Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Roland napisał(a):Czy faktycznie wtedy będzie to takie prawie plug'n'play jak w przypadku wsadzania turbiny ASZ czy jednak trzeba będzie uskutecznić jakąś dodatkową rzeźbę?
Praktycznie zadne.I dodatkowo jak ma się takie rozwiązanie (AWX+kolektor) do zamiany na ASZ? Czy będą jakieś plusy/minusy takiego podejścia?
Tak.Roland napisał(a):czy tak jak w przypadku ASZ potrzebne będą jakieś szybkozłączki?
Pamietaj, ze do AWX bedziesz musial kupic jeszcze kolektor.Roland napisał(a):Bo na razie nie wiem co szybciej trafię w rozsądnej cenie (ponoć AWX jest popularniejszy) i wolałbym rozważyć obydwa warianty zanim zdecyduję się na zakup.
Tonny S napisał(a):Pamietaj, ze do AWX bedziesz musial kupic jeszcze kolektor.
przebor napisał(a):ale w tej chwili zakup nowej turbiny ASZ graniczy z cudem
czy tak jak w przypadku ASZ potrzebne będą jakieś szybkozłączki?
Tak.
Pytanie jest jedno - po co stosować turbo AWX???
Naprawdę dobre używki z ARL z końca 2005 roku można kupić tanio (60-70% ceny nowego AWX).
rob555 napisał(a):...wez pod uwage ze turbiny AWX sa malo odporne na overboosty czyli wystarczy czasem pare razy przeciagnac na 1.6 bara (np przypieczone kierownice) i juz problem gotowy. Tutaj ARL bije je na głowe (nie mowiac o wydajnosci).
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości