Strona 1 z 1

błąd 17965 pytanie

PostNapisane: 16 maja 2006, 21:09
przez mitek
Podczas jazdy włącza mi się tryb awaryjny. Autko ma przejechane 30 tyś w związku z tym bardziej się nastawiać na czyszczenie turbiny czy wymiane N75? Przepływka jest ok

Re: błąd 17965 pytanie

PostNapisane: 17 maja 2006, 08:12
przez Tonny S
mitek, rok produkcji, auto sciagane, ASO jestes 1 włascicielem ?? itp.

Re: błąd 17965 pytanie

PostNapisane: 17 maja 2006, 09:55
przez rob555
mitek napisał(a):nastawiać na czyszczenie turbiny czy wymiane N75?


Na dwoje babka wrózyla :wink: :wink:

A na powaznie sprawdz jak chodzi ciegno od kierownic. Jak bez zaciecia i miekko to raczej n75

Re: błąd 17965 pytanie

PostNapisane: 17 maja 2006, 18:59
przez mitek
silnik ASV auto z salonu

Re: błąd 17965 pytanie

PostNapisane: 18 maja 2006, 06:24
przez Tonny S
mitek, to najpierw
rob555 napisał(a):sprawdz jak chodzi ciegno od kierownic.


Jak bedzie OK to :arrow:
rob555 napisał(a):to raczej n75


BTW po 30 tkm problemy z turbo ?? :| - PSJ i miasto ??

Re: błąd 17965 pytanie

PostNapisane: 20 maja 2006, 15:48
przez T/J
Witam
W takim przypadku podstawą dalszego działania jest właściwa diagnoza.Należy podpiąć VAGa i sprawdzić czy w ECU zostały zapisane usterki co często nie daje rozwiązania bo dana usterki może być spowodowana kilkoma przyczynami.Należy dodatkowo odczytać parametry poszczególnych bloków pomiarowych i właściwie je zinterpretować.
Pozdrawiam

Re: błąd 17965 pytanie

PostNapisane: 17 lipca 2008, 23:20
przez aird23
Sorki za odkopanie tematu!

Od niedawna Leonek wchodzi mi w tryb awaryjny (błąd 17965), Jednak na nową turbinkę (w planach od 130PD) będę musiał jeszcze troszke poczekać. Między czasie chciałem zaślepić EGR i wyciąć kata. I stąd moje pytanie czy z tymi operacjami poczekać aż zamontuje nową turbine? Czy może te operacje nie będą miały wpływu na szybsze wysranie się turbiny?