Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Martinus1985 » 9 lutego 2014, 21:50

Witajcie Leonowcy.
Czy turbiny z silnika ASZ/ARL są mniej podatne na zapiekanie ?
Swoją z AHF/ASV muszę co roku czyścić i zawsze po zimie. Dodam, że nie jeżdżę wolno. Na rozgrzanym kręce w granicach 4tys obr. Fakt do pracy mam ok. 2km więc auto nie dogrzane a za miasto nie wyjeżdża się codziennie.
Więc zastanawiam się czy turbo z np. ARL by nie załatwiło sprawy.

Proszę o nie usuwanie tematu.

Proszę o opinie i pomoc.

Pozdrawiam
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Reklama

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez drops144 » 9 lutego 2014, 23:14

kolego jezeli chodzi Ci o zapiekająca sie sztangielke to w ARL jest to samo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
drops144
Stella +
Stella +
 
Posty: 43
Dołączył(a): 19 listopada 2013, 12:18
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez mariushjj » 10 lutego 2014, 05:47

To jakaś masakra jest z tym zapiekaniem kierownic w turbinach! Znalazł ktoś może sposób, aby zapobiec temu zjawisku?
CZARNY LEON SPORT
Prochip 152.6 KM & 328.6 Nm
Zobacz Profil
mariushjj
Sport
Sport
 
Posty: 219
Dołączył(a): 7 listopada 2011, 11:03
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Tracer2 » 10 lutego 2014, 06:45

Wydaje mi się ze odkąd założyłem OCT dzieje się to zdecydowanie żadziej.Mam też zaslepiony EGR.
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Kubuś1155 » 10 lutego 2014, 07:29

Moim zdaniem w cale nie dziwne ze sie szybko zapieka geo jak jezdzisz nim codziennie 2 km zapewne nie przekraczając 2 tys... na takie rzeczy lepsza jest benzyna...
Zobacz Profil
Kubuś1155
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 listopada 2013, 10:20
Auto: leon ARL
Silnik: ARL 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Sony » 10 lutego 2014, 08:19

Kubuś1155 napisał(a):Moim zdaniem w cale nie dziwne ze sie szybko zapieka geo jak jezdzisz nim codziennie 2 km zapewne nie przekraczając 2 tys... na takie rzeczy lepsza jest benzyna...
+1, osobiście do pracy mam ok. 13km turbinę czyściłem z 1,5 roku temu jak nie lepiej i nie mam problemów. EGR zaślepiony, kat wycięty.
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sony
Sport
Sport
 
Posty: 476
Dołączył(a): 22 marca 2009, 14:38
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Region: łódzkie
Auto: Toledo II
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez kurex » 10 lutego 2014, 08:33

Martinus1985 napisał(a):Swoją z AHF/ASV muszę co roku czyścić i zawsze po zimie.


To bierz go średnio raz na tydzień na "ostrą" przejażdżkę typu 15-20 min. 4k-4,5k obr/s.
i możesz być spokojny, bo fajnie wypali Ci resztki z turbo.

A swoją drogą jeśli co zimę musisz otwierać turbo to powiedz mi śruby odkręcają Ci się lajtowo. ?
Bo ja musiałem gwintować na nowe otwory bo śruby były tak zapieczone że się pourywały główki..

Tracer2 napisał(a):Wydaje mi się ze odkąd założyłem OCT dzieje się to zdecydowanie żadziej


Co to. ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kurex
TopSport
TopSport
 
Posty: 1470
Dołączył(a): 8 grudnia 2013, 22:49
Lokalizacja: Śląskie
Auto: 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez kornat » 10 lutego 2014, 09:00

kurex napisał(a): Tracer2 napisał(a):Wydaje mi się ze odkąd założyłem OCT dzieje się to zdecydowanie żadziej



Co to. ?

Oil Cat Tank czyli separator oleju z odmy.

Jeszcze pytanie czym czyściłeś swoje kierowniczki, jak rąbałeś papierem ściernym mocniejszym to mogłeś zostawić dużo rys przez co nagar ma się gdzie osadzać.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez darq12 » 10 lutego 2014, 09:59

Gdzieś słyszałem że lejące wtryski mają na to wpływ prawda to???
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
darq12
Sport
Sport
 
Posty: 862
Dołączył(a): 12 maja 2010, 19:50
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Leon 1.9TDI
Silnik: AHF 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez transit_master » 10 lutego 2014, 12:24

Naturalnie. Więcej sadzy.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Marcinxxx » 10 lutego 2014, 12:38

Gdzieś wyczytałem ze dolewki oleju 2T powoduja że występuje mniej sadzy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcinxxx
Sport
Sport
 
Posty: 358
Dołączył(a): 28 maja 2011, 19:38
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez dovii » 10 lutego 2014, 12:44

mama takie pytanie odnośnie czyszczenia turbiny, jaki to jest mniej wiecej koszt?? tzn ile przeciętnie biorą za to w warsztacie? Pytam bo mechanior powiedział mi 300zł co mi się wydaje duuużą kwotą.
Zobacz Profil
dovii
Stella +
Stella +
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 kwietnia 2012, 12:06
Auto: Leon 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Kubuś1155 » 10 lutego 2014, 12:51

Gdzieś wyczytałem ze dolewki oleju 2T powoduja że występuje mniej sadzy


A ja za to słyszałem ze jak olej 2T sie spala to powstaje właśnie więcej sadzy

mama takie pytanie odnośnie czyszczenia turbiny, jaki to jest mniej wiecej koszt?? tzn ile przeciętnie biorą za to w warsztacie? Pytam bo mechanior powiedział mi 300zł co mi się wydaje duuużą kwotą.


Jak Ci powiedział za wszystko 300 zł to jeszcze mu flaszke dorzuć... Mój mi powiedziałem tez 300 zł ale np w serwisie w krakowie już 450 gdzieś indziej 600 zł plus zawsze znajdą cos aby Ci dowalić kosztów... "panie śrubka sie ułamała gwint został w środku trzeba było śrube wywiercać musi Pan dopłacić 100 zł" a tak naprawde nic sie nie urwało... wiesz o co chodzi... a 90% to sie w ogole nie chce podjąć...

Jak masz dobrego gościa który sie zna to rób... i zapytaj sie czy wymieni także tulejki pod pierścieniem geometrii które wraz z użytkowaniem sie wycierają i nabierają luzów... mechanik powienien wiedzieć o co chodzi
Zobacz Profil
Kubuś1155
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 listopada 2013, 10:20
Auto: leon ARL
Silnik: ARL 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez kurex » 10 lutego 2014, 13:04

dovii napisał(a):mama takie pytanie odnośnie czyszczenia turbiny, jaki to jest mniej wiecej koszt?? tzn ile przeciętnie biorą za to w warsztacie? Pytam bo mechanior powiedział mi 300zł co mi się wydaje duuużą kwotą.


Jak masz pewnego gościa to za 300zł spokojnie możesz mu to oddać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kurex
TopSport
TopSport
 
Posty: 1470
Dołączył(a): 8 grudnia 2013, 22:49
Lokalizacja: Śląskie
Auto: 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez dovii » 10 lutego 2014, 13:13

dzięki panowie :)
Zobacz Profil
dovii
Stella +
Stella +
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 kwietnia 2012, 12:06
Auto: Leon 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez expo » 10 lutego 2014, 15:31

Martinus1985 napisał(a):muszę co roku czyścić i zawsze po zimie.

Pozdrawiam


Mi w zimę łapie tryb awaryhny, na wiosnę już nie mam tego problemu i tak jeżdżę już trzeci sezon. Na początku po pierwszym noflaucie od razu chciałem to robić. Oddawać do czyszczenia, regeneracji, patrzyłem na nowe turbiny. Ceny. Ale ktoś gdzieś (być może tutaj na forum) napisał, że też tylko jak jest zimno mu się te tryby awaryjne zdarzają i szczerze ma to gdzieś, bo w zimę nie butuje auta, nie jeździ autostradami. Postanowiłem podobną taktykę obrać. Jak już nie będę mógł jeździć i będą te tryby awaryjne wyjątkowo uciążliwe to się tym zajmę. Nie szukam na siłę napraw, bo jak miałbym, tak sobie szukać to wydałbym pewnie z kilka tysięcy (już sobie tak znalazłem jedną naprawę za 300 zł, niepotrzebnie, bo "mi pasek głośno chodzi"). Nie śpię na pieniądzach. Nie po to kupiłem diesla, by cały czas go oddawać do mechanika tylko po to, by trochę zaoszczędzić na paliwie. Tyle ;)
Zobacz Profil
expo
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 lutego 2013, 17:53
Auto: tdi asv

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez karol_1987 » 10 lutego 2014, 17:23

Ale ktoś gdzieś (być może tutaj na forum) napisał, że też tylko jak jest zimno mu się te tryby awaryjne zdarzają i szczerze ma to gdzieś, bo w zimę nie butuje auta, nie jeździ autostradami. Postanowiłem podobną taktykę obrać.


Kolego moim zdaniem nie jest to zbyt dobra taktyka. Cudów niema i jeśli turbo jest zapieczone to wiosenne przesilenie tego nie odmieni.Będziesz jeździł, to pewne, ale pewnego razu już nie pojedziesz i wtedy koszty będą większe niż co najmniej kilka zabiegów czyszczenia turbiny. Wiem co pisze, poniewaz czyściłem już to nie jeden raz
Każdy przecież wie,że jeśli turbo przeładowuje to ma to ogromny wpływ na jego szybsze zużycie
Każdy ma swoja "taktykę"
Moim zdaniem najbardziej trafna jest taka, by starać się utrzymać turbo przy życiu najdłużej jak tylko się da a wiec czyscic wtedy kiedy turbinka się o to upomina
Pozdrawiam :)
Zobacz Profil
karol_1987
Stella
Stella
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 lutego 2011, 21:42
Lokalizacja: Grudziądz
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez kornat » 10 lutego 2014, 17:31

Ja płaciłem 200zł za demontaż/montaż, czyszczenie w wanience ultradźwiękowej oraz sprawdzenie. Od dnia 26.03.2011r. i do dnia dzisiejszego wszystko śmiga pięknie.
Sam nie czyściłem bo nie miałem dobrych kluczy oraz nie chciało mi się szorować papierkiem.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez zgaju » 10 lutego 2014, 18:06

też mam problem z sporadycznymi notlaufami. Mój mechanik, mówi że chyba tylko kierowcy często wyjeżdżają na autostradę nie mają tego problemu w TDI. A po zimie mają mase zamówień na czyszczenie turbin. Co częściowo jest spowodowane paliwem które jest uszlachetniane na zimę. Po zimowym paliwie jest całkiem inny nagar w kolektorze i turbince niż po letnim. bardziej "klejący".
Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Matin82 » 10 lutego 2014, 19:05

bo czyścicie w kółko te same turbiny które mają wyje...by uszczelniacz między środkiem a gorącą częścią, spala się olej i sadza gotowa. Do tego u niektórych dochodzi zatkany katalizator. Moja żona jeździ ALH jak emeryt przed zawałem już czwartą zimę po mieście, auto ma minimum 260 tyś a turbina od nowości nigdy nie otwierana.

kurex napisał(a):A swoją drogą jeśli co zimę musisz otwierać turbo to powiedz mi śruby odkręcają Ci się lajtowo. ?


gdybyś po pierwszym odkręceniu a później składaniu użył smaru na wysoką temperaturę Al/Cu/Mo do 1200"C to nic by się nie udkręciło.

Marcinxxx napisał(a):Gdzieś wyczytałem ze dolewki oleju 2T powoduja że występuje mniej sadzy

Jezu co za bzdruraaa

dovii napisał(a): Pytam bo mechanior powiedział mi 300zł co mi się wydaje duuużą kwotą.

gdybyś wiedział ile trzeba się je...bać przy tym to byś nie chciał tych 300 zł, oczywiście mówię o dobrym wyczyszczeniu z kolektorem, planowaniem bieżni kierownic na magnesówce itp.
Kubuś1155 napisał(a):i zapytaj sie czy wymieni także tulejki pod pierścieniem geometrii które wraz z użytkowaniem sie wycierają i nabierają luzów... mechanik powienien wiedzieć o co chodzi

taaaa jasne wymieni, tylko ciekawe skąd je nowe weźmie, chyba wytoczy na tokarce nowe, tam nie powstają żadne luzy, chyba że masz zwichrowaną obudowę lub zmienną geometrię = turbo na złom odrazu
Zobacz Profil
Matin82
Signo
Signo
 
Posty: 160
Dołączył(a): 27 grudnia 2010, 20:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Auto: Audi A3, Leon

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez karol_1987 » 10 lutego 2014, 19:55

jednak wielu z nas ma ten zabieg już za sobą, jeśli kierowniczki są zapieczone a nie zaorane na bieżni nie potrzeba wielce profesjonalnego sprzętu by przywrócić turbince sprawność, za 300zł warto,
zaoranego turba nie usprawni czyszczenie
bo czyścicie w kółko te same turbiny które mają wyje...by uszczelniacz między środkiem a gorącą częścią, spala się olej i sadza gotowa

Ktoś kto miał z tym do czynienia umie rozpoznać uszkodzenie turbiny od zapieczenia geometrii
takie turbo jest uszkodzone kolego
Nie sądzisz ze tak wielu ludzi nie umie rozpoznać ubytków oleju w silniku, lub zaoranej bieżni i nadal zaciekle rozbiera i czyści turbo?
Dlatego właśnie warto zabrać sie samemu bądź razem z kimś ogarniętym w temacie i własnymi oczami ocenić jaki zabieg pomoże turbinie
Jak się chce to nawet kanał nie jest potrzebny.Narzędzia owszem warto mieć takie które odkręca zamiast zniszczyć śruby bądź nakrętki
Było już bardzo dużo tematów dotyczących tego zagadnienia

taaaa jasne wymieni, tylko ciekawe skąd je nowe weźmie, chyba wytoczy na tokarce nowe, tam nie powstają żadne luzy, chyba że masz zwichrowaną obudowę lub zmienną geometrię = turbo na złom odrazu

Byłem w firmie która zajmuje się regeneracja turbin i mówiono mi ze geometrie da się kupić nowa, choćby z MELETTA, to już nie
garret ale da się...
Moze się myle ale próbujesz powiedzieć nam wszystkim ze nie mamy pojęcia o sprawie...
Zobacz Profil
karol_1987
Stella
Stella
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 lutego 2011, 21:42
Lokalizacja: Grudziądz
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez kurex » 10 lutego 2014, 20:11

Matin82 napisał(a):Moja żona jeździ ALH jak emeryt przed zawałem już czwartą zimę po mieście, auto ma minimum 260 tyś a turbina od nowości nigdy nie otwierana.


Skoro jeździ jak emeryt to może dlatego nie wskakuje w tryb awaryjny. ?
Proste... bo nie kręci go na tyle żeby to wystąpiło. he he
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kurex
TopSport
TopSport
 
Posty: 1470
Dołączył(a): 8 grudnia 2013, 22:49
Lokalizacja: Śląskie
Auto: 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Matin82 » 10 lutego 2014, 22:36

kurex napisał(a):
Matin82 napisał(a):Moja żona jeździ ALH jak emeryt przed zawałem już czwartą zimę po mieście, auto ma minimum 260 tyś a turbina od nowości nigdy nie otwierana.


Skoro jeździ jak emeryt to może dlatego nie wskakuje w tryb awaryjny. ?
Proste... bo nie kręci go na tyle żeby to wystąpiło. he he


aleś mądry...długo nad tym myślałeś? tym autem czasami jeżdżę również ja i wiem jak chodzi i jak wyglądają logi dynamiczne.

-- 10 lut 2014, o 23:33 --

karol_1987 napisał(a):
karol_1987 napisał(a):jednak wielu z nas ma ten zabieg już za sobą, jeśli kierowniczki są zapieczone a nie zaorane na bieżni nie potrzeba wielce profesjonalnego sprzętu by przywrócić turbince sprawność, za 300zł warto,
zaoranego turba nie usprawni czyszczenie
bo czyścicie w kółko te same turbiny które mają wyje...by uszczelniacz między środkiem a gorącą częścią, spala się olej i sadza gotowa

Ktoś kto miał z tym do czynienia umie rozpoznać uszkodzenie turbiny od zapieczenia geometrii
takie turbo jest uszkodzone kolego
Nie sądzisz ze tak wielu ludzi nie umie rozpoznać ubytków oleju w silniku, lub zaoranej bieżni i nadal zaciekle rozbiera i czyści turbo?
Dlatego właśnie warto zabrać sie samemu bądź razem z kimś ogarniętym w temacie i własnymi oczami ocenić jaki zabieg pomoże turbinie
Jak się chce to nawet kanał nie jest potrzebny.Narzędzia owszem warto mieć takie które odkręca zamiast zniszczyć śruby bądź nakrętki
Było już bardzo dużo tematów dotyczących tego zagadnienia

taaaa jasne wymieni, tylko ciekawe skąd je nowe weźmie, chyba wytoczy na tokarce nowe, tam nie powstają żadne luzy, chyba że masz zwichrowaną obudowę lub zmienną geometrię = turbo na złom odrazu

Byłem w firmie która zajmuje się regeneracja turbin i mówiono mi ze geometrie da się kupić nowa, choćby z MELETTA, to już nie
garret ale da się...
Moze się myle ale próbujesz powiedzieć nam wszystkim ze nie mamy pojęcia o sprawie...
przywrócić turbince sprawność, za 300zł warto,
zaoranego turba nie usprawni czyszczenie
bo czyścicie w kółko te same turbiny które mają wyje...by uszczelniacz między środkiem a gorącą częścią, spala się olej i sadza gotowa

Ktoś kto miał z tym do czynienia umie rozpoznać uszkodzenie turbiny od zapieczenia geometrii
takie turbo jest uszkodzone kolego
Nie sądzisz ze tak wielu ludzi nie umie rozpoznać ubytków oleju w silniku, lub zaoranej bieżni i nadal zaciekle rozbiera i czyści turbo?
Dlatego właśnie warto zabrać sie samemu bądź razem z kimś ogarniętym w temacie i własnymi oczami ocenić jaki zabieg pomoże turbinie
Jak się chce to nawet kanał nie jest potrzebny.Narzędzia owszem warto mieć takie które odkręca zamiast zniszczyć śruby bądź nakrętki
Było już bardzo dużo tematów dotyczących tego zagadnienia

taaaa jasne wymieni, tylko ciekawe skąd je nowe weźmie, chyba wytoczy na tokarce nowe, tam nie powstają żadne luzy, chyba że masz zwichrowaną obudowę lub zmienną geometrię = turbo na złom odrazu

Byłem w firmie która zajmuje się regeneracja turbin i mówiono mi ze geometrie da się kupić nowa, choćby z MELETTA, to już nie
garret ale da się...
Moze się myle ale próbujesz powiedzieć nam wszystkim ze nie mamy pojęcia o sprawie...
karol_1987 napisał(a):przywrócić turbince sprawność, za 300zł warto,


- oczywiście jeśli jest tylko brudna to na jakiś dłuższy czas wystarczy czyszczenie
- ubytki oleju będą tak minimalne, że nie zauważysz tego na bagnecie, a geometria będzie zatarta od sadzy

-- 10 lut 2014, o 23:36 --

- zestaw Malleta jest jako zestaw i nie kupisz oddzielnie tulejek, bez żaluzji czy bieżni, a pisałeś o wymianie samych tulejek.
Zobacz Profil
Matin82
Signo
Signo
 
Posty: 160
Dołączył(a): 27 grudnia 2010, 20:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Auto: Audi A3, Leon

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez kurex » 11 lutego 2014, 09:40

Matin82 napisał(a):aleś mądry...długo nad tym myślałeś? tym autem czasami jeżdżę również ja i wiem jak chodzi i jak wyglądają logi dynamiczne.


Widać niezły z Ciebie prymityw. :)
To pisz jaśniej skoro potem masz się obrażać na odpowiedzi innych użytkowników.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kurex
TopSport
TopSport
 
Posty: 1470
Dołączył(a): 8 grudnia 2013, 22:49
Lokalizacja: Śląskie
Auto: 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez karol_1987 » 11 lutego 2014, 13:32

Panowie,dajmy spokoj... :x

Kolega Marcin otrzymal juz odpowiedz i na pewno jakies wnioski wyciagnie.Znam go osobiscie i wiem,ze nie jest laikiem w tym temacie i to zarowno praktycznie jak i teoretycznie.
Obrazanie sie i nerwy sa nie potrzebne,bo na forum jestesmy kolegami, ktorzy powinni sobie pomagac...i na szczescie bardzo czesto tak jest.Pozostalych przypadkow jest juz sporo wiec nie ma powodu do produkowania kolejnych

:aniol:
Zobacz Profil
karol_1987
Stella
Stella
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 lutego 2011, 21:42
Lokalizacja: Grudziądz
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Martinus1985 » 11 lutego 2014, 15:17

Panowie już się nie wymądrzać i udowadniać swoich racji.
Dziękuję za opinie.

Temat proszę zamknąć.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Zapiekanie turbiny Ahf/Asv a Asz/ARL

Postprzez Sebool2006 » 11 lutego 2014, 21:34

Martinus1985 napisał(a):Temat proszę zamknąć.


Na prośbę zamykam w razie pytań zapraszam na PW
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości