Witam
wprawdzie nie jestem posiadaczem Seata nie mniej w moim VW jest więcej z Leona niż z oryginału, dlatego też tu zwracam się o pomoc.
Pomożecie?
Zaobserwowałem następujące objawy: auto poniżej 2tys ob/min przyspiesza jak walec drogowy (turbina ładuje ale ledwo ledwo), powyżej jedzie już całkiem przyzwoicie, aczkolwiek również można odczuć drobny spadek mocy. Turbina ładuje prawidłowo.
Sprawdziłem błędy jest ich kilka i o ile nie dziwią mnie poniższe:
17849 (P144) - EGR jest żaślepiony
18080 - wentylator jest inny
18044- poduszek nie ma
o tyle błąd 19561 troche mnie dziwi. Naczytałem się że to zawór N239. Pytanie co to za ustrojstwo i do czego służy i czy może być przyczyną.
Dodam ze problem pojawił się bezpośrednio po wymianie gruszki turbiny i zaworu sterującego N75.
Z góry dziękuje za pomoc.