Strona 1 z 1
Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 14:33
przez cadyczek
Witam kolegów
Szykuje sie w najbliższym czasie na znaczny wzrost powera w moim leonie (ARL-turbo gt2260+big icek+wycięcie dpf)i potrzebuje sprzęgła które wytrzyma grubo ponad 400nm gdyż chce uniknąć sytuacji podczas strojenia ze "da sie więcej ale sprzęgło sie ślizga" z zestawów znalazłem tylko Sachs performance ale koszt 5500 troche mnie odstrasza i tu moje pytanie czy jest jakaś alternatywa tego zestawu

albo może ktos wie gdzie da sie go taniej dostać

( prosze o priv)ewentualnie czy dwumas i docisk z sharana w połączeniu ze sprzęgłem performance cos da

czy może ogólnie odrazu zestaw z sharana, wszelkie pomysły mile widziane (poparte własnym doświadczeniem oczywiście

)
-- 7 sierpnia 2013, 14:33 --
Widze że cisza to może ktoś sie wypowie do tego zestawu

ma ktoś słyszał coś ?
http://allegro.pl/kolo-sztywne-sprzeglo ... 32997.html
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 15:28
przez sebastianss1
weś zadzwon do radzikowskiego zrobi ci z zapasem i w 1000 sie zmieścisz .
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 15:34
przez cadyczek
ostatnio ponoc radzik cieniuje i lipe odwala poza tym i tak miałbym zestaw nowy kupić(czyli 1500+ 1000) bo czas realizacji ok 12 dni a auto mi potrzebne a gadałem z Fiodorem i mowił ze jednomas taki jak wyżej to spokojnie wystarczy tylko pytanie czy podejdzie i czy telepanie bedzie nie za duże
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 15:37
przez sebastianss1
zapytaj gruchy oni tam maja po 450 nm co wstawili i bedziesz mial odpowiedz .Nie raz nie warto wydawać kasy niepotrzebnie
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 15:50
przez cadyczek
o radziku czytałem na forum golfa to chłopaki mówią ze tragedia sprzegła gubia okładziny juz przy 420 nm a maja kevlary i organiki niby wstawiane.W piatek jade do Fiodora gadac o icku i gt 2260 to sie jeszcze wypytam co i jak bo ma taki zestaw u siebie w ibizie 240/430 i wszystko gra ewentualnie może wymienic okładziny jakby sie pożniej slizgało za 150 zł wiec i tak taniej a furak nie stoi 2 tygodnie

wogle seba dzieki za kontakt do tego kolesia bo mega ogarniety jest wiec masz juz 2 piwo u mnie jak tak dalej pójdzie to będziesz musiał wpaść na flaszke

Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 15:55
przez sebastianss1
No problem oby wszystko latało dobrze I byś był zadowolony
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:00
przez cadyczek
No właśnie bo koszt w porównaniu z performance(w zestawie też jest jednomas) albo nawet z radzikiem nieporównywalny i jedni mówią ze sztywne koło jest idealne inni ze do dupy fajnie jakby ktoś sie wypowiedział co miał z tym do czynienia bo auto ma mieć odejście i dawać rade podczas zabawy ale jednak ma być również autem cywilnym
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:02
przez sebastianss1
Fiodor ma tam porobiona swoja ibize to ci doradzi .Z tego co slyszałem jednomas jest super ale ciezko wchodzi twarde jest jak w sportowych autach

Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:06
przez cadyczek
z tego co czytałem to twardość do przeżycia gorzej z dzwonieniem na jałowym niby vr-a ma wiecej spreżyn ale srednica nie ta i nie podejdzie bez toczenia do arl
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:09
przez sebastianss1
do arala z g60 wkladaja plus zmiana okładzin i lata to .
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:18
przez cadyczek
ale g60 masz 228mm jak sie nie myle i trzeba wieniec zmieniac bo w arl masz 240
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:26
przez sebastianss1
musiałbyś gdzieś podpaczyc co i jak wiem że można to w niedrogich kosztach zrobić .
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:43
przez cadyczek
no tak tylko używka koło od vr do tego sprzegło docisk wysprzeglik do tego przeróbka i 2000
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:51
przez sebastianss1
ale z g60 czy sharana teraz patrzylem to one maja 228mm a nowsze fakt maja 240mm
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 16:53
przez cadyczek
sharan 240/23 zęby a vr i g60 228mm zebów tyle samo chyba. wiem ze g60 podchodzi do słabszych silników w leonie (110 nie wiem czy asz ) bez przeróbek
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 17:10
przez sebastianss1
do ktoregoś roku sharan itp t3 mialy 228mm a potem od 2001 zrobili 240mm i takie same jest w arl .kropka w kropke niczym sie nie różni .
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 17:20
przez cadyczek
Tak i dlatego jak już to albo ori od sharana bo maj mocniejsze 2-MASY (tylko jak to dwu mas szybko padaj pod wiekszym nm) bo wychodziły jeszcze t4 w takim kole ale ponoć słabsze niż sharanwiec decyzja albo jednomas valeo albo ori sharan cena podobna a o połowe mniejsza niz u radzika i o 3xtansza niz prformance (poza tym nawet organik w sachsie szybko sie kończy) chyba ze zrobić mixa i pomieszac organika sachsa(tarcze sprzegła) z dociskiem i jednomasem do sharana tylko pytanie czy już za duża kombinatoryka nie bedzie
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 17:36
przez sebastianss1
ja gdzies widzialem na rancing że od audi a6 sprzegło przerabiali do wlasnie 1.9 bo audi to ma dużego nm tak samo z bmw .
tu jeszcze takie cuś znalazlem może się komuś przyda
http://www.sprzegla.com/cennik/cennik-r ... owych.html
Re: Sachs Performance

Napisane:
7 sierpnia 2013, 17:39
przez cadyczek
to widziałem ale to 600-900 to wymiana samych okładzina w sprzegle do tego dorobienie 2 masu itp i wychodzi 2600