Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez Leonidas ARL » 22 września 2013, 19:25
Szukałem podobnego tematu i nie znalazłem.Zmieniłem olej w moim leonie (motul 5w40)i po odpaleniu auto zaczeło cholernie kopcić.Wcześniej zdjąłem wąż od IC w celu sprawdzenia czy turbo nie puszcza zbyt dużo oleju.Później dolałem oleju tyle ila ma być odpaliłem ponownie i tak jakby kopcenie było mniejsze.Nie wiem jakim olejem auto było zalane wcześnie,ale nie podejrzewam aby niemiec zalewał go lotosem czy jakims innym z niższej półki.Auto ma przejechane 170tyś i wydaje się być w bdb kondycji.Później sobie pomyślałem że mogłem go zalać 10w40.autko nie posiada katalizatora.Co sądzicie na temat tego zdarzenia?
-
Zobacz Profil
Leonidas ARL
- Zbanowany
-
- Posty: 655
- Dołączył(a): 9 września 2013, 19:00
- Auto: Seat Leon ARL
- Silnik: ARL 1.9
przez Ufo » 22 września 2013, 21:07
LEONIDAS ARL napisał(a):pomyślałem że mogłem go zalać 10w40
tyczyło się tego zdania
-
Zobacz Profil

Ufo
- TopSport

-
- Posty: 1147
- Dołączył(a): 5 czerwca 2012, 20:11
- Lokalizacja: Opatów/ Kępno
- Auto: Leon 1M
- Silnik: ARL 1.9
przez Predator018 » 22 września 2013, 21:56
Byłby niezłym agentem jeżeli by taki zalał pozdrawiam

-
Zobacz Profil
Predator018
- Stella +

-
- Posty: 48
- Dołączył(a): 6 września 2013, 20:01
- Auto: Seat Leon 1
- Silnik: ASZ 1.9
przez GruchaARL » 23 września 2013, 16:22
taki przypadek robiłem. Ale ktoś wcześniej jeździł na półsyntetyku przez dłuższy czas. Skończyło się na, czyszczeniu turbo, kolektora ssącego, gumki na pompkach, i oczywiście nowy olej.
Najważniejsze żeby auto nie kopciło na postoju w momencie kiedy go przegonisz. Mogę pomóc info PW
-
Zobacz Profil

GruchaARL
- Sport

-
- Posty: 635
- Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: VW Golf IV TDI
- Silnik: CBZB 1.2
przez Leonidas ARL » 23 września 2013, 20:22
Byłem dziś u magika.Pompki OK,przepływka Ok,auto nie traci na mocy,turbo nie puszcza zbyt dużo oleju( delikatna maź w rurze do IC).Po mocnej przegazówce na postoju z wydechu poszła tak jakby ropa z wodą i czarny dym.Magik kazał mi ostro pogonić auto i zobaczyc czy w zbiorniczku nie wytworzy sie piana i zbyt duże ciśnienie ale po mocnej jeździ nic takiego nie było.
-
Zobacz Profil
Leonidas ARL
- Zbanowany
-
- Posty: 655
- Dołączył(a): 9 września 2013, 19:00
- Auto: Seat Leon ARL
- Silnik: ARL 1.9
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości