Strona 1 z 1

Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 8 lipca 2013, 09:40
przez seboxp
Witam, chciałem zapytać czy jest możliwe aby wyciek płynu wspomagania widoczny z pod obydwu przegubów mógł mieć związek z uszczelką na przekładni? dziś dzwoniłem do mechanika i powiedział że to na 100% przekładnia do regeneracji. Autem się praktycznie nie da jeździć bo co wleje płyn to w momencie ucieka i pompa wspomagania wydaje bardzo nieprzyjemne dźwięki, a nie chcę jeszcze przy okazji zajeździć pompy. Orientujecie się mniej więcej jakie są koszta regeneracji przekładni? przejade ok. 3 km do mechanika bez płynu?

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 8 lipca 2013, 11:40
przez SpoON
Nie jeździj bez płyny bu zajedziesz pompę wspomagania i tylko pomnożysz koszty!

Koszt regeneracji maglownicy to w moim przypadku - Szczecin było 650zł.(2 lata gwarancji) + 250zł za wymianę wraz z nowym płynem oraz geometrią.

I jest to jedyna słuszna opcja jak już Ci przecieka do osłon ;)

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 8 lipca 2013, 20:59
przez jaco
z tą regeneracją to na dwoje baka wróżyła jednym cieknie po pół roku innym nie, zależy gdzie zrobisz ,nowa maglownica trw to koszt 1050zł (firma OK) ,jeżeli masz znajomego mechesa lub zniżki w sklepie to wyrwiesz to za 30%mniej ,czyli niewiele wiecej inwestujesz a masz nową część i spokój na kolejne 100tyś przebiegu-jeżeli byś się zdecydował na regeneracje to szukaj tam gdzie dają 24 mc gwarancji ,jeżeli nie to śą zwykłe partacze

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 8 lipca 2013, 21:57
przez Jarecki12
Witam
Kolego ja oddałem swoja maglownice do łodzi i za 450zł mam po regeneracji i 24miechy gwarancji + wymiana to 1 czteropak i 2 do 3 godzin roboty i smiga spoko wiec polecam firme z łodzi jak chcesz namiary daj znac ja jestem zadowolony

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 10 lipca 2013, 11:19
przez seboxp
a wymiana maglownicy wymaga jakiś specjalnych narzędzi? zastanawiam sie czy samemu jej nie zdemontować i oddać do regeneracji, podstawowe narzędzia mam i kanał też jest, może gdzieś jest jakiś manual jak zdemontować...

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 10 lipca 2013, 21:08
przez noster
Trochę umiejętności i podstawowe klucze wystarczą :-)

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 5 listopada 2013, 22:04
przez Tuchola_BDG
jaco napisał(a):nowa maglownica trw to koszt 1050zł (firma OK)


Z musu siedzę aktualnie w tym temacie i widziałem te maglownice TRW w takiej fajnej cenie, i do tego trzeba doliczyć kaucję ~2000zł, bo maglownica jest tak naprawdę regenerowana tylko, że przez TRW, co do kaucji to jeszcze doczytałem jej zwrot jest uzależniony od oceny złomu, więc można na tym różnie wyjść.

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 16 maja 2016, 12:10
przez angiee
Witam,
Padło mi wspomaganie, najprawdopodobniej maglownica do wymiany. Czy ma ktoś godny polecenia zakład w Warszawie, który rzuci na to okiem/wymieni na nową w przyzwoitej cenie lub ewentualnie zregeneruje starą?
Z góry dziekuję za pomoc!

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 16 maja 2016, 13:59
przez chlorek
szukaj używki. Regenerowane czy regeneracja jest gó....o warta.

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 3 czerwca 2016, 22:54
przez przemaszko
Mam pytanie jest jakis sposob na odkrecenie kurka od zbiornika z plynem od wspomagania...moj nie ma checi sie odkrecic a nie cche nic urwac i brac na sile

Re: Płyn wspomagania a przekładnia

PostNapisane: 4 czerwca 2016, 07:22
przez Sebool2006
Wkladasz coś płaskiego na czubku nakrętki i odkrecasz. Ja z reguły kluczem płaskim lub srubokretem odkrecalem.