Strona 1 z 1

Gorsze logi po regeneracji popowtyskiwaczy - 1,9 ARL

PostNapisane: 31 lipca 2015, 19:32
przez dygus
Witam, mam problem oddałem do regeneracji pompki.Nie wygląda to ciekawie.
Logi przed regeneracją:
http://vaglog.pl/log_223095.html
Logi po regeneracji:
http://vaglog.pl/log_227092.html
Auto przy każdym mocniejszym naciśnięciu gazu strasznie dymi.
Taki papier dostałem od zakładu który regenerował mi Pompowtryskiwacze:
http://speedy.sh/HDGUA/pompki-po-regeneracji0001.pdf
Według tego to na aucie powina być bajka. Dlaczego jest gorzej niż było ??

Re: Odp: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 31 lipca 2015, 21:21
przez Bry1ant
Auto ma seryjny soft czy dlubane juz bylo?

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 1 sierpnia 2015, 05:16
przez dygus
Seria. Poradźcie coś, bo dzisiaj jadę do gościa który mi to robił. Chce sie upewnić że to winda regeneracji zanim będę go oskarżał i żądał zwrotu kasy. 2000zl jak na regeneracje to nie mało a jeszcze taka fuszera.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 1 sierpnia 2015, 07:02
przez fulbi
U mnie było podobnie, że pompki po regeneracji miały gorsze logi niż przed. Ale mimo to, auto dało się super wystroić po tej regeneracji (200KM/400Nm) i nic nie dymiło. Przed regeneracją też miałem zrobiony program (CS), o dziwo zrobili mi na niesprawnych pompkach i powiedzieli, że tak ma być. Po regeneracji zaś twierdzili, że nie trzeba robić poprawki, więc pojechałem do innego tunera (CRT) i auto zaczęło w końcu jeździć.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 1 sierpnia 2015, 20:15
przez dygus
właśnie zastanawiam sie czego to jest wina ze logi wychodzą gorsze niż przed regeneracją. Może regulacja gra tu duży wpływ?
http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-reg ... tdi-i-sdi/
fulbi napisał(a):(200KM/400Nm

niezły wynik :)
Pompki dzisiaj poszły do poprawki.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 1 sierpnia 2015, 21:36
przez fulbi
dygus napisał(a):Pompki dzisiaj poszły do poprawki


Firma, która Ci je regenerowała poprosiła o odesłanie do korekty, czy sam się uparłeś?

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 2 sierpnia 2015, 15:38
przez dygus
Pokazałem im logi i powiedzieli ze rozbiorą jeszcze raz i spróbują poprawić, jak sie nie uda to zwracają pompki na starych częściach i zwrot kasy. Podobno przy 1 uruchomieniu któryś pompowtryskiwacz się zatłukł a tak nie powinno być. Wymieniam przy okazji pompę vacum + teraz pompki beda miały końcówki boscha (wcześniej założył jakieś tańsze ale podobno b. dobre).

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 2 sierpnia 2015, 15:53
przez transit_master
Jaka firma? Ponoć nikt nie zregeneruje tak dobrze jak Diesel System z Nadarzyna.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 2 sierpnia 2015, 16:49
przez fulbi
Mi robili właśnie z Nadarzyna, ale kosztowało chyba 2600 na częściach z Boscha.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 3 sierpnia 2015, 00:22
przez kobzyr
dygus napisał(a):teraz pompki beda miały końcówki boscha (wcześniej założył jakieś tańsze ale podobno b. dobre).
może po prostu dostałeś wydajniejsze końcówki, i mapy sterujące wtryskami już nie bardzo pasują z oryginalnego softu. Pewnie trza by to stroić. Daj znać jak będzie po reklamacji

-- 3 sie 2015, o 01:22 --

dygus napisał(a):Podobno przy 1 uruchomieniu któryś pompowtryskiwacz się zatłukł a tak nie powinno być
i to jest prawda, walniety wtrysk sprawne ucho machera powinno wychwycić :P

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 09:11
przez dygus
http://vaglog.pl/log_227945.html
To sa logi po poprawie, jednak nie na końcówkach boscha bo trzeba było czekać i zostały na Firadzie. Zrobione podobno idealnie. Jest gorzej niż przed regeneracja, ale lepiej niż po pierwszej poprawce. Czyli jak bym wywalił 2000zl do kosza. Sam już nie wiem, czy to wina regeneracji, czy może faktycznie jak podpowiada kobzyr kwestia strojenia. Jak bym chciał Boscha To mam ostawić w tygodniu auto bo idą z Niemiec, tylko czy coś to da? Podobno Bosch ma dodatkowo oprócz końcówek tulejki jakieś. Jak dalej będzie coś nie tak to odda mi pieniądze i włoży stare części, ale nie nadające sie juz do założenia i wtedy mam sobie odesłać do innej firmy. A jak u was było jak odebraliścię od "Diesel System z Nadarzyna"?? logi sie znacząco poprawiły?

