Strona 1 z 1

SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 3 stycznia 2014, 21:38
przez Kamil90
Szukałem, szukałem ale nie znalazłem tematu, w którym wszystkie informacje są w jednym miejscu. Jestem w trakcie zmiany VP na PD i wyszło, że potrzebuję węża od pompy wspomagania do przekładni kierowniczej i proszę o zweryfikowanie czy numer, który znalazłem w etce jest poprawny.

1J0422893FK
Obrazek
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro


Poza tym zostawię kilka informacji dla potomnych, które są przydatne przy swapie.
Najlepiej kupić cały silnik ze skrzynią, półośkami, dolotem, ECU, wiązką, pompą paliwa z baku ( z przekaźnikiem i podstawką), chłodniczką paliwa, itp - wszystko może być z anglika.

Sam słupek pasuje bez problemu, jeżeli zakładamy skrzynię 6B zamiast 5B potrzebujemy półośki, wybierak z linkami, mieszek z gałką 6B, rozrusznik i łapę od strony skrzyni.

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 16 stycznia 2014, 00:18
przez Ufo
Kamil90 napisał(a):wszystko może być z anglika.


nie może być. wiązka z anglika jest krótsza niż w europejskiej wersji.

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 17 stycznia 2014, 00:49
przez Kamil90
W tym celu założyłem temat aby osoby, które to robiły wypowiedziały się ale cisza więc musiałem/muszę wszystko przerobić sam ;)

przewód maglownicy - inny, różnica UK-EU oraz różnica VP-PD ze względu na umiejscowienie pompy. Z tego co wiem pasuje od 1.8t

Przewody od klimatyzacji - inne umiejscowienie sprężarki klimy

Rura od EGR - w PD jest na charakterystyczną zapinkę

Przewody paliwowe powrotne do chłodniczki paliwa

Co do wiązki i jej różnic UK-EU wypowiem się w przyszłym tygodniu bo wtedy będziemy to robić.
Poza tym jak na razie P&P. Gdyby komuś coś przyszło do głowy proszę o informacje.

Pozdro!

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 17 stycznia 2014, 10:33
przez Ufo
co za motor montujesz ARL?

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 18 stycznia 2014, 17:18
przez Kamil90
ufo22222, tak ARL

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 18 stycznia 2014, 18:46
przez kornat
Ja bym jeszcze zaopatrzył się w pompę w baku przy przekładce.

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 18 stycznia 2014, 18:54
przez Martinus1985
Wkładasz ARL z osprzętem to rozumiem, że pas przedni również ?

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 18 stycznia 2014, 18:57
przez Kamil90
kornat, mam pompę do baku z przekaźnikiem ;) będzie zamontowana.

Martinus1985, Nie pas zostaje. Mam FMIC

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 18 stycznia 2014, 18:59
przez Ufo
jak idzie przekładka?

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

PostNapisane: 18 stycznia 2014, 19:03
przez Kamil90
Czekam na brakujące przewody/rurki, bo chciałem wszystko od jednego kupującego - na szczęście udało mi się dostać je od gościa, od którego brałem silnik. Za przysłowiową falszkę. W przyszłym tygodniu mechanika powinna być zapięta - pozostaje wiązka.