Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez mitek » 16 maja 2006, 21:09
Podczas jazdy włącza mi się tryb awaryjny. Autko ma przejechane 30 tyś w związku z tym bardziej się nastawiać na czyszczenie turbiny czy wymiane N75? Przepływka jest ok
-
Zobacz Profil
mitek
-
przez Tonny S » 17 maja 2006, 08:12
mitek, rok produkcji, auto sciagane, ASO jestes 1 włascicielem

itp.
-
Zobacz Profil

Tonny S
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 8148
- Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
- Lokalizacja: Pomorze
- Auto: Harley-Davidson
-
przez rob555 » 17 maja 2006, 09:55
mitek napisał(a):nastawiać na czyszczenie turbiny czy wymiane N75?
Na dwoje babka wrózyla
A na powaznie sprawdz jak chodzi ciegno od kierownic. Jak bez zaciecia i miekko to raczej n75
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy
http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
-
Zobacz Profil

rob555
- TUNE-UP
-
- Posty: 327
- Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
- Lokalizacja: Gdansk
- Auto: LEON R36
-
przez mitek » 17 maja 2006, 18:59
silnik ASV auto z salonu
-
Zobacz Profil
mitek
-
przez Tonny S » 18 maja 2006, 06:24
mitek, to najpierw
rob555 napisał(a):sprawdz jak chodzi ciegno od kierownic.
Jak bedzie OK to
rob555 napisał(a):to raczej n75
BTW po 30 tkm problemy z turbo

- PSJ i miasto

-
Zobacz Profil

Tonny S
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 8148
- Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
- Lokalizacja: Pomorze
- Auto: Harley-Davidson
-
przez T/J » 20 maja 2006, 15:48
Witam
W takim przypadku podstawą dalszego działania jest właściwa diagnoza.Należy podpiąć VAGa i sprawdzić czy w ECU zostały zapisane usterki co często nie daje rozwiązania bo dana usterki może być spowodowana kilkoma przyczynami.Należy dodatkowo odczytać parametry poszczególnych bloków pomiarowych i właściwie je zinterpretować.
Pozdrawiam
-
Zobacz Profil
T/J
- Stella

-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 lipca 2005, 20:47
- Lokalizacja: małpoplska
- Auto: VWBora
przez aird23 » 17 lipca 2008, 23:20
Sorki za odkopanie tematu!
Od niedawna Leonek wchodzi mi w tryb awaryjny (błąd 17965), Jednak na nową turbinkę (w planach od 130PD) będę musiał jeszcze troszke poczekać. Między czasie chciałem zaślepić EGR i wyciąć kata. I stąd moje pytanie czy z tymi operacjami poczekać aż zamontuje nową turbine? Czy może te operacje nie będą miały wpływu na szybsze wysranie się turbiny?
-
Zobacz Profil

aird23
- Stella +

-
- Posty: 55
- Dołączył(a): 16 września 2006, 18:06
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Seat Leon 1,9 TDI
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość