Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

N239

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

N239

Postprzez pilpi » 1 marca 2006, 21:42

Cześć!
Podlaczyłem auto pod kompa i wyszło coś takiego (piszę wszystko tak jak jest na wydruku):

19560 P3104 035
Zawór przełaczania przepustnicy N239
zwarcie z plusem
sporadycznie

Co to może oznaczać, jakie mieć skutki i od czego pochodzi ?
Dodam że silnik to AHF.
Za info z gory dzięki.

pozdro
szybszy niż Cupra Ryyyyyy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pilpi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 891
Dołączył(a): 28 maja 2004, 22:50
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo

Reklama

Re: N239

Postprzez Asgaard » 1 marca 2006, 22:28

na moje oko to może mieć coś wspólnego z egr, bo innego urządzenia przypominającego wyglądem przepustnicę u siebie nie masz... olej :)
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva :twisted:
233@450 A4 quattro :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Asgaard
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
Auto: Leon i Eva

Re: N239

Postprzez Aligator » 1 marca 2006, 22:39

to jest ten maly zaworek który masz przyczepiony do kolektora ssącego, steruje przepustnicą zamykającą się w momencie gaszenia silnika.

proponuje najpierw zdjąć wtyczkę i przeczyścić kontakt sprayem.

potem uruchom silnik, następnie zgaś i niech ktoś obserwuje czy przy gaszeniu rusza się to cięgno przy zaworze egr. jeśli tak to znaczy ze n239 działa.
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników turbodoładowanych - benzyna i diesel

http://www.dynosoft.pl
Zobacz Profil
Aligator
DynoSoft
 
Posty: 129
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 10:19
Lokalizacja: Katowice
Auto: Arosa i Evo


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron