Strona 1 z 1

Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 7 września 2013, 14:22
przez Przemekk
Witam Koledzy. Proszę nie usuwać , przeczytałem wszystko na forach i wszystko co mogłem sprawdziłem.
Posiadam leona 1.9 tdi 110 KM. Kupiłem go z zatartym silnikiem (uszkodzona miska). Silnik wymieniony z osprzętem, zapala na dotyk zimny i ciepły. Ale brakuje mu mocy nie zbiera się jak TDI 110 tylko jak SDI i pali ponad 8l a nawet i 10l. Więc zacząłem od sprawdzenia turbo łopatki działają a gruszka steruje, zawór n75 sprawny. Wszystkie zaworki podmienione od sprawnego auta. Wężyki są nowe wiec nie ma mowy o nieszczelności.Byłem na kompie przepływomierz niby za dużo powietrza pokazywał, podmienione na 2 inne sprawne i 0 efektu. Czujnik doładowania zmieniony i dalej nic. Egr zaślepiony czy też nie nic nie zmienia nawet cały dolot wyczyściłem i nie ma poprawy. Dodam że przy zmianie silnika zmieniłem też wtrysk sterujący ponieważ inne wtyczki były.Turbina ciśnienie daje prawie 0 luzu na niej. Jeśli miał ktoś podobny problem proszę o podpowiedź.

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 7 września 2013, 20:09
przez skiba
obawiam się kolego,że bez logów to nikt Ci raczej nie pomoże...
jest tu naprawdę sporo wielkiej klasy fachowców,ale żadnego wróżbity jeszcze nie spotkałem...chociaż... :D

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 8 września 2013, 09:12
przez Przemekk
W takim razie postaram się dziś zrobić logi. A mógł byś kolego podpowiedzieć mi w jakim programie je otworzyć?

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 24 lutego 2014, 16:49
przez bitholder
Mam obecnie ten sam problem,3 tydzien auto u mechanika i jeździ z nim i sprawdza,problem pojawił się od razu po remoncie silnika, turbo sprawne,podzespoły też sprawdzone po kilka razy, komputer nic nie pokazuje, przed remontem silnika normalnie na torqu pokazywało 109 KM, po remoncie jak odebrałem to pokazywało ledwo 70 koni, nie kopci, chodzi równo, tylko tej mocy brakuje i spalanie 10 L zamiast 7 na miescie. Rozkłądam juz ręce i nie wiem co zrobić a chciałbym jeszcze pojeździc tym autem bo wsadziłem w ten remont siano . Teraz pytanie, bo szczerze przynaje ze jestem laik jeśli chodzi o jakieś logi cy cos, gdzie i jak powinienem zrobic te logi zeby wam tu pokazać i żeby otrzymać jakąs profesjonalną pomoc od was, od ludzi którzy z tego co czytam na tym forum znają te auta jak włąsną kieszeń i znają rżne przyczyny takich awarii. Bardzo bym prosił o szybką odpowiedź tutaj lub na mejla. Dla zwycięzcy,tego kto pomoze rozwiązać problem stawiam flaszke,bo juz jestem zdesperowany :P!!!

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 24 lutego 2014, 19:54
przez MdA1M
Witam kolegę, nie wniosę nic do tematu ale w swoim przypadku i ze swoim problemem stawiam 3 flaszki bo już bardziej zdesperowany to chyba nie będę :P Pozdrawiam serdecznie ...

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 24 lutego 2014, 23:04
przez NickT
A wtryskow nikt przypadkiem nie wyjmowal i ich nie czyscil..?;)

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 lutego 2014, 03:04
przez bitholder
Czyli ktos kto pomoze rozwiazac ta zagadke ma juz 4flaszki w kieszeni

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 lutego 2014, 15:02
przez GruchaARL
logi, prosimy o logi!!!

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 lutego 2014, 16:25
przez Cristobal
Rozrząd sprawdzić, zawór zwrotny w układzie podciśnienia ... tyle szklana kula :x :wink:

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 czerwca 2014, 18:16
przez rodzyn889
Podłączam się pod temat . ARL

Nowe turbo, nowy zawór n75 na turbo , nowe rury ic, nowy EGR , nowa przepływka, nowe uszczelki pod wtryskiwacze, nowa pompa vaccum, nowy rozrzad i wogóle wszystko wymienione .


Samochód nie jedzie do 2 tys obrotów . Tzn nie ma kopyta. Od 2 tys tak w gniota w fotel ze aż kontrola trakcji czasami się włącza.

NIE MAMY POJECIA CO JEST PRZYCZYNĄ SŁABEGO WSTAWANIA TURBO . BRAK BŁĘDÓW , LOGI NIC INNE GO OPRÓCZ TURBO NIE POKAZUJĄ ALE TURBO JEST NO WE :(((


Może ktoś ogarnięty pomoże ? Bo w aso nie dają rady :)

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 czerwca 2014, 18:47
przez PaVLo
Spróbować wgrać mu od nowa oryginalny program.

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 czerwca 2014, 18:47
przez GruchaARL
Co to znaczy ze nowe. Nowe tzn nigdy nie regenerowane. Ile to turbo kosztowalo? Jako ze nowe. Problem jest jeden, turbo :-) . Masz logi auta. 3.8.11 kanal razem na czwartym biegu. Gdzie turbo bylo kupowane

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 czerwca 2014, 18:54
przez rodzyn889
Wszystko org VW nowe . Kto powiedział że było kupowane ? :) turbo kosztuje około 3900zl jakby chciał kto kupić.

-- 25 czerwca 2014, 18:51 --

PaVLo napisał(a):Spróbować wgrać mu od nowa oryginalny program.

Wgrywaliśmy m serię . Nie jedzie do 2 tys jeszcze gorzej

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 czerwca 2014, 20:38
przez [gypsymh]
Katalizator może jest zatkany i spaliny nie wydostaja się na tyle swobodnie by turbo wstało. Może jeszcze czujnik doładowania?

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 czerwca 2014, 20:41
przez rodzyn889
Katalizator wycięty jest przelot . Są nawet zdjęcia w moim temacie jak pięknie zaspawany :)))

O którym czujnik mówisz ? Doładowania ?
Ale czujnik by dawał zły pomiar i błąd a wszystko jest ok.

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 25 czerwca 2014, 21:42
przez PaVLo
A dobrze ustawiona gruszka przy turbinie ? i czy wężyk idący z N75 do gruszki jest odpowiedni ?, w ogóle to całą instalację podciśnienia warto by sprawdzić bo może gdzieś jest nieszczelność. U mnie właśnie przez nieodpowiedni wężyk (silikonowy badziew) turbina wstawała dopiero przy ~2500obr.

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 26 czerwca 2014, 07:29
przez GruchaARL
rodzyn889 napisał(a):Wszystko org VW nowe . Kto powiedział że było kupowane ? :) turbo kosztuje około 3900zl jakby chciał kto kupić.


hahaha, na serwisie VW przeważnie Panowie zakładają turbosprężarki regenerowane:), oddają starą na wymianę. takie przypadki miałem, widziałem osobiście. 3900zł za turbo :shock: Nowa turbina Garreta od przedstawiciela w Polsce kosztuje około 2650zł brutto ze zwrotem starej.

Zrób logi o które prosiłem, pomogę ci rozwiązać problem. Dla mnie turbo jest problemem, jak w każdym innym samochodzie o podobnym problemie. :wink:

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 26 czerwca 2014, 22:13
przez rodzyn889
GruchaARL napisał(a):Zrób logi o które prosiłem, pomogę ci rozwiązać problem. Dla mnie turbo jest problemem, jak w każdym innym samochodzie o podobnym problemie. :wink:


Proszę bardzo :) Mam je konwertować do Exela??

http://przeklej.org/file/vwqtDG/LOGI.ARL.RODZYN.rar

Można pobrać z powyższego linku, 3 Ci bieg.

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 26 czerwca 2014, 22:20
przez chlorek
wrzuć je tutaj - http://vaglog.rtnet.pl/ - skopiuj linki i wklej w dziale "analiza logów"

Re: Brak Mocy i Sprawdzone już chyba wszystko

PostNapisane: 17 lipca 2014, 12:33
przez osaozo
U Mnie po po zerwaniu paska rozrządu głowica poszła do remontu,a podczas jej ogołacania z wtrysków,pan mechanik tak je wyjmował,że się rozregulowały.W każdym razie rok szukałem przyczyny,robione logi w C.S. i Zastecu w Łodzi i dupa nic.Az w końcu się wk....łem i wymontowałem wtryski i je wysłałem do Mielewczyka do Redy.I co?wtryski zatarte,grzały się podczas sprawdzania,a jeden to prawie wogóle nie dawał paliwa.Do tego doszło uszkodzenie cewki na sterującym >120 ohm.Regeneracja,a po założeniu ich jak wj...łem pedał w podłogę to skarpetki na jaja naciągało.Nadmienię że żadne logi i nawet korekcje w 013 bloku nie wykazywały ich uszkodzenia.Korekcje były niemal wzorcowe.I oto taki może być problem z Twoim ASV.