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 10:22
przez chlorek
Wrzuć 23 kanał jeszcze. Zobaczymy jakie masz bipy.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 11:21
przez dygus
chlorek są wrzucone kanały 23.
Pierwsze odczyty z kanału 23:
przed regeneracja 32.0 29.0 3.0 25.0
po regeneracji 39.0 30.0 19.0 37.0
po poprawie regeneracji 40.0 26.0 19.0 32.0

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 11:25
przez transit_master
Dokładnie to samo miałem napisać. Zatem czekamy aż chlorek, udzieli cennej porady skoro chciał zobaczyć bipy.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 11:48
przez fulbi
U mnie po regeneracji w Nadarzynie (na zestawie naprawczym z Boscha) miałem gorsze bipy, niż przed. Z tego co pamiętam, to nawet gorsze niż u Ciebie. Na wydruku kontrolnym wszystkie parametry pompek były idealne. Ale auto jeździło odczuwalne lepiej, a po programie w CRT to był już ogień :)

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 18:30
przez marian +
dygus a dlaczego oddałeś pompki do regeneracji?przecież nic tragicznego w nich nie było widać.po czym stwierdziłeś ze do regeneracji.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 22:54
przez dygus
Właśnie teraz żałuje, ze wogóle to ruszałem. Coś mi sie zatłukło pod maską parę razy po odpaleniu. Mechanik stwierdziło ze pompka sie wiesza, i po sprawdzeniu logów powiedział ze na 4-ce jest juz "kaput", i ze może mi nawet dziurę w tłoku zrobić.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 9 sierpnia 2015, 23:08
przez [gypsymh]
Fajny mechanik. W której firmie to robiłeś? Z logów wynika, że nawet po ponownym oddaniu ich do poprawy pompka na 4 ma duże korekcje. Tylko, jak wynika z artykułu który Sam dodałeś poprawne ustawienie pompek ma bardzo duże znaczenie. Dodatkowo zużycie szklanek i walka tez ma wpływ. Również śruba regulacyjna jak i element pośredni. Nowe oringi i podkładki pod wtryski. Oraz śruba do dokręcania wtrysku, ok 10zł szt. Może to nie wina pompek była. Korekcja 1.13 to jeszcze nie wiele.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 10 sierpnia 2015, 07:47
przez dygus
Ogólnie to było robione u mechanika do którego zawsze odstawiam auto, a ten oddał do regeneracji pompki. Firma Armar z Krakowa.
Mój mechanik zapiera się ze ustawienie pompek stan wałka szklanek jest taki jak ma być. Nowe oringi poszły 2 razy, przy pierwszej poprawce i przy drugiej, jedynie śruby zostały. Właśnie to jest pytanie, co mam robić? Oddać do 3 poprawki już na końcówkach boscha, zmienić firmę (tylko na jaką), zostawić już tego firada i próbować stroić. Jeśli to wina złej regeneracji mam możliwość zwrotu pieniędzy, ale dostane pompki ze starymi częściami których nie da sie już założyć do auta.

Re: Problem z zregenerowanymi popowtyskiwaczami 1,9ARL

PostNapisane: 10 sierpnia 2015, 17:19
przez marian +
6 stów bedzie cie kosztować ponowne oddanie pompek albo i wiecej by zrobili to na czesciach boscha.a i dalej niewiadomo czy bedzie ok.moze dołóż kilka stów i próbuj ze strojeniem.program bedzie jak znalazł.takie moje zdanie.a tak w ogóle jak jezdzi ten samochód.sa niepokojace oznaki?

Re: Gorsze logi po regeneracji popowtyskiwaczy - 1,9 ARL

PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 15:44
przez dygus
Pompki traciły sprawność wtedy kiedy auto sie rozgrzało, potwierdziłem to logiem http://vaglog.pl/log_229334.html.
Zamieniliśmy pompkę z 4 na 3, z myślą ze za korekta pójdzie za zmianą. Zaskoczyło mnie to co zobaczyłem po zmianie miejsc pompek: http://vaglog.pl/log_229450.html. Jest o niebo lepiej a nic nie zrobiliśmy. Zrobiłem fotke wałka na 4 http://speedy.sh/QRgFp/11910744-8901701 ... 6612-n.jpg. Teraz logi wyglądają dobrze ale przy ostrym bucie dymi dużo bardziej niz przed regeneracja. Auto ma moc i mniej pali spalnie na biegu jalowym 0,6/0,7. Może faktycznie te Firady trzeba dostroić.