnie się tak bardzo żeby uderzyć przykładowo w studzienke.
kkk13 napisał(a):Dlatego piszemy tutaj z kolegami,że ten wspornik nalezy zmodyfikowac, niekoniecznie trzeba go wydłużać..U mnie płyta jest na takiej wysokości, jak przewidziala fabryka,a na twardym amorku nic mi nie ociera,nawet przy hamowaniu.. A jeśli masz gwinta, to nie dziwne że obcierasz przyjacielu,gwint, choćby w najwyzszym połozeniu, i tak zawsze bedzie nizej niz seria przewiduje.. Na moje to raczej wniosek taki,że gwint w GIV i pochodnych, nie nadaje sie na Polske, no chyba że jakiś gravel spec. od Proflexa/Ohlinsa/Reigera
przecież to jest temat o 1P
jocker napisał(a):przecież to jest temat o 1P
LEONIDAS ARL napisał(a):Witam.Czy osłona pod silnik (główna) od TDI 110KM będzie pasowała do ARL ?
LEONIDAS ARL napisał(a):Ok.Tylko jakie tam śrubki są ?
PokalIno napisał(a):LEONIDAS ARL napisał(a):Ok.Tylko jakie tam śrubki są ?
Torxy, takie jak w nadkolach bodajze
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości