Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Problemy na zimnym silniku

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Problemy na zimnym silniku

Postprzez paul78 » 16 grudnia 2014, 18:23

Witam wszystkich :)
Chłopaki w końcu i mnie to dopadło ,a mianowicie wymiana uszczelki pod głowicą oraz niektórych zaworów na nowe ......mechanik wszystko poskładał do kupy (jego zdanie) ale po tym wszystkim za każdym razem na zimnym silniku jak próbuję szybciej ruszyć autem tak 2500-3000 rpm na 2 lub 3 biegu to nagle wyłączają mi się dwa cylindry i auto mocno dymi na biało ( na ciepłym nie ma takiego problemu) po sprawdzeniu vag-iem wywaliło błędy czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym brak przerwa zwarcie do masy blablabla oraz czujnik temperatury powietrza ........po skasowaniu błędów drugi raz się nie pojawiły ale problem z gaśnieciem dwóch cylindrów oraz telepania silnikiem pozostał ......gdzie szukać przyczyny?
Jeśli taki watek istnieje to proszę o przekierowanie mnie za co z góry dziękuje :)

-- 16 gru 2014, o 19:22 --

Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........:)

-- 16 gru 2014, o 19:22 --

Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........:)

-- 16 gru 2014, o 19:22 --

Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........:)

-- 16 gru 2014, o 19:22 --

Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........:)

-- 16 gru 2014, o 19:23 --

Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........:)

-- 16 gru 2014, o 19:23 --

Problem rozwiązany! przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy :)

-- 16 gru 2014, o 19:23 --

Problem rozwiązany! przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy :)

-- 16 gru 2014, o 19:23 --

Problem rozwiązany! przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy :)
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości