Strona 1 z 1

Brak Ogrzewania wnętrza?

PostNapisane: 20 lutego 2014, 12:27
przez sajens
Witam, poproszę o pomoc:
- od października jesteśmy z żoną posiadaczem leona 1.9 90km, AGR/ALH od początku problemem był fakt, iż we wnętrzu nie ma ciepłego powietrza z nawiewów, dzieje sie tak na postoju, podczas jazdy jest ok, ale nie ma tego naprawdę gorącego powietrza po ustawieniu na HI/
teraz postanowiłem poważnie zająć się tematem:
- co było robione:
-Wymiana rozrzadu (Ina) Pompa wody (Skf) Swiece żarowe (denso), termostat (wahler) nagrzewnica nowa ,Wszystkie filtry, oleje...
- na Wag/u nie ma żadnych błedów, silnik pracuje zgodnie z normą

zauważyłem iz wąż idący do nagrzewnicy jest ciepły/ gorący natomiast powrotny jest zimny, dzieje się tak na pracującym silniku, oraz po ustawieniu na panelu wartości Hi czy max temperatury, wąż idący do termostatu jest bardzo twardy i wytwarza się duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym. Po odkręceniu korka płyn się nie pieni ani nie wylewa, a ciśnienie na wężu powraca do normy, podmieniałem już korek zbiorniczka na inny i nowy ale temat jest ten sam. Wiem że podejrzenie padnie na uszczelkę pod głowica ale nie ma takich objawów, kompresja na każdym cylindrze jest jednakowa, płynu nie ubywa, oleju również, martwi mnie fakt braku ogrzewania wnętrza, przez co nagrzewnca może być ciągle zapowietrzona. Poproszę o pomoc w rozwiązaniu problemu!

Re: Brak Ogrzewania wnętrza?

PostNapisane: 20 lutego 2014, 13:56
przez creative1432
sprawdz czy spaliny nie przedostają się do układu chłodzenia, najlepiej podnieść maske odkręcić korek na zbiorniku wyrównawczym i 2 osoba niech dodaje gazu a Ty sprawdzasz czy pojawiają sie bąbelki, ja miałem właśnie bąbelki podczas dodawaniu gazu, ale ogrzewanie u mnie działało prawidłowo

Re: Brak Ogrzewania wnętrza?

PostNapisane: 24 lutego 2014, 21:34
przez sajens
Nie ma bąbelków, dzisiaj wlatuje czujnik temperatury G62, tak prowizorycznie.
Gdzie mogę szukać zaworu który reguluje temperaturę wnętrza?

-- 24 lutego 2014, 21:34 --

Ewidentnie nie ma obiegu ciepłego płynu do nagrzewnicy. węże są drożne, sprawdzałem wszystko przy wymianie pompy, powyżej 2.500 obrotów jest właściwy obieg i powietrze wewnątrz jest gorące, poniżej tych obrotów nie ma obiegu właściwego. wąż powrotny z nagrzewnicy jest tylko ciepły, gdzie ten doprowadzający jest gorący. nie mam juz pomysłu może macie jakieś sugestie?? czy jest jakiś zawór regulujący przy nagrzewnicy?