Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

osłona silnika do 150

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

osłona silnika do 150

Postprzez snowbll » 24 stycznia 2006, 19:02

hej,
czy macie moze jakies doswiadczenie w wymianie dolnej oslony silnika? Z AC mi ja wymieniaja ale srednio mam ochote placic 1500 w ASO po to zeby za moment znow ja rozwalic (bo slyszalem ze w tych TDI to norma). Myslalem o metalowej, ale za bardzo nie wiem gdzie jej szukac.
bylbym wdzieczny za pomoc

pozdrawiam,
snowbll
Zobacz Profil
snowbll
 

Reklama

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Tonny S » 24 stycznia 2006, 19:50

snowbll napisał(a):ale za bardzo nie wiem gdzie jej szukac.

Jak to gdzie na forum - sa 2 albo 3 tematy.


:arrow: viewtopic.php?t=2559&highlight=oslona
:arrow: viewtopic.php?t=1099&highlight=oslona
:arrow: viewtopic.php?p=52096&highlight=oslona#52096
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: osłona silnika do 150

Postprzez koto » 25 stycznia 2006, 18:38

Ostatnio właśnie rozstałem się ze szczątkami swojej starej jeszcze oryginalnej osłony w moim TS-ie. Poważnie myślałem o czymś odporniejszym ale ostatecznie ze względu na brak czasu ( i osłony) ceny w serwisie :roll: oraz porę roku zdecydowałem sie na kupno kompletu z allegro za ok. 120 pln za komplet. Moje doświadczenia są takie że element główny był spasowany dość dobrze - wszystkie otwory pasowały. Wprawdzie nie ma już wyciszenia jak w ori ale trudno... Natomiast co do boczków (tych montowanych w pionie) to pozostawiały nieco do życzenia - trzeba sobie wyciąć głębiej po stronie prawej pod rurę do IC. Ale ostatecznie jak za tą kasę ...
Zobacz Profil
koto
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 sierpnia 2005, 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Leon TDI ARL

Re: osłona silnika do 150

Postprzez snowbll » 26 stycznia 2006, 09:58

Tonny S napisał(a):
snowbll napisał(a):ale za bardzo nie wiem gdzie jej szukac.

Jak to gdzie na forum - sa 2 albo 3 tematy.


:arrow: viewtopic.php?t=2559&highlight=oslona
:arrow: viewtopic.php?t=1099&highlight=oslona
:arrow: viewtopic.php?p=52096&highlight=oslona#52096



thnx,
to już widziałem wcześniej, ale nie specjalnie mogę znaleźć tam konkretnej lokalizacje najlepiej w WAW albo POZ. Szukam metalowej bo plastiki za moment będe musiał znowu zmieniać.
stąd 2 pytanka:
Czy ktoś z was zakładał metalową w stolicy i jeśli tak to gdzie?
Czy taka od Octavi 4x4 będzie pasować? Ani w ASO Skody ani Seata nie wiedzą
pozdrawiam i z góry dzięki za feedback
Zobacz Profil
snowbll
 

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Tonny S » 26 stycznia 2006, 10:12

Czy ktoś z was zakładał metalową w stolicy i jeśli tak to gdzie?
To to chyba mozna zrobic w kazdym warsztacie z podnosnikiem.

luki-tdi napisał(a):Dołącze sie do topicu ponieważ mam zamontowaną org płyte metalowa z ASO i w moim MKIV żeby ją zamontować musiałem ją przerabiać. W ASO twierdzili,że będzie pasować na 100%. Po pierwszej próbie zamontowania (przed przeróbkami) zgłosiłem sie do ASO i przekazałem smutne wieści że nie pasują mocowania na co pan sprzedawca odpowiedział trudno nic innego nie ma - to jest org. Problem jaki powstał to prawy wspornik płyty,tam gdzie powinien przechodzić jest rura do IC. Natomiast z prawej strony po zamontowaniu płyty jej przednie ramie jest 0,5cm oddalone od spinki IC. Przy ułożeniu się płyty po paru uderzeniach wywalało mi rure z IC do kolektora ssącego poprzez uderzenie ww spinkę. Poza tym auto ociera praktycznie o wszystko co wystaje na ulicy jest zajebiscie nisko.Jeśli ktoś zainteresowany mogę wysłać fotki
(IC jest org ARL+org węże)
Pozdro
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: osłona silnika do 150

Postprzez dom » 26 stycznia 2006, 13:55

Tonny S napisał(a):Poza tym auto ociera praktycznie o wszystko co wystaje na ulicy jest zajebiscie nisko

No to prawda noi wydaje niezłe dżwięki, śmiesznie jak sie ludzie oglądają i myśla o k....!!! co to za dźwięk?? Wazne jednak zeby ktos to dobrze zrobił bo przez to ze jest tak nisko ja tez mozna urwac albo wygiąć a jest do podłuznic przymocowana... Zwróc uwage na prawy wspornik bo musisz go przerobic w coś na kształt kolanka (żeby ominąć wąż od ic ) albo kupic inny wąż i inaczej go wygiąć żeby ominąć wspornik. Noi na końcu boczne osłony silnika tez musisz przerobic zeby wszystko spasowac. jednym słowem cały dzień roboty, w moim przypadku tyle to zajeło.
Zobacz Profil
dom
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20 lipca 2005, 13:45
Lokalizacja: kielce
Auto: leon ts tdi

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Michał_TDi » 26 stycznia 2006, 22:15

dom, to kiedy wstapisz do klubu ?? :wink:
EOT
Był ASV 139,9/314,4, jest ciężarówka ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Michał_TDi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 540
Dołączył(a): 30 marca 2004, 18:55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: turbognojek

Re: osłona silnika do 150

Postprzez dom » 27 stycznia 2006, 10:06

no nie wiem właśnie chetnie bym to zrobił ale jakoś ciągle się nie składa. miałem dzis wpasć w odwiedziny do warszawy i pogadać coś w tym temacie ale niestety nie moge bo mam egzaminy i musze byc jutro w kr. pozdrawiam.
Zobacz Profil
dom
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20 lipca 2005, 13:45
Lokalizacja: kielce
Auto: leon ts tdi

Re: osłona silnika do 150

Postprzez kkk13 » 27 stycznia 2006, 11:31

dom napisał(a):
Tonny S napisał(a):Poza tym auto ociera praktycznie o wszystko co wystaje na ulicy jest zajebiscie nisko

No to prawda noi wydaje niezłe dżwięki, śmiesznie jak sie ludzie oglądają i myśla o k....!!! co to za dźwięk?? Wazne jednak zeby ktos to dobrze zrobił bo przez to ze jest tak nisko ja tez mozna urwac albo wygiąć a jest do podłuznic przymocowana... Zwróc uwage na prawy wspornik bo musisz go przerobic w coś na kształt kolanka (żeby ominąć wąż od ic ) albo kupic inny wąż i inaczej go wygiąć żeby ominąć wspornik. Noi na końcu boczne osłony silnika tez musisz przerobic zeby wszystko spasowac. jednym słowem cały dzień roboty, w moim przypadku tyle to zajeło.


Jest ze wspornikiem dokładnie jak mówisz, wczoraj wspominałem o tym w wątku na SN http://www.Seat-Napinator.pl/forum/viewtop ... 3&start=15 , dodam jeszcze ze swojej strony taką uwage, ta stalowa płyta orginalna z ASO jest masywna ale ciężka, jest przypmocowana w najnizszym mozliwym punkcie, w zwiazku z tym obniża nieco srodek ciężkości a napewno juz sprawia, że Nasze Leony wędrują jeszcze niżej ku glebie..Może nie widać tego gołym okiem,ale czuć wyraznie, przez pierwsze dni po założeniu płyty,na orginalnym zawiasie, auto mocniej nurkowało, a miałem amorki swieże dodam (30 tys km)..Denerwoawało mnie to mocno i stresowało, dlatego szybciutko założyłem mocniejszy amor.. Teraz jest okey, auto nie nurkuje,nie dobiegają niepokojace dzwieki spod auta.. Polecam z ori płytą, pomyslec o lepszym amorku.. :wink:
Zobacz Profil
kkk13
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 października 2005, 17:44
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Leon tdi

Re: osłona silnika do 150

Postprzez luki-tdi » 27 stycznia 2006, 12:25

W moim przypadku po zmianie na spręzyny od GTI(mkIV) auto mniej nurkowalo i było stabilniejsze. Natomiast płyta metalowa zawadzała bardzo o wystające studzienki oraz koleiny. Teraz mam założonego gwinta i nawet przy najwyższym ustawieniu tragicznie się jeździ. Ściągłem ją, ponieważ o wszystko tarłem=> niestety takie Polskie drogi. Płyta była założona niżej niż org ponieważ po prawej stronie patrząc od przodu ramie płyty uderzało o spinke rury IC i podczas uderzenia płyty wywalało rure z IC więc musiałem przedłużyć przedni wspornik.Podsumowując płyta org nie bardzo nadaje się na Polskie drogi, napewno uratuje miskę w ekstremalnych sytuacjach ale na twardym amorku autko nie ugnie się tak bardzo żeby uderzyć przykładowo w studzienke.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: osłona silnika do 150

Postprzez kkk13 » 27 stycznia 2006, 23:33

luki-tdi napisał(a):Płyta była założona niżej niż org ponieważ po prawej stronie patrząc od przodu ramie płyty uderzało o spinke rury IC i podczas uderzenia płyty wywalało rure z IC więc musiałem przedłużyć przedni wspornik.Podsumowując płyta org nie bardzo nadaje się na Polskie drogi, napewno uratuje miskę w ekstremalnych sytuacjach ale na twardym amorku autko nie ugnie się tak bardzo żeby uderzyć przykładowo w studzienke.


Dlatego piszemy tutaj z kolegami,że ten wspornik nalezy zmodyfikowac, niekoniecznie trzeba go wydłużać..U mnie płyta jest na takiej wysokości, jak przewidziala fabryka,a na twardym amorku nic mi nie ociera,nawet przy hamowaniu.. A jeśli masz gwinta, to nie dziwne że obcierasz przyjacielu,gwint, choćby w najwyzszym połozeniu, i tak zawsze bedzie nizej niz seria przewiduje.. Na moje to raczej wniosek taki,że gwint w GIV i pochodnych, nie nadaje sie na Polske, no chyba że jakiś gravel spec. od Proflexa/Ohlinsa/Reigera :twisted:
Zobacz Profil
kkk13
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13 października 2005, 17:44
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Leon tdi

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Jazwes » 28 stycznia 2006, 00:08

snowbll, stalową osłonę dostaniesz w ASO, ja niedługo zacznę się rozglądać.
Troszkę przeraża mnie jej waga, ale szczerze powiedziawszy mam już dosyć ciągłego uszkadzania seryjnej osłony.
Kilka razy udało mi się seryjną osłonę oderwać, a wczoraj nie miałem tyle szczęścia i w trasie rozwaliłem zarówno osłonę, jak i miskę, i skończyło się na lawetowaniu :dokitu:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jazwes
Sport
Sport
 
Posty: 369
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 17:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo BKD

Re: osłona silnika do 150

Postprzez luki-tdi » 28 stycznia 2006, 09:08

kkk13 napisał(a):Dlatego piszemy tutaj z kolegami,że ten wspornik nalezy zmodyfikowac, niekoniecznie trzeba go wydłużać..U mnie płyta jest na takiej wysokości, jak przewidziala fabryka,a na twardym amorku nic mi nie ociera,nawet przy hamowaniu.. A jeśli masz gwinta, to nie dziwne że obcierasz przyjacielu,gwint, choćby w najwyzszym połozeniu, i tak zawsze bedzie nizej niz seria przewiduje.. Na moje to raczej wniosek taki,że gwint w GIV i pochodnych, nie nadaje sie na Polske, no chyba że jakiś gravel spec. od Proflexa/Ohlinsa/Reigera :twisted:


Akurat chodziło mi o to, że jak tego nie zrobisz to przednie ramie płyty będzie stykać ze spinką od IC, a ciekawe jak zmodywfikujesz ramie w poziomie by nie stykało z nią. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest custom IC i custom rury.Wtedy osłona idzie jak najwyżej, bo i tak ma chyba 6cm do miski. To kiedy nie pasuje w mojej wypowiedzi dotyczyło org IC ARL+org orurowanie. Szkoda tylko że to wszystko org, a nie pasuje. Na zwykłych sprężynach lub od Cupry czy GTI na twardym amorku myśle,że będzie spoko.
Co do tej płyty to wszystko musi być bardzo poskręcane i należy zrobic dwa dodatkowe wsporniki w środku. Ja je zrobiłem poniewać płyta wygyinala się w paru miejscach, szczególnie przy przedniej ramie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: osłona silnika do 150

Postprzez zajkos10 » 29 października 2012, 21:41

Nie wiem czy dobry dział ale panowie ,poszukuję osłony pod silnik seat leon fr tdi 150ps.

Czy ktoras z tych podpasuje ??

http://www.wirtual.waw.pl/sklep/index.p ... /3a/page/2
podpis usunięty - niezgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
zajkos10
Sport
Sport
 
Posty: 501
Dołączył(a): 19 października 2007, 13:48
Lokalizacja: War
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Seat Leon
Silnik: CHGA 1.6

Re: osłona silnika do 150

Postprzez chlorek » 30 października 2012, 08:46

zajkos10, szukaj używki w oryginale, z zamiennikami różnie bywa. Na allegro masz parę oryginałów.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: osłona silnika do 150

Postprzez IroN_87 » 1 listopada 2012, 11:19

Ładnego dinozaura odkopałeś... Najlepiej kup sobie metalową. Jest ich na allegro trochę tylko trzeba pokombinować przy montażu.
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: osłona silnika do 150

Postprzez zajkos10 » 3 listopada 2012, 17:55

Właśnie idzie zima i chciałbym wrzucić jakąś osłone pod silnik a oryginal do 150 ciezko wyrwac ( oczywiscie uzywka). IroN_87, duzo kombinacji jest z dopasowaniem ??
podpis usunięty - niezgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
zajkos10
Sport
Sport
 
Posty: 501
Dołączył(a): 19 października 2007, 13:48
Lokalizacja: War
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Seat Leon
Silnik: CHGA 1.6

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Marcin_SxA » 3 listopada 2012, 18:31

Ja kupiłem ostatnio na allegro komplet, boki i płytę pod spód. Boki pasowały w miarę dobrze, troszkę rzeźby było ale wg. mojej opinii w normie. Trzeba było rozwiercić otwory i szlifierką spiłować "języki wchodzące do zderzaka. Z prawej strony należało wyciąć dodatkowo przejścia na rurę od IC- ale były zaznaczone linie jak ciąć. Obudowa uniwersalna- do 110,130,150.
Z płytą już było więcej zabawy, nie pasowały 2 otwory z przodu, a z tyłu musiałem dorobić blaszkę bo osłona nie dosięgała do otworów w ramie auta. P&P może nie jest, ale na seryjny zawias od TSa można chyba polecić. Zobaczymy jak sprawdzi się zimą i czy nie popęka bo materiał jest dość twardy i przypuszczam że będzie mało podatny na odkształcenia w razie jakiegoś otarcia.

http://allegro.pl/seat-toledo-ii-leon-o ... 56654.html

mniej więcej taka.
To miasto moje nocą jest
Gdy chodnik słucha, latarnie wznoszą cichy szept...

Był: Signo ASV, LS5N
Jest: Top Sport ARL, LC9Z
Zobacz Profil
Marcin_SxA
Sport
Sport
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 października 2010, 12:46
Lokalizacja: Mikołów
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: osłona silnika do 150

Postprzez majki » 6 listopada 2012, 12:24

zerknij tez tutaj :
viewtopic.php?f=41&t=20442&start=50

też mam arl
Zobacz Profil
majki
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 października 2012, 07:37
Auto: 1M

Re: osłona silnika do 150

Postprzez jocker » 6 listopada 2012, 15:39

majki napisał(a):zerknij tez tutaj :
viewtopic.php?f=41&t=20442&start=50

też mam arl
przecież to jest temat o 1P :!:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jocker
Sport
Sport
 
Posty: 310
Dołączył(a): 28 sierpnia 2011, 10:05
Lokalizacja: WA
Auto: 4x4+
Silnik: ARL 1.9

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Bodek_28 » 6 listopada 2012, 17:19

jocker napisał(a):przecież to jest temat o 1P


Ale kupujemy tez do 1 M
Zobacz Profil
Bodek_28
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 2 września 2012, 16:34
Auto: Leon II
Silnik: BXE 1.9

Re: osłona silnika do 150

Postprzez majki » 7 listopada 2012, 08:49

pisałem do firmy maila maja tez do 1M , chłopaki tam zaczęli temat to chyba bez sensu go powielać i dzielić na 1P i 1M skoro nie ma zbyt wielu chętnych ja kupuje do 1M :!:
Zobacz Profil
majki
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 października 2012, 07:37
Auto: 1M

Re: osłona silnika do 150

Postprzez piotrek1991 TDi » 7 listopada 2012, 10:44

Ja mam w swoim Leonie TDI osłonę z aluminiowej blachy około 3mm, płaską, lekko wygiętą do góry od przodu i przykręconą na wkręty po obwodzie, żadnych problemów podczas poprzedniej zimy. Myślę ze dla osób mających dostęp do kanału zrobienie czegoś takiego zajmie max pół dnia a koszty zamkną się w cenie blachy, kilku wkrętów, tarczki do kątówki i ewentualnie połamanych wierteł
Zobacz Profil
piotrek1991 TDi
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 24 grudnia 2011, 15:37
Lokalizacja: Mońki
Auto: Lemon
Silnik: ASV 1.9

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Leonidas ARL » 15 września 2013, 19:18

Witam.Czy osłona pod silnik (główna) od TDI 110KM będzie pasowała do ARL ?
Zobacz Profil
Leonidas ARL
Zbanowany
 
Posty: 655
Dołączył(a): 9 września 2013, 19:00
Auto: Seat Leon ARL
Silnik: ARL 1.9

Re: osłona silnika do 150

Postprzez PokalIno » 15 września 2013, 19:25

LEONIDAS ARL napisał(a):Witam.Czy osłona pod silnik (główna) od TDI 110KM będzie pasowała do ARL ?

Bedzie pasowac, tylko boczki są inne.
Zobacz Profil
PokalIno
Sport
Sport
 
Posty: 494
Dołączył(a): 19 maja 2012, 19:26
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Leonidas ARL » 15 września 2013, 19:29

Dzięki kolego.Mi chodzi o głowną płtę,boczki mam w całości.
Zobacz Profil
Leonidas ARL
Zbanowany
 
Posty: 655
Dołączył(a): 9 września 2013, 19:00
Auto: Seat Leon ARL
Silnik: ARL 1.9

Re: osłona silnika do 150

Postprzez PokalIno » 15 września 2013, 19:31

Głowna płyta jest taka sama jak w Golfie IV, Leonie i bodajze Audi A3 :wink:
Zobacz Profil
PokalIno
Sport
Sport
 
Posty: 494
Dołączył(a): 19 maja 2012, 19:26
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: osłona silnika do 150

Postprzez Leonidas ARL » 15 września 2013, 19:32

Ok.Tylko jakie tam śrubki są ?
Zobacz Profil
Leonidas ARL
Zbanowany
 
Posty: 655
Dołączył(a): 9 września 2013, 19:00
Auto: Seat Leon ARL
Silnik: ARL 1.9

Re: osłona silnika do 150

Postprzez PokalIno » 15 września 2013, 19:41

LEONIDAS ARL napisał(a):Ok.Tylko jakie tam śrubki są ?

Torxy, takie jak w nadkolach bodajze :wink:
Zobacz Profil
PokalIno
Sport
Sport
 
Posty: 494
Dołączył(a): 19 maja 2012, 19:26
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: osłona silnika do 150

Postprzez koreczny » 15 września 2013, 22:32

PokalIno napisał(a):
LEONIDAS ARL napisał(a):Ok.Tylko jakie tam śrubki są ?

Torxy, takie jak w nadkolach bodajze :wink:

Dokładnie :)
Zobacz Profil
koreczny
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 września 2013, 22:29
Auto: Leon
Silnik: CGGB 1.4

Re: osłona silnika do 150

Postprzez tery_ » 20 września 2013, 11:35

Witam. Chciałem zapytać o Waszą opinię na temat obudów do silnika. Chcę kupić nową, bo ostatnią niestety urwałem:) i nie wiem czy oglądać się za plastikowymi czy lepiej zainwestować w metalową, taką jak np. tu:

http://allegro.pl/oslona-pod-silnik-met ... 03446.html
Diesel ma kopcić, Benzyna zapie****alać :>
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tery_
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 7 sierpnia 2013, 13:38
Lokalizacja: Rybnik
Auto: Cupra R babe
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: osłona silnika do 150

Postprzez PokalIno » 20 września 2013, 18:50

Ogolnie nie polecam kupowania "zamienników" bo potem nic nie pasuje... Lepiej kup oryginalne używane w dobrym stanie. Wyjdzie Cie to te same pieniądze albo nawet taniej.
Już Ci mowię ceny używek bo niedawno to przerabialem:
płyta srodkowa 80-100 zł
boczki po 40-50 zł/szt
Zobacz Profil
PokalIno
Sport
Sport
 
Posty: 494
Dołączył(a): 19 maja 2012, 19:26
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: osłona silnika do 150

Postprzez sebastianss1 » 21 września 2013, 15:02

Pokalino nie prawda . Ja kupiłem w tamtym roku zamiennik jakies tam podróbki komplet dałem 120 zl środek plus 2 boki .Wszystko idealnie pasuje dodam że mam beznzyne i od arl pasuje p&p .
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: osłona silnika do 150

Postprzez REJZOR » 21 września 2013, 17:25

nie tak do końca, boczne trzeba rzeźbić, środkowa pasuje, ale na alledrogo już widziałem podróbki specjalne do arl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
REJZOR
Stella +
Stella +
 
Posty: 81
Dołączył(a): 5 czerwca 2011, 20:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Bawaria Motors
Silnik: CJXA 2.0

Re: osłona silnika do 150

Postprzez sebastianss1 » 21 września 2013, 17:40

nie wiem co musiałeś rzezbić mi wsio pasowało idealnie tylko kupiłem spinki takie jak powinny być w komplecie idealnie pasuje
Może dobra podróbke kupiłem .
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: osłona silnika do 150

Postprzez chlorek » 22 września 2013, 06:51

są zamienniki produkowane do ARL, sam kupiłem ostatnio.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: osłona silnika do 150

Postprzez tery_ » 22 września 2013, 08:41

seba a kupowales plastikwoa czy metalowa?? bo w golfie mialem plastik ale do miesiac zdarzylem go urwac i mysle nad czyms konkretniejszym (nad metalowa)
Diesel ma kopcić, Benzyna zapie****alać :>
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tery_
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 7 sierpnia 2013, 13:38
Lokalizacja: Rybnik
Auto: Cupra R babe
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: osłona silnika do 150

Postprzez sebastianss1 » 22 września 2013, 09:58

kupiłem takie jakieś włókno nito plastki .Skakałem po tym sie trzymalo .Nie jest tak łatwo rowalić .Jezdziłem tamten sezon bylo super na wakacje zawsze wysztko ściagam. A na zime zakładam
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: osłona silnika do 150

Postprzez roosman » 26 września 2013, 12:21

plastikową montuje się do osłon bocznych, metalową do "budy" kwestia przemyśleń własnych na co wolisz przyjmować strzały. Kiedyś Grabarz18 coś mi opowiadał że wymieniał w swoim poprzednim aucie i pod warszawą jest jakaś firma która robi zamienniki osłon, tylko z jakiegoś tam innego tworzywa, są mniej elastyczne, grubsze i wytrzymalsze. Ale co do szczegółów to musiałbyś do niego się odezwać.
A tymczasem w garażu - 8,5l, 757KM, 16 cylindrów\
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
roosman
Cupra
Cupra
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 14 października 2007, 10:07
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Mustang
Silnik: benzyna inny


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości