SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Szukałem, szukałem ale nie znalazłem tematu, w którym wszystkie informacje są w jednym miejscu. Jestem w trakcie zmiany VP na PD i wyszło, że potrzebuję węża od pompy wspomagania do przekładni kierowniczej i proszę o zweryfikowanie czy numer, który znalazłem w etce jest poprawny.
1J0422893FK
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Poza tym zostawię kilka informacji dla potomnych, które są przydatne przy swapie.
Najlepiej kupić cały silnik ze skrzynią, półośkami, dolotem, ECU, wiązką, pompą paliwa z baku ( z przekaźnikiem i podstawką), chłodniczką paliwa, itp - wszystko może być z anglika.
Sam słupek pasuje bez problemu, jeżeli zakładamy skrzynię 6B zamiast 5B potrzebujemy półośki, wybierak z linkami, mieszek z gałką 6B, rozrusznik i łapę od strony skrzyni.
1J0422893FK

Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Poza tym zostawię kilka informacji dla potomnych, które są przydatne przy swapie.
Najlepiej kupić cały silnik ze skrzynią, półośkami, dolotem, ECU, wiązką, pompą paliwa z baku ( z przekaźnikiem i podstawką), chłodniczką paliwa, itp - wszystko może być z anglika.
Sam słupek pasuje bez problemu, jeżeli zakładamy skrzynię 6B zamiast 5B potrzebujemy półośki, wybierak z linkami, mieszek z gałką 6B, rozrusznik i łapę od strony skrzyni.