Strona 1 z 1

Przelot na seryjnej średnicy wydechu.

PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 21:55
przez Macti
Witam.
Od dłuższego czasu się zastanawiam nad wywaleniem kata, lecz zrodził się inny plan. Mianowicie wywalenie kata i tylnego tłumika a zamiast tego wspawać rury o średnicy seryjnego wydechu czyli 2.25 cala. Mam do tego jednak kilka pytań i wierze że ktoś już takie rzeczy na tym forum robił :D

1. ARL nie będzie po takim zabiegu kopcił cały czas na czarno? Nie chodzi mi tutaj o gwałtowne przyśpieszanie i lekki strzał czarnego dymu.
2. Dźwięk będzie znośny? Nie ukrywam, lubię głośne wydechy :)
3. Nie będzie to zabieg który zaszkodzi silnikowi/turbinie?
4. Jakieś czujniki są przy tylnym tłumiku? Nie wywali błędów na komputerze?

Pozdrawiam :)

Re: Przelot na seryjnej średnicy wydechu.

PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 22:13
przez Omega
1.Jak sprawny to nie bardzo będzie.
2.Głośno będzie ale raczej z tyłu.
3.Raczej nie, dla turbo nie przeszkadza przelot.
4.Nie ma nic.

https://www.youtube.com/watch?v=JHJF5n9c1rQ

Re: Przelot na seryjnej średnicy wydechu.

PostNapisane: 28 kwietnia 2015, 10:24
przez Macti
Fajnie gada ten leon :) Tylko pytanie czy on ma przerobiony seryjny wydech (tak jak ja planuje) czy od podstaw stworzony nowy :D Dzięki za szybką odp.

-- 28 kwietnia 2015, 11:23 --

I mam jeszcze takie pytanie, z jakiego metalu kupić rury do tego wydechu? Wiadome że końcówki wyspawam sobie z kwasówki żeby wgl nie zardzewiała ale w miejsce kata jaka stal?

Re: Przelot na seryjnej średnicy wydechu.

PostNapisane: 30 kwietnia 2015, 01:18
przez Omega
Pewnie cały .

Re: Przelot na seryjnej średnicy wydechu.

PostNapisane: 30 kwietnia 2015, 08:55
przez RafcioGTC
Co to za różnica czy spawasz od nowa czy wspawujesz rurki w stary wydech ? Ktoś mi powie czy widzi w tym różnicę ?
Średnica ta sama to i efekt ten sam. Chyba nikt mi nie chce powiedzieć że w nowo wyspawanym wydechu jest inaczej niż w starym ?

Tyle że twój nie będzie gadał jak ten Norbiego z Filmiku bo ten na filmiku jest pomodzony.