1.9 ARL cięzko odpala, dymi na biało , nierówna praca

witam
zauważyłem w swoim ARLu objawy takie jak w temacie posta. Auto przy zapalaniu odpala ciężko - ale za pierwszym strzałem. Trzepie budą, kopci na biało na max , po czym po jakiś 1-2 minutach przestaje. Na ciepłym nie ma juz pozniej problemów. Mechanik po oglądaniu objawów stwierdził że to typowe objawy lejących pompowtrysków.
wczoraj w nocy zrobiłem logi dynamiczne, ale zacząłem od 2 biegu , szybko włożyłem 3 bieg i ogień do 4500obr. Ponizej logi - podejrzanie duże wartości w bloku 23 dla 1 i 2 pompowtrysku(chwilowo nawet 68) . w bloku 13 moim zdaniem wszytko jest ok.
Ustawienie wałka mam na 0.0 , skacze max przy jezdzie na -0.6 - czy ustawienie wałka np. na -2.5 moze poprawic jakos te sytuacje? czytałem ze jeden gosc ktory miał podobne objawy po ustawieniu wałka na -2.8 napisał ze problem zniknął...
ponizej logi dynamiczne- prosze o ocene:
http://vaglog.pl/log_194291.html
jak wroce dzisiaj do domu znajde jeszce logi statyczne i tez tutaj umieszcze..
pozdrawiam
zbyszek
zauważyłem w swoim ARLu objawy takie jak w temacie posta. Auto przy zapalaniu odpala ciężko - ale za pierwszym strzałem. Trzepie budą, kopci na biało na max , po czym po jakiś 1-2 minutach przestaje. Na ciepłym nie ma juz pozniej problemów. Mechanik po oglądaniu objawów stwierdził że to typowe objawy lejących pompowtrysków.
wczoraj w nocy zrobiłem logi dynamiczne, ale zacząłem od 2 biegu , szybko włożyłem 3 bieg i ogień do 4500obr. Ponizej logi - podejrzanie duże wartości w bloku 23 dla 1 i 2 pompowtrysku(chwilowo nawet 68) . w bloku 13 moim zdaniem wszytko jest ok.
Ustawienie wałka mam na 0.0 , skacze max przy jezdzie na -0.6 - czy ustawienie wałka np. na -2.5 moze poprawic jakos te sytuacje? czytałem ze jeden gosc ktory miał podobne objawy po ustawieniu wałka na -2.8 napisał ze problem zniknął...
ponizej logi dynamiczne- prosze o ocene:
http://vaglog.pl/log_194291.html
jak wroce dzisiaj do domu znajde jeszce logi statyczne i tez tutaj umieszcze..
pozdrawiam
zbyszek