Koledzy jestem świeżo po wymianie silnika (lał pompowtrysk i wypalił dziurę w tłoku) i borykam się błędami które pojawiły się tydzień po zamontowaniu nowego silnika gdy zaczęły padać deszcze.
Najpierw zaświecił się check i wyskoczyło to:
17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground
P1524 - 35-00 - -
Pierwszy raz to widzę. Pojawiło się w czasie jazdy. Poza checkiem nic się nie działa. Błąd udało się skasować. Check zgasł. Ale martwi czy nie pojawi się znowu i jaki może być powód
Wczoraj z kolej podczas powolnej jazdy na rondzie również w deszczu samochód złapał notlauf i wyskoczyło to:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-00 - -
Błąd wiatraków miałem już wcześniej i też dziwne, bo notlauf pojawił się też i wtedy przy tym błędzie. Same wiatraki chodzą ok.
Drugi błąd taki:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-00 - -
Teraz pewnie trzeba stawiać na ten błąd, który pojawił mi się pierwszy raz w historii posiadania samochodu. Turbo dmucha jak trzeba, geometria chodzi ok a zawór N75 wymieniałem rok temu.
Zajrzałem sobie do silnika i znalazłem brązowy ucięty kabel wychodzący z wiązki jak na zdjęciach poniżej. Czy może on być powodem wystąpienia któregoś z błędów. No i co mam z nim zrobić

