Strona 1 z 1
błąd 17965 pytanie

Napisane:
16 maja 2006, 21:09
przez mitek
Podczas jazdy włącza mi się tryb awaryjny. Autko ma przejechane 30 tyś w związku z tym bardziej się nastawiać na czyszczenie turbiny czy wymiane N75? Przepływka jest ok
Re: błąd 17965 pytanie

Napisane:
17 maja 2006, 08:12
przez Tonny S
mitek, rok produkcji, auto sciagane, ASO jestes 1 włascicielem

itp.
Re: błąd 17965 pytanie

Napisane:
17 maja 2006, 09:55
przez rob555
mitek napisał(a):nastawiać na czyszczenie turbiny czy wymiane N75?
Na dwoje babka wrózyla
A na powaznie sprawdz jak chodzi ciegno od kierownic. Jak bez zaciecia i miekko to raczej n75
Re: błąd 17965 pytanie

Napisane:
17 maja 2006, 18:59
przez mitek
silnik ASV auto z salonu
Re: błąd 17965 pytanie

Napisane:
18 maja 2006, 06:24
przez Tonny S
mitek, to najpierw
rob555 napisał(a):sprawdz jak chodzi ciegno od kierownic.
Jak bedzie OK to
rob555 napisał(a):to raczej n75
BTW po 30 tkm problemy z turbo

- PSJ i miasto

Re: błąd 17965 pytanie

Napisane:
20 maja 2006, 15:48
przez T/J
Witam
W takim przypadku podstawą dalszego działania jest właściwa diagnoza.Należy podpiąć VAGa i sprawdzić czy w ECU zostały zapisane usterki co często nie daje rozwiązania bo dana usterki może być spowodowana kilkoma przyczynami.Należy dodatkowo odczytać parametry poszczególnych bloków pomiarowych i właściwie je zinterpretować.
Pozdrawiam
Re: błąd 17965 pytanie

Napisane:
17 lipca 2008, 23:20
przez aird23
Sorki za odkopanie tematu!
Od niedawna Leonek wchodzi mi w tryb awaryjny (błąd 17965), Jednak na nową turbinkę (w planach od 130PD) będę musiał jeszcze troszke poczekać. Między czasie chciałem zaślepić EGR i wyciąć kata. I stąd moje pytanie czy z tymi operacjami poczekać aż zamontuje nową turbine? Czy może te operacje nie będą miały wpływu na szybsze wysranie się turbiny?