przez medoff1 » 16 listopada 2013, 21:33
To już było sprawdzone.
Uprzedzę pytania i podam co było w aucie robione:
- wymieniony rozrząd, ustawiony na znaki (przed jak i po wymianie nadal turbo wolno wstaje)
- mocowanie kół przy rzarządzie, klin i półksiężyc - ok
- synchronizacja wałka ustawiona na 0 ( przy wartościach -1.7 oraz 1,2 - bez różnicy)
- układ dolotowy szczelny i czysty
- katalizator wybity ( bez czy z - brak poprawy)
- układ wydechowy drożny (jazda z rozpiętym w połowie)
- turbo rozbierane, wyczyszczone, wirniki całe, ładuje 1.3 bara, geometria chodzi bez zacięć
- ciśnienie na 011 BS, min. 970, max. 1090 (tu mało), sztanga chodzi poprawnie
- gruszka turbo szczelna, po zapaleniu wciąga sztangę do ogranicznika
- regulacja sztangi i ogranicznika - ustawiony tak aby nie przeładowywało, (dodatkowo regulacje jednym i drugim w obie strony nie powodują poprawy)
- układ podciśnienia szczelny
- podciśnienie jakie dostaje gruszka -0.6b - ok
- podciśnienie jakie wytawrza vacuum -0.9b - ok
- zaworek jednokierunkowy na podciśnieniech - ok
- EGR zaślepiony blaszką, wężyk od niego również ( przed zaślepieniem bez różnicy)
- przepływka - podmieniana ze sprawnego auta
- map sensor - podmieniany ze sprawnego auta
- N75 - podmieniany ze sprawnego auta
- soft sprawdzany przez tunera - jest seryjny
- sterownik silnika - podmieniany ze sprawnego auta
- filtr paliwa wymieniony, powietrza tak samo
- pominięcie filtra paliwa, tak aby paliwo szło bezposrednio
- pompowtryski - korekcje, bipy dobre, błędami nie rzucają, sprawdzone na maszynie w zakładzie od diesli
- pompowtryski ustawione na 225 stopni (na 120 czy 180 bez różnicy)
- wałek rozrządu nie wytarty
- kompresja 28,5 na pierwszych trzech 29 na czwartym cylindrze
- pompa paliwa niskiego cisnienia - ok
- po wsadzeniu diody za przepływkę sporo dymi ale do 2 tys nie ciągnie jak powinien
- po podłączeniu gruszki bezpośrednio pod vacuum turbo dalej wolno wstaje, za to pompuje 2 bary i łapie notlaufa
I teraz pytanie, turbina czy wtryski ? A może coś jeszcze zostało ?